nou nou nou zo drastisch. Er zijn genoeg providers die een probleem oplossen.
Zie orange. Ik was overgestapt van 30 euro naar 20 en ineens was mijn 100 euro beltegoed verdwenen.. Uiteindelijk met telefoon hebben ze dat bedrag verrekend met mijn maandelijkse abonneegeld. Prima toch.
Aannemelijk dat andere providers ook kunnen inclusief T-mobile, maar tot heden. Ben in totaal 3 jaar klant geweest denk ik misschien langer. hebben ze nog nooit 1 probleem opgelost. Oja misschien 1 dan. Ik was afgewezen voor een abbonement en dat bleek een fout in het systeem te zijn.(na gebeld en gefaxt en weer gebeld te hebben)
daarentegen

onzin om dat nogmaals te vertellen. Het enige positieve dat ik kan vertellen dat ze in het begin toen ze net nieuw waren een beter netwerk hadden dan dutchtone. Helaas zijn ze erg achteruit gegaan.
en voor een afkoop verhaal. Lekker snugger lijkt mij. 2 maanden abbo en afkopen meteen 10 maanden rest in keer betalen en dat zonder dienst te leveren en hoeven ze het probleem niet meer op te lossen. Lekker makkkelijk geld is dat en oplossen van je problemen. Als je abbo wel 10 maanden laat lopen kan je nog bellen voor zover je kan en klagen bij t-mobile dat ze een oplossing moeten bieden voor datgene dat je heb getekend. Kleine kans voor oplossing, maar zoals je leest zijn er tevreden klanten, dus wellicht dat er een oplossing na de 9de maand komt(3 maanden opzeg termijn) om je behouden( en dan kan je weer het hele traject aflopen met ander probleem.)
IK hoop echt dat ze 3e plaats kwijtraken, zodat ze inzien dat ze iets verkeerd doen.
Oja voor de algemene voorwaarde freaks zelf dat kunnen ze niet goed. Bellen tegen het beltarief(zie prijslijst) is bij de ene dienst wel binnen de belbundel terwijl bij andere buiten de belbundel valt. Terwijl achterbeide diensten beltarief staat. Go nuts mensen