hallo,
Mensen,
sinds 2 maand terug heb ik een tmobile abbo genomen (I-300 + Family)
family betekend dus dat ik 1000 belminuten+1000 SMS heb voor 6 personen die ik na keuze kan toevoegen.
na dit te hebben gedaan worden echter mijn smsjes in rekening gebracht en krijg je toren hoge rekeningen,hier zit iets niet goed naar mijn gevoel, ben al 3x bij tmobile enschede geweest,ze hebben al 2x een case aangemaakt waarvan de 2e in behandeling is genomen naar hun mening uit.
ik loop nu al 2 maand met 2 hoge rekeningen deze zijn betaald maar komen door al die smsjes op een bedrag waarvoor je geen abbonoment neemt.
kan ik mijn bedrag van de smsjes wat ik ook moet betalen terug eisen?
groeten bjorn spiering,
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile Family
Re: T-Mobile Family
Met wie bel en sms jij het meest? Creëer je eigen T-Mobile Family. Want voor € 10,- per maand, bovenop je maandelijkse abonnementskosten, stel je zelf je Family samen met 6 T-Mobile nummers en 1 vaste lijn. Elk lid van je Family krijgt maandelijks 1000 belminuten en 1000 sms’jes gratis. Zo bel je voortaan onderling vrijuit.
Je kunt elke T-Mobile klant aan Family toevoegen, ook prepaidbellers. Voeg bijvoorbeeld je kinderen toe aan je Family en bel gratis met elkaar, ook als het beltegoed op is. Want is het beltegoed op, dan kun je nog gewoon bellen met T-Mobile Family. Via My T-Mobile kun je eenvoudig je Family beheren en eventueel het prepaidbeltegoed van je familieleden opwaarderen.
Zo werkt T-Mobile Family
* Stel je eigen Family samen; 6 T-Mobile nummers en 1 vaste lijn.
* Zowel abonnees als prepaidklanten kunnen lid zijn van één Family, maar alleen abonnees kunnen een Family starten.
* Iedereen binnen je Family krijgt elke maand 1000 belminuten en 1000 sms’jes gratis, waarmee je elkaar onderling kunt bellen. Let op: bellen vanaf de vaste lijn is niet gratis.
Het moeten kennelijk wel allemaal T-mobile klanten zijn waar je sms'jes naar kan sturen.Hoop voor jou dat een medewerker het bericht oppikt en je kan helpen,in bovenstaand stukje kan je in ieder geval vast zien of jezelf een fout hebt gemaakt.
Jor,
ik voldoe aan alle eisen van tmobile family.
en het zijn allemaal tmobile nummers.
het gekke is ook dat ik met een family sms en ik doe dat alleen maar naar me family leden dan gaat het gewoon van mijn I - 300 af dus mijn sms te goed gaat gewoon na beneden terwijl ik na iemand van de family sms heel vreemd allemaal!
ik voldoe aan alle eisen van tmobile family.
en het zijn allemaal tmobile nummers.
het gekke is ook dat ik met een family sms en ik doe dat alleen maar naar me family leden dan gaat het gewoon van mijn I - 300 af dus mijn sms te goed gaat gewoon na beneden terwijl ik na iemand van de family sms heel vreemd allemaal!
-
T-Mobile Webcare
@bspiering
Beste bspiering
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?
- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.
Met vriendelijke groet,
Joey Wernet
T-Mobile Webcare
Beste bspiering
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?
- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.
Met vriendelijke groet,
Joey Wernet
T-Mobile Webcare