LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile haalt 4 uur voor einde abo nog 25 eu van rekening
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 02 jul 2009 20:14
T-mobile haalt 4 uur voor einde abo nog 25 eu van rekening
2 Juli 2009 is mijn t-mobile abonnement afgelopen.
1 juli om 20.00 krijg ik een sms dat mijn tegoed met 25 euro is opgewaardeerd. Slechts 4 uur later is mijn abonnement niet meer geldig.
Dit is gewoon belachelijk. Het is 25 euro winst voor hun...(na 2 jaar abonnement) en ik kan er verder helemaal niks meer mee.
Zijn er meer mensen die dit met t-mobile (of een andere provider) hebben? En wat is hier aan te doen??
Met vriendelijk groet,
Dennis Venema
1 juli om 20.00 krijg ik een sms dat mijn tegoed met 25 euro is opgewaardeerd. Slechts 4 uur later is mijn abonnement niet meer geldig.
Dit is gewoon belachelijk. Het is 25 euro winst voor hun...(na 2 jaar abonnement) en ik kan er verder helemaal niks meer mee.
Zijn er meer mensen die dit met t-mobile (of een andere provider) hebben? En wat is hier aan te doen??
Met vriendelijk groet,
Dennis Venema
Re: T-mobile haalt 4 uur voor einde abo nog 25 eu van rekening
Ik neem aan dat het systeem elke maand standaard 25 euro opwaardeerd?
Maar aangezien uw abbo niet doorloopt zullen deze 25 euro u ook niet in rekening gebracht worden. Dat bedrag was waarschijnlijk voor de volgende maand bedoeld (die er in uw geval niet is)
Pas klagen als je daardwerkelijk ook voor zoiets betaald
Maar aangezien uw abbo niet doorloopt zullen deze 25 euro u ook niet in rekening gebracht worden. Dat bedrag was waarschijnlijk voor de volgende maand bedoeld (die er in uw geval niet is)
Pas klagen als je daardwerkelijk ook voor zoiets betaald
Re: T-mobile haalt 4 uur voor einde abo nog 25 eu van rekening
Wacht eerst eens de afrekening af,of ga naar een T-mobile Shop,en als die geen bevredigend antwoord kunnen geven, dan pas een vraag daarover hier stellen. Nu gaat misschien iedereen hierover meningen geven zonder te weten waarover.
gr Henk
gr Henk
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 02 jul 2009 20:14
Re: T-mobile haalt 4 uur voor einde abo nog 25 eu van rekening
Hallo, het geld is vandaag van mijn rekening gehaald en is dus zeker weten wel betaald!
Heb zojuist zelf contact gelegd met t-mobile en die ONTKENNEN dat ik ooit mijn abonnement heb opgezegd. Heb hiervan zelfs nog een papier dat ik een aangetekende brief heb verstuurd...
kan ik hier verder iets mee?
met vriendelijke groet,
Dennis
Heb zojuist zelf contact gelegd met t-mobile en die ONTKENNEN dat ik ooit mijn abonnement heb opgezegd. Heb hiervan zelfs nog een papier dat ik een aangetekende brief heb verstuurd...
kan ik hier verder iets mee?
met vriendelijke groet,
Dennis
Re: T-mobile haalt 4 uur voor einde abo nog 25 eu van rekening
Kijk dat zei je er niet bij
Als je bewijs hebt dat de aangetekende brief ook daadwerkelijk door hun in ontvangst is genomen sta je sterk....
Vond je het niet al vreemd dat je van je opzegging geen bevestiging kreeg??
( Gewoon storneren trouwens als je echt aangetekende bewijs hebt)
Maar als T-mobile zegt dat het abbo gewoon doorloopt...... Waarom word dan je beltegoed verwijderd?
Als je bewijs hebt dat de aangetekende brief ook daadwerkelijk door hun in ontvangst is genomen sta je sterk....
Vond je het niet al vreemd dat je van je opzegging geen bevestiging kreeg??
( Gewoon storneren trouwens als je echt aangetekende bewijs hebt)
Maar als T-mobile zegt dat het abbo gewoon doorloopt...... Waarom word dan je beltegoed verwijderd?
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 02 jul 2009 20:14
Re: T-mobile haalt 4 uur voor einde abo nog 25 eu van rekening
Ik weet het niet, wist ik dat maar.... blijkbaar is mijn abo nu dus toch afgelopen. Maar dan nog.. dan betaal ik 25 euro voor 4 uur?
ik heb GEEN bevestiging ontvangen dat het opgezegd was. Maar heb wel telefonisch contact gehad (minstens 3 maand voor einde van abo) en daarin werd mij verteld dat er voor de maand juli GEEN beltegoed meer zou worden gestort....
maar helaas... dat is geen schriftelijk bewijs... ik kan daar niks mee denk ik. Maar ik heb nogsteeds die bevestigng van aangetekende brief.
Dus dat moet genoeg zijn?
met vriendelijke groet,
Dennis
ik heb GEEN bevestiging ontvangen dat het opgezegd was. Maar heb wel telefonisch contact gehad (minstens 3 maand voor einde van abo) en daarin werd mij verteld dat er voor de maand juli GEEN beltegoed meer zou worden gestort....
maar helaas... dat is geen schriftelijk bewijs... ik kan daar niks mee denk ik. Maar ik heb nogsteeds die bevestigng van aangetekende brief.
