LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ekeregc
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 sep 2008 08:49

t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door Ekeregc »

Op 2 september 2008 een zakelijk abonnement afgesloten met I-Phone bij T-mobile. hiervoor had ik een Vodaphone abonnement.
Toegezegd was dat op 10 september alles zou werken tamelijk lang maar okee,

NOT, toen begon de T-mobile elende :cry: :cry:
Op 10 september kon niemand mij dus bereiken op mijn oude nummer wat dat nummer is niet in gebruik kregen mijn klanten te horen. Enfin ik bellen met klantenservice, duurt 20 minuten voor je iemand aan de lijn krijgt. Vervolgens wordt je in de wacht gezet en komen ze er naar 10 minuten achter dat je een zakelijk abonnement hebt.
Je wordt dan doorverbonden met de Helpdesk zakelijk, weer uitleggen wat er aan de hand is, ik vond ze bij zakelijk duidelijk beleefder overkomen dan voor de helpdeks voor particulieren. Ik kreeg te horen dat alles nu voor elkaar was en dat ik dit via de website kon zien.

Ik legde uit dat ik dat al gedaan had en dat die info niet klopte, bel het nummer maar dan hoor je het meteen. Nadat hij overtuigd was van zijn ongelijk weer even in de wacht gezet en toen kreeg ik een overdreven gedetailleerd verhaal te horen dat het nog 24 uur zou duren, de nummer portal was pending maar de batch is blijven hangen, dit wordt door de IS? afdeling handmatig opgepakt en doorgezet. in totaal 56 minuten gebeld.

De volgende dag nog een keer geprobeerd maar nee weer niet gelukt. Ik weer bellen met de klanten service nu ging het sneller 52 minuten bijna zelfde verhaal. dit gaat nu bijna ieder dag op dezelfde manier en het is nu 15/9 en ben dus voor klanten niet meer bereikbaar door T-mobile. Ik heb momenteel weinig vertrouwen dat het nu gaat lukken, Ik krijg de indruk dat ik niet de enige ben met deze problemen, ik raad momenteel niemand die ik mag T-mobile aan. bovenstaande is de verkorte versie van de realiteit ik heb inmiddels zo'n 6 uur met klanten service gebeld melde ik een helpdesk medewerker en ze antwoord dan doodleuk maar het is toch een gratis nummer, alsof ik voor m'n plezier bel en niks beters te doen heb.

Iedere keer moet ik zelf bellen ipv dat zij bellen met de status dat het nog niet gelukt is. Nu kost het veel te veel tijd, geld en een hoop ergenis.

Apple heeft een fout gemaakt om met T-mobile in zee te gaan, getuige de tv-uitzending van trosradar. Ik had beter moeten voorbereiden dan had ik niet voor t-mobile gekozen. google maar eens op woorden: "t-mobile" en "Klachten"

en je krijgt 40000 hits

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door TdeHond »

Vogens consuwijzer:
Een telefoonaanbieder mag er maximaal tien werkdagen over doen om nummerbehoud te regelen.
Is u een tijdelijk telefoonnummer aangeboden terwijl men tracht het nummerbehoud te realiseren?

http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... r_meenemen

Ekeregc
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 sep 2008 08:49

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door Ekeregc »

Vogens consuwijzer:
Een telefoonaanbieder mag er maximaal tien werkdagen over doen om nummerbehoud te regelen.
Is u een tijdelijk telefoonnummer aangeboden terwijl men tracht het nummerbehoud te realiseren?
Het nummer is door vodaphone reeds vrijgegeven aan T-mobile zij hebben echter momenteel een intern probleem, het ligt nu volgens de helpdesk bij de IT afdeling, echter ik zie niet in waarom zoíets kleins zo ontzettend lang moet duren. Momenteel kan ik wel bellen op een tijdelijk nummer maar ik kan niet gebeld worden door mijn klanten die het oude nummer weten. Ik verwacht dat het opgelost zal worden dit zal ik ook op dit forum melden zodat iedereen die dat wil kan lezen hoe traag het bij T-mobile gaat. het nieuwe tijdelijk nummer doorgeven is momenteel te omslachtig en te verwarrend dat ik daar bewust van afzie.

Ik ben geen T-mobile it'er maar lijkt met dat er een in de database wat masterdata gemuteerd dient te worden waarin het simkaartnummer gekoppeld wordt aan het juiste telefoonnummer, dat lijkt met een erg simpele handeling. Maar zelfs als het iets ingewikkelder zal liggen zou het nooit langer dan een 1 dag mogen duren. Dit wekt enigszins de indruk dat T-mobile momenteel nog een heel lange lijst problemen aan het afwerken is, t-mobile correct me if I am wrong maar dit baseer ik op de info die jullie communiceren.

