LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-MOBILE blijf af blijf af

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
lindsey

T-MOBILE blijf af blijf af

Ongelezen bericht door lindsey »

beste mensen sluit altublieft geen abbonement af bij t-mobile het enigste wat je dan krijgt is chagerijnige mensen van de klantenservice aan de lijn.

ik had 2 jaar een abbonement bij t-mobile. toen wilde ik mijn abbonement opzeggen en heb dus een brief gestuurd naar t-mobile. ik kreeg toen een brief terug ofdat ik toch mijn abbonement wilde verlengen en daarbij kreeg ik dan een nieuwe telfoon of korting op mijn abbonement. ja die nieuwe samsung wilde ik natuurlijk wel hebben. 19 oktober heb ik toen die brief teruggestuurd. een week later heb ik gebeld naar t-mobile met de vraag hoe lang het zou duren voordat ik die thuis zou krijgen. toen werd mij door een niet al te vriendelijke medewerker verteld dat ik hem binnen 2 weken thuisgestuurd zou krijgen. nou dat was oke dan. 3 weken later had ik hem nog niet. weer gebeld en toen werd gezegd dat er een levertijd van 8 weken op het toestel zat(ze bellen niet zelf of zo nee ze laten niks horen) nou daar zat ik dus maar goed uiterlijk de eerste week van januari zou het toestel opgestuurd worden. terwijl ze het toestel in de winkel wel gewoon meteen aan nieuwe abbonees mee kunnen geven. ik heb vandaag weer gebeld omdat het toestel er nog nbiet was toen werd mij op een nogal onvriendelijke toon verteld dat het toestel pas over 3 weken binnen zou komen bij t-mobile. het is gewoon te belachelijk voor woorden.. dus kortom ik heb dalijk in plaats van 2 weken ruim 3.5 maand op mijn toestel gewacht :evil:

dus mensen begin nooit aan t-mobile!!!!!!!

Gast

Re: T-MOBILE blijf af blijf af

Ongelezen bericht door Gast »

Je bedoelt dat je geen telefoons bij TM klantenservice moet kopen, helemaal mee eens!
Maar aangezien je na 2 jaar je abo verlengt hebt beviel TM je voor de rest goed, of zie ik dat verkeerd?

lindsey

ja dat klopt. op wat kleine punten na qua ontvangst enzo. maar ik heb toen ook nog nooit met de klantenservice hoeven te bellen. nu wel en dat is me dus helemaal niet goed bevallen. met al die chagerijnige mensen daar.

??

Ongelezen bericht door ?? »

Wat mij dan weer het gevoel geeft dat jij zelf ook niet al te vriendelijk bent geweest tegenover de medewerk(st)er van de klantenservice. Dat zijn ook mensen, die reageren op het gedrag van de klant.

Een chagrijnige medewerker van de klantenservice ben ik bij T-Mobile en Telfort nog nooit tegengekomen. Bij Vodafone zeer zelden.

lindsey

maar dat wil niet zeggen dat wat jij denkt ook klopt. want de keren dat ik nu met t-mobile klanten service heb gebeld werd er altijd bot gerageerd. ook al had ik gewone vragen en deed ik zelf normaal tegen hun. maaja jij zal het wel beter weten he terwijl ik degene ben die heeft gebeld

deb

Ongelezen bericht door deb »

Gast: volgens mij is je punt zojuist bewezen! :wink:

svs72

Ongelezen bericht door svs72 »

verleng je contract altijd bij bv de Belcompany, je hebt direct je toestel mee en voorkomt lang wachten en bellen etc....want t mobile is wel 1 van de goedkoopste aanbieders in de markt

Gast

ook al reageer je als klant niet vriendelijk, de aanbieder (callcenter) moet wel altijd correct en vriendelijk blijven, dat is wel zo representatief en professioneel.

Paultje

Ongelezen bericht door Paultje »

Er is er altijd nog 1 goedkoper en dat is...
TELFORT!!! Net zo goed als T-Mobile!

Gast

Als volgens paulinne telfort net zo goed(slecht) is als t-mobile is het dus ook gewoon een k*t provider.

Gast

T-Mobile minst geschikt voor binnenshuis bellen

Gepubliceerd op vrijdag 30 januari 2004

DEN HAAG (ANP) - Het mobiele netwerk van T-Mobile is het minst geschikt voor het bellen in gebouwen. KPN en Vodafone hebben de sterkste signalen, waardoor gebruikers binnenshuis goed kunnen bellen.

Dat blijkt uit een onderzoek naar de kwaliteit van de vijf Nederlandse netwerken voor mobiele telefonie, dat vrijdag in de Consumentengids is gepubliceerd. Bij Orange en Telfort kunnen gebruikers ,,soms wat minder ver in een gebouw bellen'', zo stelde de Consumentenbond op basis van haar derde onderzoek, dat vorig jaar november plaatsvond.

Bij haar eerste test in 2000 waren de kwaliteitsverschillen tussen de netwerken van KPN en Vodafone enerzijds en de overige drie anderzijds veel groter. Dat is daarna veranderd.

Net als in februari vorig jaar concludeert de bond ook nu dat alle netwerken van hoge kwaliteit zijn. Tijdens het buitenshuis bellen ontlopen ze elkaar nauwelijks en is het bereik altijd voldoende. Binnenshuis zijn er dus wel verschillen, waarbij T-Mobile het minst scoort.

De Consumentenbond heeft ook bijgehouden hoe lang het duurt voordat de verbinding tot stand komt. Bij Vodafone ligt de gemiddelde, geklokte tijd rond de 12 seconden. Dat is iets boven de 10 seconden, die de sector zichzelf ten doel stelt. Telfort, gevolgd door Orange, is meestal het snelst.

!!

Ongelezen bericht door !! »

Update

!!

Ik las ergens, dat men de prepay van T- kon opwaarderen met sotware op je computer. Misschien als je niets hoeft te betalen, dat het de moeite wel is. :shock: :D :lol:

!!

T-Mobile minst geschikt voor binnenshuis bellen
Bleef het daar maar bij !!!!!

Grt anoniem :?

??

Ongelezen bericht door ?? »

De dichtsbijzijde paal van T-mobile, blijkt een lantarenpaal :?: :?: :D

Gast