LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T mobile heeft mij 50 euro opgelicht

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marcje2012
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 aug 2012 14:14

T mobile heeft mij 50 euro opgelicht

Ongelezen bericht door marcje2012 »

Hallo,

Na opwaarderen, iedere keer 10 euro, was het de volgende werkdag opeens verdwenen. Steeds toen ik heen ging bellen kreeg ik te horen dat ik op internet zat, terwijl dat niet kan. Want ze noemden nachtelijke tijdstippen op, terwijl ik op dat moment lag te slapen. Tevens zit ik op het wifi bij mij in huis, en heb ik internet geblokkeerd, zodat hier niet voor betaalt kan worden als het wifi signaal erg zwak is. Dus volgens mij ben ik gewoon voor het zootje gehouden door T-Mobile.
Wat kan ik hier nog aan doen?

Groet,
Marc

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: T mobile heeft mij 50 euro opgelicht

Ongelezen bericht door sephora30 »

Roaming uitgezet op je telefoon?

john duelieux
Berichten: 104
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:39

Re: T mobile heeft mij 50 euro opgelicht

Ongelezen bericht door john duelieux »

marcje2012 schreef: Na opwaarderen
U heeft dus prepaid

Schriftelijke klacht indienen
Direct andere provider kiezen

dazsires
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 aug 2012 12:40

Re: T mobile heeft mij 50 euro opgelicht

Ongelezen bericht door dazsires »

Als je naar je 'toepassingen' gaat in het menu instellingen, kan je vinden het menu over het updaten van je apps.

Als daar staat Wifi & dataplan pakt hij elke avond gewoon internet. En slurpt hij zo 4/5 mb weg.

Zet dat gewoon helemaal uit en update je apps handmatig.

Via de site van t-mobile kan je schriftelijk een klacht indienen.
vergeet niet een printscreen te maken van de tekst die je verstuurd.

https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/ask/p/198

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: T mobile heeft mij 50 euro opgelicht

Ongelezen bericht door sephora30 »

Hoezo moet hij een klacht indienen bij Tmobile, wat hebben zij verkeerd gedaan?

john duelieux
Berichten: 104
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:39

Re: T mobile heeft mij 50 euro opgelicht

Ongelezen bericht door john duelieux »

sephora30 schreef:Hoezo moet hij een klacht indienen bij Tmobile, wat hebben zij verkeerd gedaan?
De klant voelt zich opgelicht. Dus kan hij/zij het beste dit schriftelijk aankaarten bij T mobile. De schriftelijke afhandeling van klachten gebeurd meestal zorgvuldiger dan mondelinge.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: T mobile heeft mij 50 euro opgelicht

Ongelezen bericht door GJvdZ »

john duelieux schreef:
sephora30 schreef:Hoezo moet hij een klacht indienen bij Tmobile, wat hebben zij verkeerd gedaan?
De klant voelt zich opgelicht. Dus kan hij/zij het beste dit schriftelijk aankaarten bij T mobile. De schriftelijke afhandeling van klachten gebeurd meestal zorgvuldiger dan mondelinge.

Misschien eerst even wachten wat TS antwoord op de reactie van dazsires voordat het woord "oplichting" weer wordt misbruikt.

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: T mobile heeft mij 50 euro opgelicht

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@marcje2012,

Wil je je vraag stellen op het T-Mobile Forum? We kunnen dan bij je gegevens en voor je nakijken wat er aan de hand is. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.

Met vriendelijke groet,

Anne-Marie
T-Mobile Webcare

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: T mobile heeft mij 50 euro opgelicht

Ongelezen bericht door berndv »

T-Mobile Webcare schreef:@marcje2012,

Wil je je vraag stellen op het T-Mobile Forum? We kunnen dan bij je gegevens en voor je nakijken wat er aan de hand is. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.

Met vriendelijke groet,

Anne-Marie
T-Mobile Webcare
Dit heeft totaal niets met webcare te maken. Geen greintje empathie, alleen doorverwijzen naar de t-mobile website om het daar in het relatief afgesloten forum te gaan vertellen. Valt mij nog mee dat er niet gezegd wordt dat TS maar even naar de klantenservice met bellen. Ik meende dat tmobile voorheen nog wel een redelijke webcare had.

marcje2012
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 aug 2012 14:14

Re: T mobile heeft mij 50 euro opgelicht

Ongelezen bericht door marcje2012 »

Ik had roaming allang uitstaan.
Ik zal wel schriftelijk contact opnemen met T-Mobile.
Ik ben inmiddels overgestapt op Vodafone, veel beter!
Bedankt voor het meedenken.

Groet, Marc

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: T mobile heeft mij 50 euro opgelicht

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@berndv

Het T-Mobile forum is niet afgesloten. Iedereen kan de berichten zien. Het voordeel is dat wij alle klantgegevens kunnen zien en direct aan de slag kunnen gaan. Bedant voor je feedback over het ontbreken van empathie. Dit zal ik zeker weten meenemen.

Groetjes,
Harvey
T-Mobile Webcare

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: T mobile heeft mij 50 euro opgelicht

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Ben reuze benieuwd hoelang een titel als T mobile heeft mij 50 euro opgelicht op dat eigen forum blijft staan.

Ik schat zelf in ongeveer 3 minuten, maar misschien kan TS de proef op de som nemen.

Gesloten