| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile Family is een wassen neus
T-Mobile Family is een wassen neus
Ondanks herhaaldelijke pogingen eruit te komen met T-Mobile zelf, is het vooralsnog niet gelukt om tot een oplossing te komen voor de T-Mobile Family-bundel. Zo gebeurt het nog maandelijks dat niet alleen ik, maar honderden of misschien zelfs duizenden klanten tegen een veel te hoge rekening aanlopen.Het zit namelijk zo…
In september sloot mijn vriendin een overeenkomst met T-Mobile: voor 10 euro kon ik 'onbeperkt' (met een max van 1000 sms'jes en een x-aantal belminuten) bellen en sms'en met mijn familie. Een deel van onze Family profiteert van deze aanbieding, maar ik niet. Al sinds de invoering van de dienst betaal ik structureel tientallen euro's te veel. Ik heb het probleem zojuist aangekaart op Twitter - http://twitter.com/patchproject - en ik weet dat er meerdere threads bestaan over dit onderwerp, maar toch wilde ik de discussie opnieuw op gang brengen. Waarom? Omdat T-Mobile - zoals ik al meldde in mijn inleiding - maanden later nog steeds geen oplossing heeft voor het probleem dat klanten maandelijks tientallen tot soms zelfs honderden (!) euro's kost.
Zo moeilijk kan het niet zijn om een oplossing te vinden. Toch, T-Mobile?
In september sloot mijn vriendin een overeenkomst met T-Mobile: voor 10 euro kon ik 'onbeperkt' (met een max van 1000 sms'jes en een x-aantal belminuten) bellen en sms'en met mijn familie. Een deel van onze Family profiteert van deze aanbieding, maar ik niet. Al sinds de invoering van de dienst betaal ik structureel tientallen euro's te veel. Ik heb het probleem zojuist aangekaart op Twitter - http://twitter.com/patchproject - en ik weet dat er meerdere threads bestaan over dit onderwerp, maar toch wilde ik de discussie opnieuw op gang brengen. Waarom? Omdat T-Mobile - zoals ik al meldde in mijn inleiding - maanden later nog steeds geen oplossing heeft voor het probleem dat klanten maandelijks tientallen tot soms zelfs honderden (!) euro's kost.
Zo moeilijk kan het niet zijn om een oplossing te vinden. Toch, T-Mobile?
Re: T-Mobile Family is een wassen neus
Ik heb hetzelfde probleem, echter bij mij hebben ze nadat ik gebeld heb alles tot die periode herberekend. Vanaf dat moment volgde elke maand een automatische creditatie, wat ik teveel betaal op de factuur krijg ik op dezelfde factuur terug in de vorm van een correctie. Volgens mij heb ik zelfs tot nu toe teveel gehad.... dus ik verwacht dat ik moet gaan terugbetalen. ( hiermee zal ik rekening houden )
Tevens is mij toegezegd op de klantenservice dat het probleem half mei verholpen zou zijn. Dus nog even afwachten.
Het is een bekend probleem dus waarom ze jou geen oplossing bieden ?
Succes...
Tevens is mij toegezegd op de klantenservice dat het probleem half mei verholpen zou zijn. Dus nog even afwachten.
Het is een bekend probleem dus waarom ze jou geen oplossing bieden ?
Succes...
Ik begrijp er ook niets van… Het zit zelfs zo dat ik weliswaar per maand gecorrigeerd word, maar tegelijkertijd ook weer een nieuwe schuld opbouw. Dat laat zich lastig uitleggen… Ik krijg geld van een vorige maand terug, maar betaal over deze maand toch weer teveel waardoor het niets uitmaakt dat ik gecorrigeerd word. Duidelijk
?
Ja zoals je zegt klopt, maar als er dan uiteindelijk een oplossing is en de kosten worden wel goed berekend,dan krijg je die maand daarop als het ware een goedkopere factuur door een laatste creditatie.. Zo had ik het mezelf bedacht..
Uiteindelijk blijft het krom en onhandig om na te rekenen, dus zodra het probleem opgelost is ( lees : de kosten juist berekend worden ), is het een kwestie van al die kosten die teveel berekend zijn aan sms aftrekken van alle creditatie's.
Als dat rond eind Mei nog niet klopt dan word het voor mij tijd om een belletje naar de klantenservice te plegen. Tevens een familylid van mij is voorgesteld om de vaste maandkosten die wel kloppen over te maken + tot de oplossing er is een uitstel van betaling voor de fout berekende kosten. Oplossingen bedenken zijn ze wel creatief in.... Oplossen voor problemen nemen ze de tijd voor..
Uiteindelijk blijft het krom en onhandig om na te rekenen, dus zodra het probleem opgelost is ( lees : de kosten juist berekend worden ), is het een kwestie van al die kosten die teveel berekend zijn aan sms aftrekken van alle creditatie's.
Als dat rond eind Mei nog niet klopt dan word het voor mij tijd om een belletje naar de klantenservice te plegen. Tevens een familylid van mij is voorgesteld om de vaste maandkosten die wel kloppen over te maken + tot de oplossing er is een uitstel van betaling voor de fout berekende kosten. Oplossingen bedenken zijn ze wel creatief in.... Oplossen voor problemen nemen ze de tijd voor..
Ik vind het eerlijk gezegd te gek voor woorden dat T-Mobile een half jaar nodig heeft om een probleem op te lossen dat honderden tot duizenden klanten teistert.
Ik ben ook benieuwd of T-Mobile ook de klanten corrigeert, die zich niet gemeld hebben bij de klantenservice. Er zijn vast en zeker ook klanten aan wie de veel te hoge factuur voorbij gaat. Bovendien is het voor een leek als mij (misschien ook in jouw geval zo?) onmogelijk om na te rekenen of T-Mobile wel alles op de juiste wijze corrigeert. Zeker is in ieder geval dat ik niet profiteer van deze malaise.
Ik ben ook benieuwd of T-Mobile ook de klanten corrigeert, die zich niet gemeld hebben bij de klantenservice. Er zijn vast en zeker ook klanten aan wie de veel te hoge factuur voorbij gaat. Bovendien is het voor een leek als mij (misschien ook in jouw geval zo?) onmogelijk om na te rekenen of T-Mobile wel alles op de juiste wijze corrigeert. Zeker is in ieder geval dat ik niet profiteer van deze malaise.