Hallo mede-consumenten,
In oktober heb ik bij mijn T-Mobile abonnement een Family-bundel afgesloten. Hiermee krijg je 1000min + 1000sms naar familyleden.
Vanaf het begin gaat het echter al fout. De smsjes worden uit de gewone bundel gehaald, waardoor er maandelijks gemiddeld €60,- teveel in rekening wordt gebracht. Nu zijn we ongeveer €150,- verder.
Toen ik dit probleem traceerde, heb ik direct telefonisch contact gezocht met de provider. Hierin werd mij medegedeeld dat het probleem verholpen ging worden, en er een correctie zal volgen op de factuur van december.
Eenmaal toen de factuur van december binnen was, bleek al snel dat er geen oplossing was gekomen. De factuur was wederom veel te hoog.
Na deze factuur heb ik wederom telefonisch contact gezocht. De medewerker gaf aan dat het probleem inmiddels was verholpen, maar dat dit nog niet zichtbaar was op de rekening. Ze stelde voor om deze factuur niet automatisch te gaan innen, om mij zo direct een compensatie te bieden. Tevens zou de rest op de navolgende factuur worden gecompenseerd.
Op de op de factuur aangegeven incasso-datum werd netjes het bedrag afgeschreven. De beloofde compensatie, door het niet innen van deze factuur werd dus niet nagekomen. Tevens bleek op de factuur van januari dat het probleem inmiddels nog steeds niet opgelost is. Wederom was de rekening te hoog, en van enige compensatie was nog geheel geen sprake.
Na 3 maanden problemen heb ik op deze factuur een aangetekende brief verstuurd. Hierin heb ik T-mobile een termijn gegeven waarin het probleem verholpen diende te worden. Naar aanleiding van deze brief heeft de provider mij telefonisch benaderd en het probleem besproken.
De oplossing welke T-Mobile mij bood:
- Op de volgende factuur zou een compensatie moeten zichtbaar zijn.
Hierbij was er redelijke kans dat dit niet zou gebeuren. Ik moest dan elke
maand zelf even bellen om dit te regelen.
- Het probleem was nog steeds niet verholpen, en het kon nog maanden duren
voordat dit ging gebeuren, dit ivm een fout in het computersysteem.
- Ik kreeg op termijn (na deze maanden) de eerder teveel betaalde kosten pas
terug en moest de facturen gewoon voor blijven schieten.
- Ik moest bij elke factuur zelf, indien gewenst, maar een uitstel van betaling
aanvragen.
Samengevat heeft T-Mobile mij nog geen enkele structurele oplossing geboden.
Het is dan ook heel begrijpelijk dat ik geen vertrouwen meer heb in T-Mobile.
Het liefst zou ik dan ook de gehele samenwerking maar stopzetten.
Wat zou ik nog kunnen doen om nu tot een oplossing te komen, of is een gang naar de Geschillencommisie onvermijdelijk?
Graag hier uw ervaringen en verhalen.
Met vriendelijke groet,
Denaero
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile Family welke niet werkt
Re: T-Mobile Family welke niet werkt
Ik heb eens op die bundel gezocht. Er staat duidelijk dat het alleen geldt voor familie leden die ook een T-mobile abonnement of prepaid hebben. Voor andere providers geldt dat niet. Ik hoop dat u dat wel realiseerd.
Als u dat niet wist, dan zijn de rekeningen terecht. Want dat kan ik niet opmaken uit uw verhaal.
Als u dat niet wist, dan zijn de rekeningen terecht. Want dat kan ik niet opmaken uit uw verhaal.
Het probleem wat ik probeer te beschrijven:
Ik heb de T-mobile Family. Hierin heb ik een aantal t-mobile-klanten toegevoegd. Naar deze mensen kan ik maximaal 1000 min + 1000 sms richten. De 1000 berichten krijg ik echter niet, en dit wordt door t-mobile onderkend. Ze hebben er echter geen oplossing voor.
Aan alle voorwaarden worden voldaan voor de bundel, waardoor ik gewoon recht heb op de inhoud van deze family-bundel. Alles is tevens gecontroleerd in de specificaties op juistheid en in de correctheid van de gegevens welke door mij ingevoerd zijn tijdens aanvragen van de bundel. (Ik wil wel met een goed verhaal komen!)
Denaero
Ik heb de T-mobile Family. Hierin heb ik een aantal t-mobile-klanten toegevoegd. Naar deze mensen kan ik maximaal 1000 min + 1000 sms richten. De 1000 berichten krijg ik echter niet, en dit wordt door t-mobile onderkend. Ze hebben er echter geen oplossing voor.
Aan alle voorwaarden worden voldaan voor de bundel, waardoor ik gewoon recht heb op de inhoud van deze family-bundel. Alles is tevens gecontroleerd in de specificaties op juistheid en in de correctheid van de gegevens welke door mij ingevoerd zijn tijdens aanvragen van de bundel. (Ik wil wel met een goed verhaal komen!)
Denaero
Dat was mij dus niet duidelijk, want het stond niet in de 1e beschrijving.
---
Laatst gewijzigd door Denaero op 27 jan 2010 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
ja dat heb ik gelezen, maar je zet et zelf niet bij dat andere familieleden ook t-mobile hebben
Ik heb hetzelfde probleem met T-mobile, abonnement iphone 150 samen met family. Ik bel en sms alleen veel met mijn vriendin met zelfde abbo. We hebben al meer dan 1600 euro aan T-mobile onterecht betaald :s
Wat moet ik er aan doen? al heel vaak gebeld, zou opgelost worden, maar net weer nieuwe factuur gehad.
Wat moet ik er aan doen? al heel vaak gebeld, zou opgelost worden, maar net weer nieuwe factuur gehad.