In oktober werd ik gebeld omdat mijn oude contract afliep, dit om een nieuw contract te regelen. In november/december heb ik besloten dit te regelen en 15 december zou mijn nieuwe contract ingaan.
In januari kreeg ik een hoge rekening maar dit zou kunnen kloppen want ik was naar het buitenland en heb daar wel gebeld. Dus ik netjes betaald.
Mijn rekening in februari was nog hoger. Dus nu begon ik te twijfelen. Ik ben een constante beller en heb dus niet echt uitschieters. Dus ik checkte me contract en dit klopte dus niet. Mijn nieuwe contract was niet ingevoerd en mijn oude contract liep gewoon door. Dus ik gelijk T-mobile gebeld. Ik verteld dat ik het niet eens ben met de factuur omdat dit gewoon niet mijn contract is. Dus na veel zwoegen en zweten kreeg ik te horen dat ik een herberekening zou krijgen, wat ze eigenlijk pas bij de volgende factuur regelen, en dat ik dan pas hoefde te betalen. Ik ga natuurlijk niet betalen voor een contract dat ik niet heb afgesloten.
2 weken later kreeg ik een aanmaning alsnog van de factuur. Ik weer gebeld en weer WIST T-MOBILE ER NIKS vanaf. Ze konden alleen maar zien dat een betalingsuitstel van 2 weken geregeld is.
Weer zou ik een betalingsuitstel krijgen zodat ze tijd hadden voor een herberekening. 6 april, uiterlijk 7 april zou ik dan moeten bellen om te vragen wat de nieuwe status van de factuur zou zijn.
6 april gebeld en ik kreeg te horen dat IK gebeld zou worden voor 10 april. Voor 10 april houd dus in 6,7,8 of 9 april, maar 8 en 9 april is pasen dus niks gehoord. 10 april loopt mijn betalingsuitstel af en 11 april wordt ik dan geregistreerd bij Preventel.
Volgens mij wordt het voor mij tijd om gewoon die rekening te betalen en tegelijkertijd mijn sim, telefoon en dergelijke terug te sturen en naar een betere provider over te stappen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile heeft in DECEMBER problemen gehad met ABBONEMENTEN!
Re: T-Mobile heeft in DECEMBER problemen gehad met ABBONEMENTEN!
ik heb in december 2006 ook 2 contracten verlengd. De zelfde aantal minuten. 2 jarig abonnement. Ook ik kreeg een brief dat het systeem nog niet rond is. ik zou 50 % gedurende 4 maanden korting krijgen.
ondertussen is het bijna juni 2007. nog niets gekregen alleen hoge re keningen voor het zelfde belgedrag als in 2006.Wat blijkt je betaalt voor elke minuut, ook al heb je geen verbinding en hoor jede voicemail kost dit 0,21 ct. dus je 300 gratis minuten bijvoorbeeld zijn erg snel op.
De meestemensen zijn bang al het om juridische toestanden gaat.
maar je moet gewoon simpel denken. de maatschappij heeft recten en plichten, de klant heeft rechten en plichten. t-mobile heeft verzwegen bij mij, dat het nieuwe contract per minuut geld kost. Het heeft mij veel o900 geld gekost. Als je echt krachtig door zet wint de klant in de meeste gevallen. Veel dreigen en zeggen dat je stappen onderneemt met bewijsbarwe uitdraaiingen van bijvoorbeeld dit form. het klinkt kinderachtig, maar nooit op tijd betalen altijd bij de eerste herrinnering betalen. Als ik nu met de nieuwe maand mijn vergoeding niet krijg schrijf ik een ernstige dreigbrief. laat ze maar afsluiten Een rechter zou kunnen nagaan bij t-mobile het aantal keren dat ik gebeld heb om het probleem op te lossen. mijn totale belgedrag over 7 jaar kan de rechter nagaan. en de brief van januari 2007 waarin ze zeggen, dat het systeem problemen heeft en ze het op zullen lossen en ondertussen is het mei. lijkt mij voor een rechter ook niet echt geloofwaardig.
