LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Wat vind je van T-MOBILE

Goed, Super (kan ik me niet voorstellen)
4
27%
Matig af en toe een probleempje
1
7%
Superslecht ik wou dat ik het nooit had genomen
7
47%
Ik heb gelukkig nog geen T-Mobile Abonnement (moet je nooit nemen ook!)
3
20%
 
Totaal aantal stemmen: 15

patrickdegroot
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 mei 2004 10:38

T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door patrickdegroot »

EHM mijn probleempje is al opgelost!!


:D :D :D :D :D

T-mobile is helemaal niet zo slecht.
Laatst gewijzigd door patrickdegroot op 07 mei 2004 19:06, 3 keer totaal gewijzigd.

MAXIEM

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door MAXIEM »

:evil:
Dag PatrickdeGroot,
Groot gelijk dat je wat forse woorden gebruikt als je het over T-Mobile hebt. Het blijkt dat er bij de grote consumentensites zeer veel klachten zijn over de klantenservice en het bereik van T-Mobile. Zelf krijg ik de indruk dat T-Mobile een weinig bonafide belbedrijf is. Zij zijn uitsluitend gericht op geld verdienen, en dat over de ruggen van hun klanten. Groeten, Ton.

gertkel
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 apr 2004 22:29

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door gertkel »

:?:
Laatst gewijzigd door gertkel op 08 mei 2004 07:41, 1 keer totaal gewijzigd.

patrickdegroot
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 mei 2004 10:38

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door patrickdegroot »

Ehm ja!
Laatst gewijzigd door patrickdegroot op 07 mei 2004 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Paultje

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door Paultje »

Ik zou zeggen als ik al deze problemen lees: We moeten ervoor zorgen dat T-Mobile eens een keer in de uitzending van TrosRadar moet komen!!! Op deze form van Telefonie zijn namelijk tig klachten over dit slechte bedrijf!!!

Ik had namelijk een abonnement bij dit bedrijf (een sim-only abonnement van 1 jaar) Na 5 maanden was ik T-Mobile zat!!!
- Verkeerde facturen
- Slechte dekking (ik woon in de Randstad)
- Storingen
- Onprofesionele en onvriendelijke klantenservice
- en ga zo maar verder...

Steeds als er een probleem was kreeg ik de schuld en T-Mobile waste haar handen in onschuld! :cry: In plaats van problemen op te lossen, maakt T-Mobile alleen maar meer problemen!!! Ik begrijp dat er altijd problemen kunnen optreden, maar zoveel en zulke erge problemen niet!!! Na 5 maanden heb ik de T(ering)-Mobile Simkaart uit mijn gsm gehaald en ben toen snel naar de telefoonwinkel gegaan om een nieuw abonnement af te sluiten!!! En gelukkig zit ik nu bij een degelijke provider!!! Waar ik met veel plezier mee bel, en trouwens nog goedkoper ook!!! Laatst klopte er iets niet op de factuur en ik belde klantenservice: :? :? Ik kreeg direct een vriendelijke medewerker aan de lijn (wat bij T-Mobile niet het geval is) :shock: en uieindelijk bleek er idd iets mis te zijn aan de factuur en het bedrag werd op de volgende rekening teruggestort!!!

T-Mobile zou eens wat beter zijn best mogen doen, i.p.v. dure tv reclames te maken om mensen te lokken. En vervolgens alleen maar te geilen op geld!!!

MAXIEM

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag Paultje,
En gelukkig zit ik nu bij een degelijke provider!!! Waar ik met veel plezier mee bel, en trouwens nog goedkoper ook!!!

Het is natuurlijk voor andere consumenten wel handig om te weten bij welke provider je nu bent aangesloten???

BijdePoot

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door BijdePoot »

Ik weet niet of het wat uit maakt, maar het is vandaag bevrijdingsdag, misschien komt er nu ook eens wat duidelijkheid van het T-mobile consortium!!!.

Trouwens, hoe kun je voor een goede dienst of een SLECHTE DIENST stemmen in de bovenstaande Poll???

grv bijdepoot

patrickdegroot
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 mei 2004 10:38

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door patrickdegroot »

Je kan stemmen als je geregistreerd staat op het forum:
Op:
http://www.trosradar.nl/forum/profile.p ... f942f1068e


Kun je registreren (het is gratis)

gertkel
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 apr 2004 22:29

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door gertkel »

:D :?:
Laatst gewijzigd door gertkel op 08 mei 2004 07:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik hoop dat men nu inziet, dat men zich toch moet gaan organiseren en dat T-mobile met de billen bloot moet.
Het is toch van den zotte, dat bij zo'n grote hoeveelheid aan erkenbare klachten en ook problemen, deze provider zich er totaal niets van aantrekt.
Elke dag zullen er steeds weer veel slachtoffers vallen, dit ten gevolge van het mooie verkoopverhaal, de handelswijze en slechte opstelling van deze provider.
Ze hebben het geluk, dat ze mee kunnen liften op de wettelijk vastgestelde regels, regels die zijn opgemaakt met als doel om een deugdelijk mobiel netwerk te garanderen aan de klant.
T-mobile gebruikt alleen maar die regels, regels waarbij ze op geen enkele wijze verantwoordelijkheid behoeven te tonen en men de klant alleen financieel ten gronde wil richten.
Het zijn praktijken die een harde aangepak nodig hebben, het is duidelijk een "dikke" rotte appel in de verslechterende economie.
Duidelijk geen goed voorbeeld van het vrije handelsverkeer binnen Europa.


Partick ik hoop toch dat er nu op jouw topic veel reactie's zullen komen en wens je veel succes.