Hopelijk werkt het morgenochtend dan heeft het 15/16 dagen geduurt sind ik het abonnement heb afgesloten.

Ekeregc
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 sep 2008 08:49

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door Ekeregc »

nog bedankt voor de reactie, ik zal doen wat de conzuwijzer adviseert, dus ik kruip in de pen en verwijs naar dit forum

Ekeregc
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 sep 2008 08:49

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door Ekeregc »

Ik heb iedere dat weer gebeld met T-Mobile, wat een zooitje is het daar, ik raad niemand een nummerportal aan bij T-mobile als je die uitgebreid de tijd hebt.

Als ik bel met Helpdesk wordt ik prima te woord gestaan maar ze verwijzen steeds naar een andere afdeling waar jezelf geen contact mee kan opnemen. De medewerker aan de telefoon is tot op heden steeds iemand anders en die belooft alles te doen wat in zijn of haar macht ligt maar een andere afdeling moet het oplossen. En ze vermelden steeds dat het nu ECHT prioriteit heeft, echter dat lijkt wel een standaard zinnetje bij elke helpdesk medewerker van T-mobile. Zal wel onderdeel van de Cursus zijn, want tussen beloven en uitvoeren blijkt tot op heden geen enkel verband. 10dgn is ongeveer het max wat andere providers voor nummer portal nodig hebben. 5 dagen voor de oude provider en 5 dagen voor de nieuwe provider. T-mobile gaat langzaam ten onder in haar eigen succes.

Momenteel raad ik iedereen die is zie of spreek de I-phone af. Zelfs de phone house raade mij T-mobile af omdat er altijd zoveel problemen zijn, Ik wilde graag een I-phone en alleen T-mobile leverd deze momenteel... maar had nu liever een ander toestel gehad waar mee ik gewoon kan bellen en gebeld kan worden.
Niemand kan mij nu bereiken op mijn oude nummer, wat dat nummer is niet ingebruik krijgen bellers te horen.

De I-phone is ook niet geheel optimaal en T-mobile en Apple wijzen naar elkaar als het op de schuldige aanwijzen gaat.

T-mobile:"ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ" Wordt eens wakker! Tijdens de persooneels besprekingen proberen jullie je persooneel wijs te maken hoe goed de groei is en hoe sterk jullie marktaandeel is. En vervolgens pakt het management dergelijk problemen niet op. Hup Zet wat extra persooneel in om de problemen op te lossen, laat de it afd. wat langer door werken. Als ze een probleem oplossen door overwerk kost dat minder geld dat alle abonnees die jullie nu mislopen door de leuke anti reclame op TV en op ALLE Fora in in NL. Jullie helpdesk staat rood gloeiend maar dat komt omdat er nu iedere dag dezelfde mensen met dezelfde onopgeloste klachten bellen, normaal 80000 klachten per week, en nu 120000 klachten per week begreep ik van jullie eigen helpdesk. Ik weet niet of die cijfers kloppen, maar raar dat jullie eigen helpdesk dit als excuus gebruikt. Ik heb ook geen vergelijk met andere providers maar een stijging van 50% kan je met de huidige capaciteit niet opvangen dus nu een keer actie.

Ik schrijf volgende week een aangetekende formele officiele klacht met verzoek tot ontbinding van het contract, of compensatie. Als iedereen dit zou doen dan kunnen de aandeelhouders zien wat een beroerd management er gevoerd wordt. Dit is een KLACHT naar het management van T-MOBILE.
Ik hoop dat jullie nu door hebben dat jullie geen controle hebben over wat er nu allemaal misgaat. IK heb medelijden met de medewerkers op de helpdesk. ALs de nummer portering van de Directeur zou mislukken is het binnen 24 uur opgelost, maar de klanten laten jullie lekker in de kou staan, getuigen alle hits op zoekmachines als ik zoek op combinaties met T-MOBILE en bijvoorbeeld 1 van de volgende woorden: klachten, klacht, problemen, T-MOBILE probleem, T-MOBILE helpdesk, smoesjes, aan het lijntje houden, ergenis, fouten, T-MOBILE wanprestatie, T-MOBILE loze beloften,T-MOBILE zelfde verhaal, verslechterde service, T-MOBILE geen verbetering, T-MOBILE niet waar, geen bereik, T-MOBILE lange wachttijden, boze klanten, geen actie, smoezen, smoes, T-MOBILE onzin,T-MOBILE probleem, niet aanbevolen, T-MOBILE afgeraden, T-MOBILE af raden,

Ik wil hierbij iedereen oproepen die problemen heeft met t-mobile dit op dit of een ander forum te melden zodat t-mobile zijn interne problematiek kan oplossen.

