LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile en GEEN service

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gsmgebruiker

T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door gsmgebruiker »

Ik ben overgestapt van T-Mobile naar Telfort met nummerbehoud. Echter verliep eind november mijn contract op een mobieltje dat een jaar ervoor was gekocht met een verlenging van T-Mobile. Nu moet T-Mobile zorgen voor een unlock-code van de SIM. Ik heb het juiste EMEI-nummer doorgegeven eind november 2003. Daarna diverse mails gestuurd met de vraag wanneer ik de juiste code kon ontvangen. Nog steeds op 20 januari (2 maanden verder) geen code ontvangen. Het moet bij de fabrikant van de mobiel aangevraagd worden, maar ik kan het apparaat al twee maanden niet meer gebruiken. Van compensatie voor de geleden schade willen ze niet weten, maar als je voortijdig je contract wil opzeggen kost het €50,-- per kwartaal. Service is waardeloos, zeker als ze je niet langer als klant hebben, terwijl ze VERPLICHT ZIJN de code door te geven!!

Dorio

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Dorio »

Jij hebt echt overduidelijk de klok wel horen luiden, maar je weet niet waar de klepel hangt...

Ten eerste:
Je wil de sim niet unlocken, maar je toestel. Hier heb je de IMEI code voor nodig. Niet de EMEI code. Die bestaat niet.

Ten tweede:
Als je voortijdig je contract wilt beindigen kost dit gewoon de maand. bundel kosten x het aantal maanden dat je kontrakt nog loopt. Die 50,- euro per kwartaal geldt voor het verwijderen van het SIM-LOCK. Na een jaar is dit gratis en anders 200 euro, waarna er voor elk kwartaal dat het toestel oud is, 50,00 vanaf gaat.

Als je dit officieel wilt doen zal je idd moeten wachten tot Timo de codes van de fabrikant heeft ontvangen. Rest natuurlijk nog 1 vraag: Waarom stap je in vredesnaam over van een goede provider als T-Mobile naar freakin'Telfort, de cash-cow van Greenlands waar nix meer in geinversteerd wordt ????

Eddy011965
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jan 2004 15:00

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Eddy011965 »

T-Mobile goed? Ga is kijken op telcomvergelijker.nl in de forums
over dat wereldconcern waarover jij het hebt, je schrikt je rot!!

Paultje

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Paultje »

Precies dat geweldige T-Mobile van je is echt zo goed nog niet
Telfort is vele malen beter!!! PFFF... T-Mobile beter... haahaa... Laat me niet lachen... :lol:

Gast

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Gast »

T-Mobile minst geschikt voor binnenshuis bellen

Gepubliceerd op vrijdag 30 januari 2004

DEN HAAG (ANP) - Het mobiele netwerk van T-Mobile is het minst geschikt voor het bellen in gebouwen. KPN en Vodafone hebben de sterkste signalen, waardoor gebruikers binnenshuis goed kunnen bellen.

Dat blijkt uit een onderzoek naar de kwaliteit van de vijf Nederlandse netwerken voor mobiele telefonie, dat vrijdag in de Consumentengids is gepubliceerd. Bij Orange en Telfort kunnen gebruikers ,,soms wat minder ver in een gebouw bellen'', zo stelde de Consumentenbond op basis van haar derde onderzoek, dat vorig jaar november plaatsvond.

Bij haar eerste test in 2000 waren de kwaliteitsverschillen tussen de netwerken van KPN en Vodafone enerzijds en de overige drie anderzijds veel groter. Dat is daarna veranderd.

Net als in februari vorig jaar concludeert de bond ook nu dat alle netwerken van hoge kwaliteit zijn. Tijdens het buitenshuis bellen ontlopen ze elkaar nauwelijks en is het bereik altijd voldoende. Binnenshuis zijn er dus wel verschillen, waarbij T-Mobile het minst scoort.

De Consumentenbond heeft ook bijgehouden hoe lang het duurt voordat de verbinding tot stand komt. Bij Vodafone ligt de gemiddelde, geklokte tijd rond de 12 seconden. Dat is iets boven de 10 seconden, die de sector zichzelf ten doel stelt. Telfort, gevolgd door Orange, is meestal het snelst.


willem66

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door willem66 »

iedereen zit maar te zeuren over tmobile ,orange ,kpn ,telfort en vodafone ,conclusie lijkt me voor al die zeurende mensen neem geen mobiel meer ,dat scheelt een hoop ellende,want geen netwerk is goed.

Wally

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Wally »

volgens mij ben ik nog steeds zowat de enigste gelukvogel van T-mobile,continu dekking,rekeningen die kloppen en een vriendelijk en deskundige helpdesk (misschien komt het dan ik van nature geen klager ben)

pang
Berichten: 42
Lid geworden op: 29 mar 2004 00:11

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door pang »

@willem66 waar baseer je jezelf op dat geen enkele netwerk goed is? En ook al is het niet goed, dan mag de service toch nog wel goed zijn wat duidelijk ook bij t-mobile ontbeekt.