een ander minder prettige manier, die wel schijnt te helpen is ongelovelijk associaal en onbeschoft en met veel gevloek hun dwingen het contract te stoppen, waarbij je rekening moet houden dat je dan 3 maanden het vaste tarief moet betalen. het is een ondoorzichtige maatschappij, daar ze ooit ook hebben geadverteerd met het contract na 3 maanden te verbreken. Deze manier, die niet verfijnd is, niet sociaal is, is wel de beste weg, daar het personeel van t-mobile over het algemeen jongeren zijn die technisch zeer laag geschoold zijn. Uit mijn gesprek met een medewerker, erkennen ze dit probleem. Verkooppraatje houden, dan krijgen ze kennelijk weer een bonus.
blijf het principe rechten en plichten handhaven, dan kom je een heel eind, verzamel klachten, stuur ze aangetekend op en dreig met stappen op juridisch gebied.
zo heb ik vakantiekaart totaal onder de tafel geveegd, omdat ik botweg nooit betaald heb, dit was voor mijn dochter het woord gratis stond vermeld, gratis is gratis, dus ik zo bot als een beil weiger te betalen.
Bestudeer eventuele aanmaningen en zet ook diegenen onder druk die de aanmaning verzorg, meestal incassobureau, dus in dit geval incassobureau van t-mobile
ondertussen is het bijna juni 2007. nog niets gekregen alleen hoge re keningen voor het zelfde belgedrag als in 2006.Wat blijkt je betaalt voor elke minuut, ook al heb je geen verbinding en hoor jede voicemail kost dit 0,21 ct. dus je 300 gratis minuten bijvoorbeeld zijn erg snel op.
De meestemensen zijn bang al het om juridische toestanden gaat.
maar je moet gewoon simpel denken. de maatschappij heeft recten en plichten, de klant heeft rechten en plichten. t-mobile heeft verzwegen bij mij, dat het nieuwe contract per minuut geld kost. Het heeft mij veel o900 geld gekost. Als je echt krachtig door zet wint de klant in de meeste gevallen. Veel dreigen en zeggen dat je stappen onderneemt met bewijsbarwe uitdraaiingen van bijvoorbeeld dit form. het klinkt kinderachtig, maar nooit op tijd betalen altijd bij de eerste herrinnering betalen. Als ik nu met de nieuwe maand mijn vergoeding niet krijg schrijf ik een ernstige dreigbrief. laat ze maar afsluiten Een rechter zou kunnen nagaan bij t-mobile het aantal keren dat ik gebeld heb om het probleem op te lossen. mijn totale belgedrag over 7 jaar kan de rechter nagaan. en de brief van januari 2007 waarin ze zeggen, dat het systeem problemen heeft en ze het op zullen lossen en ondertussen is het mei. lijkt mij voor een rechter ook niet echt geloofwaardig.
een ander minder prettige manier, die wel schijnt te helpen is ongelovelijk associaal en onbeschoft en met veel gevloek hun dwingen het contract te stoppen, waarbij je rekening moet houden dat je dan 3 maanden het vaste tarief moet betalen. het is een ondoorzichtige maatschappij, daar ze ooit ook hebben geadverteerd met het contract na 3 maanden te verbreken. Deze manier, die niet verfijnd is, niet sociaal is, is wel de beste weg, daar het personeel van t-mobile over het algemeen jongeren zijn die technisch zeer laag geschoold zijn. Uit mijn gesprek met een medewerker, erkennen ze dit probleem. Verkooppraatje houden, dan krijgen ze kennelijk weer een bonus.
blijf het principe rechten en plichten handhaven, dan kom je een heel eind, verzamel klachten, stuur ze aangetekend op en dreig met stappen op juridisch gebied.
zo heb ik vakantiekaart totaal onder de tafel geveegd, omdat ik botweg nooit betaald heb, dit was voor mijn dochter het woord gratis stond vermeld, gratis is gratis, dus ik zo bot als een beil weiger te betalen.
Bestudeer eventuele aanmaningen en zet ook diegenen onder druk die de aanmaning verzorg, meestal incassobureau, dus in dit geval incassobureau van t-mobile
Re: T-Mobile heeft in DECEMBER problemen gehad met ABBONEMENTEN!
Ga dan niet naar ORANGE want die doen exact hetzelfde, daar heet het dan eenzijdig opzeggen. En dan hebben ze het excuus dat ze echt hun best hebben gedaan je te bereiken, alleen even bellen naar dat mobieltje?...zeker te makkelijk.