Zie hieronder het bericht dat ik eerder stuurde aan T-mobile. Ik ben laaiend en deze praktijken echt zat!
Eergisteren (woensdag 27 april 2011) belde ik met de t-mobile klantenservice omdat ik met mijn Relax 35 iedere keer toch buiten mijn bundel zat. "Geen probleem, mevrouw, als u NU uw tariefplan verhoogd, dan kunt u direct meer belminuten (120 extra om precies te zijn) in gebruik nemen", zei de medewerker enthousiast. Ik heb nog EXPLICIET meerdere malen gevraagd of de extra kosten voor deze maand (circa 25 euro op dat moment) dan nog zouden veranderen? Nee, die blijven hetzelfde, verzekerde de medewerker mij nadrukkelijk, en of ik mijn telefoon even aan en uit wilde zetten, dan ging het extra beltegoed gelijk in. En inderdaad, de volgende ochtend was er in mijn online belstatus extra tegoed zichtbaar voor inderdaad circa 2 uur bellen. So far, so good. Maar nu komt het! Ik heb sindsdien een paar (korte) telefoontjes gepleegd en aan het extra beltegoed is niks veranderd. Echter de "overige" kosten staan opeens op 60 EURO (vóór het ophogen van bundel was het dus rond de 25 euro). Natuurlijk heb ik woedend gebeld met klantenservice, waar ik een zeer ingewikkelde uitleg kreeg die alle logische wetten op hun grondvesten doet schudden. Ik neem hier GEEN genoegen mee. Dit is regelrechte misleiding. En als ik maar even google, zie ik dat heel veel mensen op deze manier misleid worden door T-mobile!
Ik verzoek u dringend mij schriftelijk uit te leggen hoe het komt dat uw medewerker mij aanraadt mijn bundel op te hogen om extra kosten PER DIRECT te beperken, waarna ik 2 dagen later JUIST door het ophogen van mijn bundel, ineens ruim DUBBEL zoveel extra kosten heb, BINNEN EEN HALVE DAG!
Hoe dan ook zal ik contact opnemen met de consumentenbond, radar en overige media. Daarnaast zal ik, indien dit niet snel en duidelijk word opgelost, gerechtelijke stappen ondernemen tegen T-mobile.
Hoogachtend,
M. Bronkhorst
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile: Extra kosten door ophogen belbundel
-
Re: T-mobile: Extra kosten door ophogen belbundel
Na mutaties gaat regelmatig de belstatus op hol.
Als je de overige kosten niet gemaakt hebt worden ze ook niet gefactureerd.
De belstatus is een indicatie.
Wacht je factuur maar af en je zal zien dat deze gewoon klopt.
Dit is een algemeen bekend probleem van de belstatus bij T-Mobile.
Als je je nieuwe tegoeden weer krijgt zal het weer goed moeten gaan.
Allerlei instanties inschakelen heeft pas zin als je factuur niet klopt en er geen medewerking wordt verleent om dat op te lossen.
Als je de overige kosten niet gemaakt hebt worden ze ook niet gefactureerd.
De belstatus is een indicatie.
Wacht je factuur maar af en je zal zien dat deze gewoon klopt.
Dit is een algemeen bekend probleem van de belstatus bij T-Mobile.
Als je je nieuwe tegoeden weer krijgt zal het weer goed moeten gaan.
Allerlei instanties inschakelen heeft pas zin als je factuur niet klopt en er geen medewerking wordt verleent om dat op te lossen.
P.S. Kijk eens rond op het T-Mobile forum.
Daar kan je genoeg lezen over dit onderwerp.
https://forum.t-mobile.nl/
Daar kan je genoeg lezen over dit onderwerp.
https://forum.t-mobile.nl/
Helemaal eens met atesli. Die belstatus moet je je niet blind op staren, daar is al zoveel over te doen geweest. Is inderdaad slechts een indicatie. Pas als je factuur niet klopt kun je aan de bel gaan trekken nu is het gewoon voorbarig.