eigenlijk uit pure wanhoop post ik een bericht. alvast mijn excuses maar omdat het mij echt diep heeft geschokt en dus heb ik even niet op correcte spelling gelet.
Ik wil graag de mening horen van anderen en misschien kan iemand me helpen.
Het begint allemaal op 04-10-2010 ik heb via het chatservice programma, een window dat verschijn als je op doordeweekse dagen op de t-mobile website zit , met een adviseur gesproken en een abonnement afgesloten.
Hier zijn de problemen begonnen. Uit eindelijk heb ik een brief opgesteld en ga ik deze versturen. (met enige aanpassingen)
ik zal de brief hieronder zetten zodat u inzicht krijgt op mijn probleem, en misschien tips heeft.
(dit wel zonder bijlage deze gaan wel naar T-mobile)
ook wil ik even toevoegen dat ik de Europese wet van koop op afstand heb gelezen, omdat de verkopers het benoemden en daaruit blijkt dat ik op meerdere fronten gelijk heb. Maar toch kan niemand me helpen.
Na aanleiding van mijn eerdere contacten op 04-10-2010, 29-10-2010 en 30-10-2010, 1-11-2010, dien ik een klacht in.
Op 04-10-2010 heb ik via uw website een contract afgesloten via de chat met verkoopster Amy er is via de chat een afspraak gemaakt over een abonnement vernieuwing. Er is mij door mevrouw aangeboden dat ik een Relax 35 met web en walk plus afsluit ik een gratis IPhone 4 van 16GB kon krijgen. En deze zou ik op de datum wanneer mijn nieuwe contract in zou gaan deze weer om kunnen laten zetten naar een i-150.
Hiervoor heb ik eerst naar de T-mobile klanten service gebeld om te verifiëren of dit aanbod echt was, ze hebben mij gegarandeerd dat de chat waar is en dat dit een manier van klant vriendelijkheid is, maar dat ik wel alleen via de chat dit aanbod kon afsluiten.
Ik heb dus het contract 35 relax + web en walk afgesloten van € 43,90 met de voorwaarden de IPhone 4 van16GB gratis te ontvangen en het om te laten zetten naar een i-150 abonnement op 30 oktober 2010. Dit was de afspraak niet meer en niet minder!
Op 29-10-2010 nogmaals gebeld met uw klantenservice om eerst mijn Phone 3g te sim-unlocken, hier heeft deze collega op gereageerd dat hij een mail zou sturen over de unlock, maar daar heb ik tot op heden nog niet van vernomen. Deze meneer verzekerde mij er nogmaals van dat het klopte dat ik het abonnement via de chat heb afgesloten en ik mijn abonnement mag aanpassen, maar dat dit pas op 30-10-2010 gedaan kon worden.
op 30-10-2010 heb ik gebeld. Gesproken met Dhr. Jeffrey Marquiné deze vertelde mij echter dat het niet kon. Dit natuurlijk tot zeer grote onvrede, de afspraak is de i-150 en het toestel gratis. De heer Marquiné bied aan het i-300 abonnement. U kunt zich natuurlijk voorstellen dat ik hier niet mee akkoord ga.
De heer Marquiné heeft vervolgens gezegd dat ik maar een fax moet sturen met bewijs van de chat. Ik heb geen fax maar het moest toch per fax dus stuurde hij mij maar naar de T-Mobile winkel. Er is mij uitdrukkelijk gezegd dat het op 30-10-2010 geregeld moet worden.
Ik ben deze zelfde dag samen met mijn partner , de heer Pieters, nog naar de T-Mobile winkel aan de Kleine straat 13, 6211ED te Maastricht gegaan. Hier heb ik gesproken met De heer Mark Peeters omstreeks 13.30 op 30-10-2010. Ik heb hierbij al mij documentatie (print van de chat en het afgesloten contract) gegeven aan de collega van de Winkel. De heer Peeters heeft gelijk 2 andere collega’s erbij betrokken.
Ze melden mij dat er al vanaf het begin een fout gemaakt zou zijn: “dit aanbod is fout, Amy had dit nooit zo mogen aanbieden”. Maar ze erkenden de fout, de chatlog is een geldige overeenkomst volgens de “Wet van Koop op Afstand”. Ik sta hierbij dus volledig in mijn recht.
De heren vertelde mij echter dat ze in de winkel het niet konden oplossen en dit dan zullen faxen naar het faxnummer dat mij is gegeven door dhr. Jeffrey Marquiné. De heer Peeters is hier ongeveer 30 minuten mee bezig geweest om vervolgens te melden dat de fax problemen had en hij het niet kon sturen. Ze hebben zelf naar Klantenservice gebeld en deze melde dat ze het naar dhr. Marquiné moesten mailen. Na 15 minuten zoeken in hun systemen hebbende geen enkel mail-adres gevonden van dhr. Marquiné. Maar wel hebben ze zijn contact moment van 30-10-2010 gevonden. Vervolgens is de heer Peeters naar zijn supervisor gegaan om het daar nogmaals te faxen. De heer Peeters kwam terug en moest mij mededelen dat hij het niet verzonden kreeg en dat ik nogmaals naar Klanten Service moest bellen. Op dat moment draaide er plotseling toch nog een ontvangst bevestiging van de 5 pagina’s uit het fax apparaat. Ik heb van de heer Peeters de ontvangst bevestiging mogen meenemen als documentatie.
Vervolgens belde ik weer naar Klanten Service op 30-10-2010 met de vraag of de fax is ontvangen. Mijn partner heeft gesproken met Silvia van de Kamp, zij vertelde ons dit niet te kunnen bevestigen want ze wist niet zeker of de fax afdelingen aanwezig zijn op een zaterdag maar maandag moest dit echt kunnen. Zo is mij dat weer niet medegedeeld eerder op de dag.
U begrijpt natuurlijk dat ik weer op 1-11-2010 gebeld heb. Hier gesproken met de heer Ron Ruis, deze deelde mede dit niet te kunnen bevestigen en heeft mij weer weggestuurd, met de mededeling: U hoort wel van ons! Ik vroeg alleen of de fax was aangekomen.
Ik verwacht op zijn minst dat u dit bij deze voor mij gaat regelen.
Ik ga ervan uit dat ik gewoon mijn beloofde IPhone 4G 16GB (voor €0,- en het beloofde 150 abonnement van 2 jaar + gratis internet). Het abonnement van 43,90 zal ik niet betalen of ik laat deze storneren.
Ik ga niet akkoord met iets anders. Ik sta volledig in mijn recht. Dit is mij immers door uw eigen diensten/werknemers beloofd.
Als u niet tegemoet komt aan de door u gemaakte afspraken wens ik niet gebruik te maken van andere aanbiedingen en de daaruit voortvloeiende contractuele verplichtingen.
Ik verwacht van u een reactie binnen 10 dagen.
In afwachting van reactie uwer zijde,
naam
Bijlage:
- Chatlog
- Abonnement bevestiging
- Bevestiging Fax van de T-mobile winkel