Ekeregc
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 sep 2008 08:49

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door Ekeregc »

Vandaag weer gebeld met T-mobile klantenservice, ik zou vandaag teruggebeld worden door mevrouw A. Cahn helaas is dit niet gebeurd. Vervolgens maar weer zelf gebeld na 23 minuten wachten eindelijk iemand aan de lijn. Mevrouw M. de Jong na kort alles uitgelegd te hebben meldt zij dat zij niks kan doen, het ligt bij een andere afdeling. Op mijn vraag wat ik dan moet doen zegt ze weet ik niet, niemand kan er wat aan doen. vervolgens verbreekt ze de verbinding.

Nummer portal is nu nog steeds niet gelukt, Oproep voor een ieder die op het punt staat een nieuw abonnement af te sluiten, lees de klachten over t-mobile of probeer een vraag te stellen aan de helpdesk/klantenservice.

JaneR
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 sep 2008 21:39

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door JaneR »

het kan nog erger met t-mobile; bij het migreren van een orange nummer naar t-mobile, een organisatie toch. kreeg ik plots een nummer van heel iemand anders; na uren aan de telefoon te hebben gehangen werd het probleem opgelost door maar een nieuwe simkaart toe te sturen en alsnog een migratie uit te voeren maar toen de ellende pas want toen werd de rekening van dat niet aan mij toebehorende nummer bij mij afgeschreven en zie dat bij t-mobile maar weer eens recht te krijgen; inmiddels uren verder, beloofde terugbelacties vinden niet plaats en de medewerkers schuiven inderdaad alles door van de een naar de ander

Marco Arnoldus
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2008 22:07

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door Marco Arnoldus »

Ook ik ben de dupe van de onvoorstelbaar slechte afhandeling van de verplichte overgang van Orange naar T-mobile. Door een "foutje" van Wouter in de shop in Zutphen werd mijn renewaldatum van 12-06-2008 na mijn reclame gewijzigd in 10-09-2008. Toen ik 's ochtends geen gebruik meer kon maken van mijn vertrouwde nummer dacht ik nog dat ze er druk mee bezig waren. Niks bleek minder waar, want "door een technische storing" was er vertraging opgetreden in de nummerportering, zo meldde de helpdesk. Vervolgens heb ik dagelijks gebeld met de helpdesk (steeds wachttijd langer dan 5 minuten, betekent minimaal een kwartier wachten !!) en dagelijks een klacht en/of een vraag ingestuurd. Op een vraag krijg je namelijk, volgens de site, binnen 2 dagen antwoord en op een klacht moet je 10 dagen wachten. Desondanks heb ik , naast de ontvangstmelding, zoals jullie begrijpen, nog geen enkele reactie ontvangen. De helpdesk meldt dat er op klachten nu pas na 25 dagen kan worden gereageerd. Inmiddels ben ik dus al 12 dagen verstoken van telefoonontvangst. Dat is daarom onacceptabel omdat ik via dat nummer ook mijn Tancodes voor internetbankieren ontvang. Het wijzigen van het telefoonnummer bij de postbank duurt ook 5 werkdagen en daarna terug dus weer 5 dagen !
De helpdesk-medewerkers hangen steeds een ander verhaal op, of het nu Maartje, Inge, Isak , Gerars of Johanna is. Ze verbinden braaf door naar een senior, die vervolgens als je ze aan de lijn krijgt ook geen toezeggingen doet; vragen een klachtenformulier in te vullen, waarop je dus geen antwoord krijgt en hopen dat het snel is opgelost, net als gisteren en eergisteren en de dag ervoor enz.
Ik heb uiteraard verzocht mijn Orange-beltegoed te retourneren op mijn rekening en het contract te ontbinden. Maar als je de voorwaarden van T-mobile goed doorleest, heb je weinig kans, want de klant heeft te maken met veel voorwaarden, maar de telefoonaanbieder biedt vrijwel geen garanties of je moet aantoonbaar sterven of gehandicapt raken als gevolg van het abonnement.
Kortom, T-mobile toont aan dat Deutsche grundlichkeit niet geldt voor deze telefoonaanbieder. Een beetje EPO misschien ???