Gast

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Gast »

Alle providers hebben soms een goede service en soms een slechte! Daar kan je niet veel over zeggen, bij elke provider kan je pech of mazzel hebben.

Behalve bij Debitel, die zuigen echt enorm!

!!

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door !! »

T-mobile kent meerdere gradaties van de kwaliteit netwerk en wel, slecht, iets slechter en heel erg slecht.
Ook bij het callcenter kent men meerdere gradaties m.b.t. de afhandeling van klachten zoals slecht, enz. enz. enz.
En wat ik dan als postief zie is, dat men hoe dan ook geen onderscheid maakt en dat is een waardering waard.

:roll: :oops: :shock:


Gast

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Gast »

T-mobile the best

Gast

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb onlangs een T-mobile kontrakt afgelsloten en had slecht bereik.
Toen ik hierover belde naar de klantenservice kreeg ik te horen, dat "ik moest niet zeuren, ik had een kontrakt die ik maar moest uitdienen en daarna was ik vrij om naar een andere provider uit te zien".

Ik vind dit wel erg grof.

:evil:

Gast

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb onlangs een T-mobile kontrakt afgelsloten en had slecht bereik.
Toen ik hierover belde naar de klantenservice kreeg ik te horen, dat "ik moest niet zeuren, ik had een kontrakt die ik maar moest uitdienen en daarna was ik vrij om naar een andere provider uit te zien".

Ik vind dit wel erg grof.
Ik heb HEEL wat anders meegemaakt, toevallig...
Ik had ook gene bereik toen ik thuis kwam, maar 1 belletje naar T-Mobile, en het contract werd keurig ontbonden....De dame aan de lijn was ook supervriendelijk, bedankte me dat ik T-Mobile had willen proberen, en hoopte me in de toekomst wel als klant te'kunnen verwelkomen'... :-D Ik kreeg nog wel een rekening voor wat ik wel had kunnen bellen en SMSen, maar niet eens abo. kosten, zelfs niet voor die 3 dagen dat mijn abonement in de lucht was!! Voor de telefoon werd een koerier langsgestuurd, zodat ik niet eens naar de winkel hoefde om de boel te retourneren

ECHT SUPER VAN T-MOBILE!! Ik hou ze in de gaten, want zodra ze bij mij thuis netwerk hebben, stap ik weer naar ze over!! Ik heb nu alleen gezeik met Orange....en die laten me echt niet ontbinden!!! Ja, in me graf...

Ik wou dat ik T-Mobile klant was.....zelden ZO'N GOEDE ervaring gehad met een bedrijf waar ik niet eens klant ben.....EEN WARME DOUCHE voor T-mobile

:-) :-) :-) :-) :-) :-)

Gast

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb ook t-mobile en vind de verbinding meestal slecht ,het lijkt wel dat er een wind door heen waait ,dan is die ander slecht te vertaan en lijkt altijd wel of ze buiten lopen.ik denk er over na om toch naar een andere over te stapen,weet alleen nog niet naar wie iemand een goede idee.

Jan-Jaap

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Jan-Jaap »

Scheelt ze weer een rechtzaak. Dan maar op de makkelijke manier om zo toch geld te besparen. Want bij T-Mobile draait het alleen maar om zoveel mogelijk geld binnen te halen :!:

Gast

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Gast »

T-Mobile is geen WARME DOUCHE waard!
Gedurende het hele bestaan van TrosRadar mag er geen enkele, maar ook geen enkele warme douche gegeven worden aan T-Mobile!

Het bedrijf kickt op het uitbuiten van klanten en het negeren ervan!

Ik heb een jaar lang alle problemen moeten ervaren, maar ik ben sinds een week van dat T-Mobile af!

Ik kan u garanderen dan ben je blij als je de T-Mobile Sim-kaart in de prullenbak kiepert :lol: Dat is de plaats waar dit rotbedrijf thuis hoort!

PAULTJE

Gast

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Gast »

ECHT SUPER VAN T-MOBILE!! Ik hou ze in de gaten, want zodra ze bij mij thuis netwerk hebben, stap ik weer naar ze over!! Ik heb nu alleen ge**** met Orange....en die laten me echt niet ontbinden!!! Ja, in me graf...
Had jij met je superinstelling en een goede verhouding met de dame niet een andere oplossing kunnen zoeken, dan over te stappen naar O-range.
Hier spoort iets niet!

:oops:

Alfred R.

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Alfred R. »

Wij HADDEN een kontrakt bij T-mobile die ik wilde bëindigen, maar we kregen zulke rare dreigbriefen.
Mijn vrouw kon er niet tegen en kreeg hartritme stoornissen en belande in het ziekenhuis.
Er zijn geen woorden te vinden, om deze vorm van zaken doen te beoordelen.

Schande of grote schande, afgekocht € 600,00 en niet weer, mijn vrouw is inmiddels weer een beetje tot rust gekomen.

Grv Alfred

Gesloten