Ik blijf gewoon proberen tot ie wel goed gerepareerd is
En niet omdat ik er echt nog op reken, maar is er nog een kleine kans dat ze m (moeten) vervangen ? Of krijg je dan een andere gerepareerde..
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile en garantie toestel i.v.m reparatie
Re: T-mobile en garantie toestel i.v.m reparatie
zolang je redelijk blijft en het personeel normaal toespreekt,zullen ze vanzelf proberen een oplossing te bieden
Re: T-mobile en garantie toestel i.v.m reparatie
VAndaag de telefoon opgehaald en het was inderdaad een software probleem.De verkoper heeft ook zijn excuses aangeboden voor de behandeling die wij hebben gekregen (hij zal toen zn dag niet hebben gehad ofzo) Hoefde ook niks te betalen dus mn dochter is ook weer helemaal happy
Re: T-mobile en garantie toestel i.v.m reparatie
Je voor niks zorgen gemaakt dus ...Wens jullie weer veel belplezier en p.s. ja ook verkopers hebben hun dag weleens niet
Re: T-mobile en garantie toestel i.v.m reparatie
Kijk dat is goed nieuws Ik ben gisteren ook weer geweest en dan blijkt dat zo'n pakbon toch handig is, ik legde me problemen uit, ook dat ie al gerepareerd is en toen zei de medewerkster "dan zal het wel aan de batterij liggen toch? Ik bestel wel een nieuwe"
Nu denk ik niet dat het daarnaan ligt maar een nieuwe batterij is nooit weg
Nu denk ik niet dat het daarnaan ligt maar een nieuwe batterij is nooit weg
Re: T-mobile en garantie toestel i.v.m reparatie
Hmm, valt mee, nieuwe batterij gekregen en het leek daar toch aan te liggen want hij doet het al een paar dagen weer normaal