Neo C
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 sep 2008 15:23

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door Neo C »

Ook bij mij steeds een ander verhaal waarom ze mijn nummer van Orange niet kunnen porteren naar T-mobile (loopt al vanaf 29 augustus):
1. Het is de schuld van uw oude provider, u moet contact opnemen met hun.
A: Nee, Orange is tegenwoordig T-Mobile, ik moet bij jullie zijn......De verbinding wordt vervolgens verbroken.
2. Meneer, er is een storing geweest, als het goed is heeft u binnen 48 uur uw oude nummer. (2x gehoord)
3. Uw porteringsdatum staat fout in de computer, dit is rechtgezet en uw nummer zal binnen 5 werkdagen actief zijn.
4. Er is iets mis gegaan tijdens de overzetting van Orange naar T-Mobile :roll: uw nummerbehoud is een interne kwestie dus moet het in de computer worden aangegeven dat het een intern nummerbehoud is, en dat was niet gedaan. binnen 5 werkdagen zou het geregeld moeten worden. NOT
6. U heeft helemaal niet aangegeven dat u nummerbehoud wenst dit kreeg ik te horen na de vorige punten!)
7. Na weer een week wachten: Mijn collega heeft inderdaad het verzoek gedaan naar de afdeling nummerbehoud, maar ze hebben het om een of andere reden verzuimd op te nemen.
8. Mijn contractdatum staat fout aangegeven, dit moet worden aangepast.....
A: Ja, dat lijkt mij een kleinigheidje..."Daar moet eerst een verzoek worden ingediend bij mijn overste, daarna kan het naar de afdeling nummerbehoud.

Ik ben nu een maand verder en ben benieuwd wat ze na het weekend vertellen.

[/quote]

JaneR
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 sep 2008 21:39

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door JaneR »

vandaag wederom verrast door een automatische afschrijving van een contract wat ik helemaal niet heb; ach bij het porteren waren wat nummers verwisseld en degene waarvan het nummer dus niet geporteerd moest worden wilde ook helemaal geen contract bij t-mobile en daarom hebben we het maar op uw naam gezet; en wat gaat t-mobile er aan doen; geen idee want na 2 uur gezellige muziek wegens doorverbinden naar een collega toch maar het telefooncontact verbroken en het automatisch geïncasserde bedrag laten terugboeken; zal ik wel weer aanmaningen en dreigementen van afsluiting voor krijgen; ben dan trouwens benieuwd wat ze willen afsluiten

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door TdeHond »

Het is verstandig om 1 aangetekende brief hier aan te spenderen, liefst met ontvangstbevestiging, dat u alle onterechte bedragen zult storneren.
Vermeldt eventueel uw klant nr en het contract wat u wel bij hen afneemt met begindatum contract.
Deel mee dat u 1malig T-mobile attent maakt op deze fout in hun administratie. Daarna zijn eventuele kosten voor een onterechte incasso procedure geheel voor rekening van t-mobile.
Kopie van brief + verzend- en ontvangstbewijs goed bewaren.

Verder kunt u rustig een rechtszaak afwachten mocht u achtervolgd gaan worden met onterechte incasso's gevolgd door onterechte aanmaningen en inschakeling van een incassobureau.

U heeft dan, mocht incassobureau een rechtszaak aanspannen schriftelijk rechtsgeldig bewijs dat u 1 malig T-mobile op de hoogte gesteld heeft van de fout die in hun administratie is geslopen.

GregorH
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2008 11:20

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door GregorH »

Ook Bij mij blijft T-mobile in gebreken met het overzetten van mijn nummer/abonnement. Mijn nummer is nog steeds niet over en het bel-tegoed dat ik had is inmiddels op, ik kan nog wel op internet maar ik ben Bang dat die ratten (sorry op dit moment echt geen goed woord meer over voor de mensen bij T-Mobile) daar extra kosten voor gaan rekenen.

Het blijkt dat men een technische storing heeft (gehad) maar de problemen duren voort. Ik ben lang erg coulant geweest maar afgelopen weekend was bij mij de maat vol ik heb ze tot 12 uur zaterdag nacht de tijd gegeven om het op te lossen. Dit is dus nog steeds niet gebeurt. Ik denk er sterk over om mijn I-phone te retourneren en alles bij hun stop te zetten ik ga wel naar de KPN, dan maar geen I-phone.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door TdeHond »

Bedankt voor alle waarschuwingen.
Ik heb net mijn abonnement opgezegd en neem een ander mobiel nummer. Dat scheelt mij een hoop ergernis.

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door Yme »

Als ik dit zo lees heeft mijn broer geluk gehad! Zijn nummer is vorige week donderdag probleemloos geporteerd van KPN prepaid naar een nieuw T-Mobile sim only abonnement. Lijkt mij dus dat de technische storing waarover gesproken wordt is opgelost. Ik begrijp dan eerlijk gezegd niet waarom de porteringen die al eerder uitgevoerd hadden moeten worden niet alsnog gedaan zijn. :?

