LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile DIEFSTAL!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Adrilindeboom

T-mobile DIEFSTAL!!!

Ongelezen bericht door Adrilindeboom »

Beste allemaal
Laatst gewijzigd door Adrilindeboom op 20 aug 2013 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.

henk51

Re: T-mobile DIEFSTAL!!!

Ongelezen bericht door henk51 »

Naar hoger tariefplan / bundel
Altijd mogelijk
Opgespaard tegoed en eventuele kortingen vervallen

Naar lager tariefplan / bundel
Binnen contract alleen naar een tariefplan/bundel dat niet lager is dan oorspronkelijk afgesproken
Na afloop van contractperiode altijd mogelijk
Opgespaard tegoed en eventuele kortingen vervallen

Waarom weer het woord diefstal te onpas gebruiken,u sluit een abonnement af met een tarief van 67 euro daarbij krijgt u een Dure/trendy Telefoon meestal gratis.
Bij 15 euro abonnement krijgt u of een goedkope telefoon of u moet bijna nieuw prijs dure telefoon bijbetalen.
Dus als u zomaar van hoog naar laag kan overstappen doet iedereen het natuurlijk dure telefoon voor nop.U kunt wel weer verlagen als u eerst verhoogd heeft naar oorspronkelijk termijn bedrag.
Kwestie van alweer voorwaarden niet vooraf lezen,en inderdaad er zijn wel meer mensen die dat niet doen.Elke week wordt er wel weer een soortgelijk topic geopend.Kijk maar eens goed op T-Mobile site.
Ik denk dat verkoper het ook wel gezegd heeft maar u de kreet u kunt altijd later weer verlagen u is bijgebleven.
Volgende keer een abonnement nemen naar u belgedrag u betaald nu waarschijnlijk 24 maanden zo'n 50 euro teveel voor die 1200 euro had u 2 iphones 5 o.i.d.kunnen kopen.wijze les voor in de toekomst dus.
Dus nu ik wil iedereen waarschuwen lees de abonnents voorwaarden door,en neem een abonnement die bij u past en niet ik wil die telefoon gratis en achteraf de provider een dief noemen.

gr Henk

Adrilindeboom

Ongelezen bericht door Adrilindeboom »

In dit geval daadwerkelijk wel!

T-mobile heeft een fout gemaakt, of het ongeschoolde (blijkbaar) personeel zit fout in deze zaak of T-mobile maakt beloftes die ze helemaal niet waar kunnen maken en herstellen doen ze niet.

Ik vind dat diefstal, kortom het is mijn mening en denk dat menigeen hier mee eens zal zijn!

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

In dit geval daadwerkelijk wel!
Wat staat er in je contract over verhogen / verlagen ?

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Adrilindeboom schreef:In dit geval daadwerkelijk wel!

T-mobile heeft een fout gemaakt, of het ongeschoolde (blijkbaar) personeel zit fout in deze zaak of T-mobile maakt beloftes die ze helemaal niet waar kunnen maken en herstellen doen ze niet.

Ik vind dat diefstal, kortom het is mijn mening en denk dat menigeen hier mee eens zal zijn!
Zo ts beschuldigt T Mobile van diefstal en frauduleuze handelingen???, vlg de AV is Ts zelf debet aan haar gedoe, T Mobile reageer hier eens op :) :oops:

Harrie Kierie

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

Adrilindeboom schreef: ik ben ook erg benieuwd of er nog meer mensen zijn met ditzelfde probleem zodat we er samen wat aan kunnen doen via facebook en/of twitter misschien?
Ik weet wat je er aan kan doen!

Je contract lezen voor je tekent!!!!
Adrilindeboom schreef:In dit geval daadwerkelijk wel!

En jij als geschoold persoon hebt natuurlijk vooraf aandachtig de voorwaarden en het contract gelezen, zodat je ze nu hier mee om de oren kan slaan.

Dat zal die dommerds bij T-Mobile leren!

Gesloten