LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile Frustratie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ilatie

T-Mobile Frustratie

Ongelezen bericht door ilatie »

Beste forum-leden,

Ook ik heb een groot probleem met T-Mobile. Ik ben met nummerbehoud overgestapt van T-Mobile naar Telfort. Van bovenstaande heb ik op 04-03-2008 bevestiging gehad.
De nummerportatie zelf, heeft op 04-06-2008 plaatsgevonden. Er zijn al meerdere malen abonnementskosten in rekening gebracht door T-Mobile, voor de periode dat het abonnement reeds opgeheven was. Al deze kosten (3 maanden) die automatisch van mijn rekening worden afgeschreven, heb ik steeds in overleg met T-Mobile gestorneerd.

Afgelopen augustus ontving ik een schrijven van Lindorff Incassobureau dat ik geregistreerd ben bij Preventel en dat er een executoriaal beslag gelegd gaat worden op mijn loon en dat er 500,- incassokosten in rekening gebracht gaan worden. Als eerste heb ik T-Mobile gebeld waar me werd verteld dat ik het beste met het betreffende incassobureau contact op kon nemen. Ik heb meteen gebeld naar Lindorff, heb het verhaal uitgelegd en werd ontzettend afgesnauwd. Het kwam er op neer dat ik met T-Mobile contact op moest nemen. Opnieuw naar T-Mobile gebeld, die zouden alles "in orde" maken.

Afgelopen maand, september dus, heeft T-Mobile opnieuw abonnementskosten afgeschreven en weer heb ik contact gelegd en duidelijk afgesproken dat dit bedrag gestorneerd zou worden. Vorige week zijn er opnieuw kosten in rekening gebracht, vanwege het te laat betalen, die ik wederom in overleg heb laten storneren. Vandaag krijg ik een brief van T-Mobile met de mededeling dat de afschrijving niet plaats heeft kunnen vinden en zodoende moet ik dubbele incassokosten betalen.

4 maanden geleden is mijn contract met T-Mobile opgeheven, en 4 maanden ben ik steeds aan het bellen, wat me ook een hele klap geld kost omdat het een 06nummer betreft van de afdeling facturatie waar ik steeds contact mee op moet nemen. Ook de vele klachten die ik via de website verstuur mogen niet baten. Ik vraag me af wanneer deze ellende eindelijk eens ophoudt, want ik word er doodmoe van!
Heeft er iemand enig idee wat ik kan doen om deze ophoping van onterechte facturen te stoppen?

Bedankt alvast!

TdeHond

Re: T-Mobile Frustratie

Ongelezen bericht door TdeHond »

U heeft bevestiging van de opzegging. Ga morgen met deze brief naar de bank.
Laat daar een selectieve blokkade leggen op T-mobile, zodat zodra dit effectief is geen onterechte incasso's meer geïnd kunnen worden.

In principe kunt u het incassobureau een rechtszaak tegen u laten beginnen omdat u bewijs heeft van opzegging per .... De kosten voor de rechtszaak zijn voor T-mobile omdat u kunt bewijzen dat u heeft opgezegd.

Zie: http://www.incassoklacht.nl/informatie.php?p=1
Hier leest u hoe incassoprocedure gaat en wat u kunt doen of laten.

Tevens kunt na zenden van 1 aangetekende brief met ontvangstbevestiging t.a.v. T-mobile met klacht over de manier waarop u na beëindigen abonnement wordt gestalkd door onterechte incasso's deze zaak z.n. voorleggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.
Geeft aan dat u binnen 14 dagen schriftelijk antwoord verwacht. Mocht T-mobile niet reageren legt u dit voor aan de Geschillencommissie of u wacht af hoe t-mobile zich blameert bij een rechtszaak tegen u betreffende de onterechte incasso's.
Mocht u naar de Geschillencommissie moeten vraag dan tevens 50 euro schadevergoeding.
-----------------------------------------------
Checklist Geschillencommissie Telecommunicatie
https://digitaal.degeschillencommissie. ... TIE(5).pdf
De geschillencommissie:
https://digitaal.degeschillencommissie. ... e&code=tel
--------------------------------------------------
Dien tevens klacht in over e.e.a. bij
consuwijzer:
Hier klacht indienen

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

BTW niet meer bellen! Zonde van uw geld en energie!

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

@ilatie
Staat in die bevestigingsbrief ook expliciet vermeld, dat het contract ook per zelfde datum ontbonden is? Tot wanneer liep dat contract? Of was de bevestiging alleen voor de nummerportatie?

Gesloten