Neo C
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 sep 2008 15:23

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door Neo C »

Vervolg......

Mijn contractdatum is opnieuw ingevoerd maar gewijgerd door de computer....heeft u een ogenblik? ..........na een kleine 10 minuten kreeg ik de mededeling dat het nummer op de een of andere manier niet gekoppeld kan worden. De dame meld mij dat ze mij op dit ogenblik niet verder kan helpen en belt mij vandaag of morgen nog terug.

vandaag of morgen?


wordt vervolgd....

bluedolph1n
Berichten: 36
Lid geworden op: 06 okt 2008 14:03

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door bluedolph1n »

Hier ook problemen. Ik zou 22 september van Orange naar T-Mobile worden overgezet. Nu nog steeds niet gebeurd. De eerste keer zou er een storing geweest zijn, en nu wordt het er steeds op gegooid dat er vetragingen zijn in het porteren. Alles leuk en aardig, maar als ik als klant al de dupe ben van een storing, waarom moet het daarna nog zo lang duren en is het nog steeds niet geregeld. En waarom kan men mij totaal geen duidelijkheid geven wanneer het dan eindelijk omgezet kan worden. Ook over welke tarieven ik nu betaal, heb ik verschillende verhalen gehoord. De 1 zegt dat de voorwaarden en tarieven gelden van Orange Music tot ik helemaal ben overgezet, andere zeggen dat die voorwaarden er niet meer zijn en dat ik andere tarieven heb, en ook nog eens een keer apart voor Orange World moet betalen. Instellingen voor Orange World aangevraagd, die kreeg ik ook niet, pas na 3x bellen, waardoor ik gebruik heb moeten maken van de internet instellingen wat mij meer kost. Vanaf 1 oktober zijn sowieso een aantal diensten van Orange Music geschrapt, zoals tv kijken, nummers downloaden etc., en daar betaal ik nu wel voor.
Er is mij toegezegd dat ik een korting zal krijgen op mijn eerste of tweede t-mobile faktuur, maar zoals het nu allemaal gaat, moet ik dit nog zien.
Weet iemand of je ook in je recht staat om alsnog het contract te ontbinden als ze het nu niet snel een keer geregeld hebben?

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door TdeHond »

U kunt T-mobile schriftelijk aangetekend in gebreke stellen en hen 10 werkdagen de tijd geven om voor een werkende verbinding met nummerbehoud zorg te dragen. Mocht T-mobile hier niet in slagen zegt u per direct op ( ook schriftelijk aangetekend. Tevens kunt u om vermindering van de maandelijkse abonnementskosten vragen omdat T-mobile u niet kan leveren wat u bij Orange afnam.
Daarbij kunt u om restitutie van een deel van abonnementskosten vragen.
Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g:
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Er werd n.l. gedurende .... dagen geen dienst geleverd zonder dat er inspanningen verricht werden e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat

edje_01
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 okt 2008 18:01

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door edje_01 »

Klopt, je moet een aangetekende brief sturen. Als je je abonnement wilt opzeggen gaan ze moeilijk doen :evil:. Wat je dus in de brief moet zetten is dat je, als het niet zo snel mogelijk wordt opgelost de geschillencommissie gaat inschakelen. Je bent ze dan een kleine bijdrage verschuldigd (geschillencommissie), maar omdat je zeker de zaak zal winnen kan je dit geld ook weer terugeisen van t-mobile. Alleen kan je deze stap pas ondernemen 30 dagen nadat je de brief hebt verstuurd, vergt dus wel enig geduld, ik zelf ben al op de helft. Pcies zelfde probleem van Orange music 35

bluedolph1n
Berichten: 36
Lid geworden op: 06 okt 2008 14:03

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door bluedolph1n »

Bedankt allebei voor de informatie. Ik kijk vandaag nog even aan, en anders gaat er morgen een brief uit.

Groetjes, Sandra

bluedolph1n
Berichten: 36
Lid geworden op: 06 okt 2008 14:03

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door bluedolph1n »

Inmiddels nog eens gebeld, volgens hen is het niet een kwestie van nummerbehoud wat niet lukt, maar een andere storing of fout, en geen idee hoe lang dat dat nog ging duren...
Ook doorverbinden naar de afdeling waar dat geregeld moet worden of hoe het er nu mee staat is door henzelf niet te bereiken, oftewel, je wordt met een kluitje in het riet gestuurd.
Het wordt tijd dat ik die brief toch maar ga versturen.

Sandra

Gesloten