LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile en Internationaal Internet Abonnement.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
radeloos6

T-Mobile en Internationaal Internet Abonnement.

Ongelezen bericht door radeloos6 »

Voor mijn werk reis ik veel naar het buitenland. Dus had ik een internationaal internet abonnement afgesloten bij T-mobile. Dit zou me maar 50 euro extra kosten per maand. Nu keek ik laatst dus naar mijn facturen van de afgelopen maanden ( het werd elke keer automatisch afgeschreven en ik keek er niet meer echt naar om).. kom ik er dus achter dat ik al een aantal maanden rekeningen heb van rond de 300 euro :S.. en bij de factuurgegevens stond dus dat deze hoge kosten werden veroorzaakt door internet gebruik in het buitenland :S
Ik heb vandaag T-mobile dus opgebeld om hier opheldering over te krijgen... waarna ik dus te horen kreeg dat internet alleen gratis is als je e-mailt en gewoon internet sites bezoekt en dat je dus bij moet betalen als je gebruik maakt van de internet applicaties die je kan downloaden op je Blackberry of andere smart phone.
Dit is mij ten eerst nooit doorgegeven toen ik dit abonnement afsloot en daarnaast is het echt de grootste onzin... want de meeste mensen nemen een Blackberry of i-phone voor voor alle applicaties die je kan downloaden.. en als je het over internet hebt.. dan heb je het ook over pingen met je vrienden via de Blackberry messenger of alle andere applicaties die deze telefoon aanbiedt. Dit heb ik ook tegen de medewerker van T-mobile gezegd.. maar hier had hij geen goed antwoord op te geven.. en toen had hij het nog over een eventuele mogelijkheid dat er 50/50 terug zou worden betaald als een van de medewerkers van T-mobile (die ik als eerste aan de telefoon had) de schuld op zich zou nemen. Wat dus zeer onwaarschijnlijk is!! En het feit dat ze het hebben over de helft terugkrijgen... betekent dat ze erkennen dat ze verkeerd zitten en ik hier een erg sterk punt heb!
ik weet nu alleen niet zo goed wat ik kan doen om mijn geld terug te krijgen?! Ik hoop dat iemand mij daar mee kan helpen. Ik heb namelijk ook gezegd dat ik een klacht in zou dienen... en toen dreigde hij met het feit dat hij dat zou noteren bij mijn gegevens... met andere woorden.. dat ik dan helemaal kon fluiten naar mijn geld,
Heeft iemand tips?? Ik weet niet zo goed wat ik nu nog kan doen om mijn geld terug te krijgen!

T-Mobile Webcare

Re: T-Mobile en Internationaal Internet Abonnement.

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@radeloos6
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Cindy ' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Cindy
T-Mobile Webcare

Gesloten