Dus dat moet genoeg zijn?
met vriendelijke groet,
Dennis
Re: T-mobile haalt 4 uur voor einde abo nog 25 eu van rekening
Geachte .Waarschijnlijk zal u geen bewijs van opzeging krijgen.
Dit is standaard bij de meeste providors.
Hebben ze nog altijd een bron van inkomsten.
En mogen van onze overheid gewoon de boel blijven belazeren
Dit is standaard bij de meeste providors.
Hebben ze nog altijd een bron van inkomsten.
En mogen van onze overheid gewoon de boel blijven belazeren
Re: T-mobile haalt 4 uur voor einde abo nog 25 eu van rekening
Tekst te vinden op hun site
Wil je je contract opzeggen, bel dan met T-Mobile Klantenservice op 0800 - 7111 (gratis).
Opzeggen per e-mail is niet mogelijk.
Let op: Als je je T-Mobile abonnement wilt opzeggen, dan dien je een opzegtermijn aan te houden van één maand. Deze termijn vangt aan op de dag van opzegging.
Ik heb het al een aantal malen zo gedaan,en wel 3 maanden van tevoren,het duurde dan een aantal dagen dan kreeg ik een schriftelijke bevestiging en werd het abonnement beëindigd. Ik doe het altijd ruim van te voren en blijf er goed op letten dat de bevestiging van T-mobile komt, Het is nog gratis ook en geloof me als je zelf goed in de gaten houd gaat het prima zo,en mocht het toch mis gaan na hun schriftelijke bevestiging heb je altijd een bewijs in handen.Zo'n aangetekende brief is leuk maar als je geen bevestiging terug krijgt dat het behandeld is sta je zwakker.
gr Henk
Wil je je contract opzeggen, bel dan met T-Mobile Klantenservice op 0800 - 7111 (gratis).
Opzeggen per e-mail is niet mogelijk.
Let op: Als je je T-Mobile abonnement wilt opzeggen, dan dien je een opzegtermijn aan te houden van één maand. Deze termijn vangt aan op de dag van opzegging.
Ik heb het al een aantal malen zo gedaan,en wel 3 maanden van tevoren,het duurde dan een aantal dagen dan kreeg ik een schriftelijke bevestiging en werd het abonnement beëindigd. Ik doe het altijd ruim van te voren en blijf er goed op letten dat de bevestiging van T-mobile komt, Het is nog gratis ook en geloof me als je zelf goed in de gaten houd gaat het prima zo,en mocht het toch mis gaan na hun schriftelijke bevestiging heb je altijd een bewijs in handen.Zo'n aangetekende brief is leuk maar als je geen bevestiging terug krijgt dat het behandeld is sta je zwakker.
gr Henk
Re: T-mobile haalt 4 uur voor einde abo nog 25 eu van rekening
Als u aangetekend opgezegd heeft, heeft u bewijs van opzegging en kunt u naar de geschillencommissie Telecommunicatie gaan om uw gelijk te halen m.b.t. eind datum overeenkomst. U kunt daar ook de onterechte incasso's terug vorderen mocht T-mobile niet restitueren of alsnog een schriftelijke bevestiging einde contract sturen per datum dat u opgezegd heeft.
Uw bewijs van verzenden aangetekende brief + kopie brief zijn wettelijk bewijs van opzegging.
Uw bewijs van verzenden aangetekende brief + kopie brief zijn wettelijk bewijs van opzegging.
Re: T-mobile haalt 4 uur voor einde abo nog 25 eu van rekening
Als je 1 maand van te voren opzeg moet je ook rekening houden met de post die soms iets trager is.
Dus altijd tenminste 1 week extra, liever een maand.
Verder, werkt de telefoon nog? Dan loopt het door en heb je op verkeerde adres opgezegt of te laat.
Dus controleer eerst er bij jou geen enkele fout zit.
Dus alleen storneren als je zeker bent van je gelijk want anders kun je incasso kosten krijgen die erg duur zijn, storneren kan nog enkele weken dus neem rustig de tijd.
Dus altijd tenminste 1 week extra, liever een maand.
Verder, werkt de telefoon nog? Dan loopt het door en heb je op verkeerde adres opgezegt of te laat.
Dus controleer eerst er bij jou geen enkele fout zit.
Dus alleen storneren als je zeker bent van je gelijk want anders kun je incasso kosten krijgen die erg duur zijn, storneren kan nog enkele weken dus neem rustig de tijd.
Re: T-mobile haalt 4 uur voor einde abo nog 25 eu van rekening
Als het om een abonnement gaat kan je dit bedrag laten stoneren door de bank. Als het om pre-paid tegoed gaat zal dit niet lukken, maar dan wordt je telefoonnummer ook niet afgesloten.
De bank bellen en een selectieve blokkade laten aanbrengen tegen T-mobile.
succes
De bank bellen en een selectieve blokkade laten aanbrengen tegen T-mobile.
succes
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: T-mobile haalt 4 uur voor einde abo nog 25 eu van rekening
Beste DennisVenema,
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?
- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je klantnummer;
Met vriendelijke groet,
Diana
T-Mobile Klantenservice BV
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?
- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je klantnummer;
Met vriendelijke groet,
Diana
T-Mobile Klantenservice BV
Re: T-mobile haalt 4 uur voor einde abo nog 25 eu van rekening
Dit klopt niet. Is het inmiddels verholpen?