LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Wat vind je van T-MOBILE

Goed, Super (kan ik me niet voorstellen)
4
27%
Matig af en toe een probleempje
1
7%
Superslecht ik wou dat ik het nooit had genomen
7
47%
Ik heb gelukkig nog geen T-Mobile Abonnement (moet je nooit nemen ook!)
3
20%
 
Totaal aantal stemmen: 15

Gast

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door Gast »

Patrick nou weten wij het wel, doe nou maar eens je best voor de mensen die bij jouw klagen, die vinden dat T-mobile is "not the best"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D

PS. Doe je (inwendige) vriend ook de groeten, je weet wel!!

Gast

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door Gast »

Goh der is hier iemand op het forum en die moet zich wel heel erg bewijzen! Hoeveel je het ook zegt er zullen altijd betere providers dan T-Mobile!!!

Gast

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door Gast »

Sinds dat er klachten over T-mobile op dit forum verschijnen, heb je van die anonieme gasten, die of goede kontakten hebben, of misschien wel bij T-mobile werken en hier de zaak enorm lopen te verzieken, net als de provider zelf bij haar klanten!!.

In andere topics zag je hoe kritische vragen de grond werd ingetrapt, met antwoorden als "je belabberde manier van Nederlands", "Snugger", en noem maar op. Inhoudelijk kon men alleen maar melden, je moet het AV doornemen???, en getekend is getekend, de provider kan geen garantie's geven.

Nee één ding is mij wel duidelijk, "NOOIT GEEN T-MOBILE, AL IS HET OOK VOOR NIETS!!!!"

Groeten van een tevreden klant. :D

PommetjeH.

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

Zal dit ook wel fake zijn!!!!!


patrickdegroot
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 mei 2004 10:38

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door patrickdegroot »

Haha ik ben echt niet fake en de mensen die denken dat ik werk bij T-mobile die hebben het mis want ik ben 15jr. Check voor meer info: http://www.cu2.nl/patrickdegroot

En dan zul je wel denken HEUH? Hoe kan hij nou een abbonnement hebben. Nou m`n vader heeft contract voor mij getekend!

Gast

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door Gast »

Patrick,

Ik vind het diep triest dat je dan mensen zo de grond in stampt! En een CU2 site kan iedere gek aanmaken en dan liegen over leeftijd, dus ik geloof het niet! Als jij tevreden bent over T-Mobile wil ik die tevredenheid voor geen GOUD delen! Daarvoor heeft T-Mobile veel te veel slechts gedaan!

Ik zou zeggen ga lekker eens genieten van je T-Mobile en drink maar op de gezondheid van T-Mobile! Iets wat wel mag, maar helaas nooit zal werken, T-Mobile is een zeer oongezond bedrijf, wat van mij over een paar maanden failliet mag oftewijl dood!

Gast

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door Gast »

Haha ik ben echt niet fake en de mensen die denken dat ik werk bij T-mobile die hebben het mis want ik ben 15jr. Check voor meer info:
Nou Patrick, als je niet liegt over je leeftijd, dan ga je teveel om met oudere mensen en zeker te laat naar bed.
Trouwens je hebt je account onlags nog even gewijzigd, kleine aanpassingen?????

Jij behoort je niet zo met problemen om te gaan, die andere mensen hebben met T-mobile, vooral niet als zit te faken.

Op basis van je gegevens, die uiteraard verder kunnen worden onderzocht, speel jij een vreemd spelletje op dit forum.

Grv P.O.M.

Gast

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door Gast »

Ja op 10 mei plaatst hij een post en 12 mei past hij zijn persoonlijke gegevens aan op zijn cu2 account (nog meer misleiding?)

Grv Jan

Gast

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door Gast »

Patrick wanneer je nu niet zit te liegen, doe dan je Pa de groeten, ik heb het gevoel, dat jij je Pa eventjes wilde helpen!!!.
En er is volgens mij maar een (P.)a, die je een abbonement geeft van het enorme bedrijf T-mobile, dit zou Pommetje kunnen zijn.

Grv N. Hieveling

:D

PommetjeH.
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 mei 2004 11:33

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

OFF-TOPIC:

Stelletje paranoide huilebalken,

Om e.e.a voor eens en voor altijd duidelijk te stellen zal ik even wat zaken op een rijtje te zetten:

1. Ik werk niet bij T-Mobile.
2. Ik ben niet P. de Groot, of zijn vader, moeder, verre neef of anderzinds verwandt famillielid ( nee, ook niet aangetrouwd).
3. Niet iedereen die iets positiefs te melden heeft over een bedrijf heeft meteen een geldelijk of ander belang bij dat bedrijf.
4. Niet iedereen die WEL de algemene voorwaarden van een contract leest voordat hij een handtekening zet is een medewerker van het bedrijf waar dat contract mee wordt gesloten.
5. Het doen van goedkope insinuaties in de richting van een 15-jarige is laakbaar.
6. IEDEREEN die hier verkondigt 'uit betrouwbare bron' zaken vernomen te hebben omtrent mijn werkgever, priveleven of identiteit kletst niet alleen uit zijn of haar nek, maar heeft ook dringend professionele hulp nodig.
7. Alleen recente posts die gedaan zijn vanuit deze geregistreerde nick, zijn van mij afkomstig.
8. Het posten onder een andere nick dan je zelf-verzonnen nick, puur om de boel te verzieken is laakbaar.
9. Huilen omdat je je te kort gedaan voelt door een bedrijf omdat je zelf de boel niet begrijpt is dom.

Hiermee sluit ik dit verhaal af, doe ermee, wat je wilt. Het zou me eerlijk gezegd een rotzorg wezen of jullie bovenstaand geloven, ga anders maar lekker door in jullie waanideetjes.

Mvg.
PommetjeH.

-Arguing on the internet is like running in the Special Olympics: Even if you win, you're still retarded-

Gast

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vind het prime Pommeltje!!!

Echt je noemt mij (en anderen) paranoide he en dom!!!

Ik heb toevallig wel een HBO opleiding afgerond! En ik zal je zeggen ik heb de algemene voorwaarden al doorgelezen, bij het afsluiten van het contract, weliswaar na het afsluiten ervan, want die kreeg ik pas daarna pas van de verkoper voorgeschoteld!!! Je gaat dus weer erop terughameren over die ALgemene Voorwaarden!!! Dauw die fuhifheduifhlari vouitrsf :twisted: :twisted: whdkdhewajkle ALGEME VOORWAARDEN IN JE T_MOBILE AARS en rot een eind op!!!

De behandeling van T-Mobile naar sommige klanten is gewoon ronuit onmenselijk en de ALgemene voorwaarden kunnen mij en de rechter een worst wezen. Zoals ik al zei: Doe eens even wat huiswerk en lees ff Burgerlijk wetboek Wetboek 6 en 7 eventjes door! Daar wordt je pas slimmer en wijzer van dan van die ALGEMENE VOORWAARDEN van je!

PommetjeH.
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 mei 2004 11:33

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

Rustig, denk om je hart!

Gast

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door Gast »

Niet alleen de gedupeerden van T-mobile zijn hulp nodig, maar ook jij Pom als volwassen persoon en de gefaakte 15 jarige (zo jong al).
Jullie hebben voor zover ik weet, nog geen enkel positief woord weten te typen in dit forum.
Alleen mensen maar opjennen en soms zelfs erg beledigen, iets waarbij je alleen maar aangeeft dat je andere zaken hebt te behartigen.

Ik wens jullie beiden heel veel sterkte toe en hoop je nog eens te ontmoeten, dit tijdens een eventueel callcenter gesprek. En als iemand zich afvraagt, waarom zoveel ellende op deze wereld?????

:(

Troetelbeertje
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 mar 2004 14:41

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door Troetelbeertje »

:? stelletje idioten hier... Laat die Pommetje gewoon zijn verhaal doen.
Dat jullie je niet eens aan je contract kunnen houden en dat dan op een ander proberen af te schuiven is al erg genoeg, dat jullie dan ook nog eens dat contract waar je voor getekend hebt voor jezelf nietig verklaard getuigt helemaal van grote domheid...

Weet je, als jullie allemaal volwassenen waren en zo graag van T-mobile af willen, waarom kopen jullie dan niet gewon het contract af???
Als het je allemaal zo slecht bevalt snap ik niet dat je er ook nog maar iets mee te maken wilt hebben! Koop dat contract af, zie in dat je een verkeerde beslissing hebt gemaakt en schaf nooit meer een mobiel abonnement aan! Want bij alle providers is het wel wat en voor jullie kan het dus nooit goed zijn!
Kap met zeuren en reageer je frustraties lekker op iemand anders af!

pang
Berichten: 42
Lid geworden op: 29 mar 2004 00:11

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door pang »

nou nou nou zo drastisch. Er zijn genoeg providers die een probleem oplossen.

Zie orange. Ik was overgestapt van 30 euro naar 20 en ineens was mijn 100 euro beltegoed verdwenen.. Uiteindelijk met telefoon hebben ze dat bedrag verrekend met mijn maandelijkse abonneegeld. Prima toch.
Aannemelijk dat andere providers ook kunnen inclusief T-mobile, maar tot heden. Ben in totaal 3 jaar klant geweest denk ik misschien langer. hebben ze nog nooit 1 probleem opgelost. Oja misschien 1 dan. Ik was afgewezen voor een abbonement en dat bleek een fout in het systeem te zijn.(na gebeld en gefaxt en weer gebeld te hebben)

daarentegen :) onzin om dat nogmaals te vertellen. Het enige positieve dat ik kan vertellen dat ze in het begin toen ze net nieuw waren een beter netwerk hadden dan dutchtone. Helaas zijn ze erg achteruit gegaan.

en voor een afkoop verhaal. Lekker snugger lijkt mij. 2 maanden abbo en afkopen meteen 10 maanden rest in keer betalen en dat zonder dienst te leveren en hoeven ze het probleem niet meer op te lossen. Lekker makkkelijk geld is dat en oplossen van je problemen. Als je abbo wel 10 maanden laat lopen kan je nog bellen voor zover je kan en klagen bij t-mobile dat ze een oplossing moeten bieden voor datgene dat je heb getekend. Kleine kans voor oplossing, maar zoals je leest zijn er tevreden klanten, dus wellicht dat er een oplossing na de 9de maand komt(3 maanden opzeg termijn) om je behouden( en dan kan je weer het hele traject aflopen met ander probleem.)

IK hoop echt dat ze 3e plaats kwijtraken, zodat ze inzien dat ze iets verkeerd doen.

Oja voor de algemene voorwaarde freaks zelf dat kunnen ze niet goed. Bellen tegen het beltarief(zie prijslijst) is bij de ene dienst wel binnen de belbundel terwijl bij andere buiten de belbundel valt. Terwijl achterbeide diensten beltarief staat. Go nuts mensen

Gast

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door Gast »

Jahoor ik zal om mijn hart denken! Je hebt ten minste nog gevoel voor enkele personen!!

Maar dan wel in de slechte zin!!

Ik bel trouwens niet meer via T-Mobile, maar ben wel flink gedupeerd door ze!! Wel voor bijna 200 euro!
Daarom ben ik zo boos, het is mijn schuld ook helemaal niet! Ik betaal altijd netjes altijd op tijd en het juiste bedrag! Wat is nou het geval ze hebben mij voor 2 maanden onterecht afgesloten, ik dus tig keer bellen naar hun klantenservice, wat overigens geen service te noemen is! Na die 2 maanden ben ik eindelijk weer anngesloten en kreeg ik wel 2 rekeningen voor de 2 maanden belbundel en de entreekosten van het abonnement weer op mijn factuur!!! BELACHELIJK!!! Ik weer bellen, maar al gauw heb ik de moed opgegeven, ik heb de sim-kaart in de prullenbak gegooid en nu nog twee maanden wachten tot dat het contract voor de hel eindelijk beeindigt! Wat ben ik dan blij dat ik niet meer hoef te betalen voor ELLENDE!!!

Gast

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door Gast »

@ de laatste Gast
Je hebtr toch wel je abonnement al opgezegd hoop ik?

Gast

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door Gast »

Laat die Pommetje gewoon zijn verhaal doen.
Dat jullie je niet eens aan je contract kunnen houden en dat dan op een ander proberen af te schuiven is al erg genoeg, dat jullie dan ook nog eens dat contract waar je voor getekend hebt voor jezelf nietig verklaard getuigt helemaal van grote domheid...
Pommetje je doet toch ook nu weer je verhaal??, oh sorry het was Troetelbeertje (wie is dit nu dan weer)?.

gertkel
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 apr 2004 22:29

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door gertkel »

Nou ik zit ook enkele maanden te s u k k e l e n met T-mobile en neem me niet kwalijk.
We hadden 4 toestellen, nu nog één en de kosten vliegen de pan uit.
Deze vorm hadden we gekozen in plaats van een vaste KPN aansluiting, we vonden de vaste kosten vaste aansluiting te hoog.
Maar wat denk je nu 40 euro voor een abbo zonder simkaart en toestel en soms 120 euro voor het gebruik van een GSM toestel, dit i.p.v. de KPN vaste aansluiting.
Ik heb op de huidige locatie geen goede dekking (ik weet het, dit is de provider ook niet verplicht) en bellen we via het Duitse D2 net (ja weet ik ook, netwerk zoeken op handmatig zetten).
Waar je iedere keer tegen aanloopt is de Algemene voorwaarden en niet de kwaliteit van het produkt.

Ik vind (wat ook voorspeld was), dat vele mobile telefoon- aanbieders er een soepzooitje van maken.
Er zijn er teveel en er zitten ook enkele bij, die hiervan duidelijk misbruik maken.

Ook in deze zaken moet je eens omrekenen naar guldens, dan praat ik over ruim 300 gulden per maand aan telefoonkosten, is dit dan wel op te brengen???

Één ding is wel zeker, dat mensen die problemen en klachten hebben en deze kenbaar willen maken, steeds meer genegeerd worden.

Grv Gert

Gesloten