Gast

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door Gast »

@ AMG

Nu bel ik niet meer via T-Mobile (al 4 maanden niet meer, terwijl mijn contract nog loopt tot eind juni) Ik betaal dus voor iets waar ik geen gebruik meer van maak (en ook geen gebruik van kan maken, omdat er altijd wel wat is met dat T ering-Mobile!!!)

Nu bel ik via Telfort (Abonnement) en dat bevalt me nog eens goed ook!!! Kortom ik zou NOOIT voor T-Mobile kiezen, maar voor Telfort, KPN of Vodafone!!!

T-Mobile mag van mij de volgende prijzen winnen:

Beste netwerk,
Beste klantenservice,
Beste bereik,
Beste marketingafdeling,
Beste administratie binnen een bedrijf
en ga zo maar door!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Paultje

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door Paultje »

@ AMG

Nu bel ik niet meer via T-Mobile (al 4 maanden niet meer, terwijl mijn contract nog loopt tot eind juni) Ik betaal dus voor iets waar ik geen gebruik meer van maak (en ook geen gebruik van kan maken, omdat er altijd wel wat is met dat T ering-Mobile!!!)

Nu bel ik via Telfort (Abonnement) en dat bevalt me nog eens goed ook!!! Kortom ik zou NOOIT voor T-Mobile kiezen, maar voor Telfort, KPN of Vodafone!!!

T-Mobile mag van mij de volgende prijzen winnen:

Beste netwerk,
Beste klantenservice,
Beste bereik,
Beste marketingafdeling,
Beste administratie binnen een bedrijf
en ga zo maar door!!!

patrickdegroot
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 mei 2004 10:38

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door patrickdegroot »

Gelukkig zijn vele het met me eens!

:D

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door kwast »

Ik absoluut niet (en bovendien vind ik velen erg overdreven)! De prijs is laag en de dekking is OK (niet super). De klantenservice vind ik goed bereikbaar en erg vriendelijk. Ik kan me voorstellen dat er problemen zijn maar kan dat niet bij ieder bedrijf met zoveel klanten gebeuren? Ik ben tevreden en heb dat ook gestemd in de poll.

Paultje

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door Paultje »

@ Kwast

Nou ik zal je vertellen kwast: Ik overdrijf echt niet! T-Mobile behandelt veel van haar klanten als grof vuil en dan ben ik natuurlijk blij voor jou dat er bij jou geen problemen zijn. Daar niet van, maar er zijn duizenden mensen de dupe zijn geworden van dit bedrijf, want problemen oplossen doen ze niet. Ze nergeren klanten of geven de klanten de schuld! En dat kan natuurlijk niet.
Ik heb tal van problemen gehad met T-Mobile en geloof mij, daar wordt je niet vrolijk van!!! :cry:

Gast

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik absoluut niet (en bovendien vind ik velen erg overdreven)! De prijs is laag en de dekking is OK (niet super). De klantenservice vind ik goed bereikbaar en erg vriendelijk. Ik kan me voorstellen dat er problemen zijn maar kan dat niet bij ieder bedrijf met zoveel klanten gebeuren? Ik ben tevreden en heb dat ook gestemd in de poll.
@Kwast

Ik heb je het geloof ik al eerder vermeld (je had een andere naam), maar blij dat jij zo blij bent met T-mobile. Wat ik helaas nu niet wil doen, is sugereren dat nu heel Nederland blij moet zijn met T-mobile.
Je hebt gelezen de algemene die heerst bij de 'tevreden gebruiker', wij zijn uit op een "goedkoop" abonnement, willen een gratis toestel en als er wat is mis is lopen wij te zeuren.
Is € 35,00 per maand aan telefoon???? (ruim 70 gulden), voor iets waarmee je alleen maar ellende beleeft.

Nee dus!!!!!!!!!, je hebt als consument rechten en die heb je bij T-mobile niet.

Paultje

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door Paultje »

Precies!!!

In mij geval had ik een 450 min sim-only abonnement voor € 25,- Dit is een abonnement voor half geld, omdat dit exclusief toestel is!!!

Dacht ik gebruik te kunnen maken van dit abonnement, is dit niet het geval, het bracht mij alleen en enkel ellende!!!

Ik gebruik het al 4 maanden niet meer terwijl het contract afloopt begin of medio juni. Ik kan nu dus fluiten naar me geld!!! Maarja...

Volgens enkelen is het mijn eigen schuld: Ik zou de algemene voorwaarden beter gelezen moeten hebben, vooraf nagekeken hebben of ik wel bereik had op de plaatsten waar ik kwam, moeten weten dat de administratie niet in orde is, de klantenservice gewoonweg niet functioneert en nog niet te klagen over de factuur!!!!

Tsja tis allemaal mijn schuld! Ik betaal voor iets en dan moet ik vast en zeker betalen totdat ik erbij neerval en geen gebruik kunnen maken van een dienst. Lijkt mij dat ik allemaal plichten heb, maar geen rechten. Volgens mij heeft T-Mobile ook plichten of niet soms :?:

Nee T-Mobile heeft voor hunzelf een uitzondering bedacht en die staan vanaf heden in hun debiele Algemene voorwaarden: 14.1 T-Mobile dient tijdens de gehele contractperiode geen enkele dienst of service te verlenen aan hun klanten, doet zij dit wel dan is dit een uitzondering. Dit omdat T-Mobile haar handen altijd in onschuld behoort te wassen.

Met groeten van een zeer, maar ook een zeer tevreden T-Mobile gebruiker! :oops:

gertkel
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 apr 2004 22:29

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door gertkel »

Paultje maak je naar, dat doe ik ook!!!!

Maar moet je opletten, twee die ik niet meer zie reageren, hebben al wel vast gestemd???.
Toch is het van belang dat we vinger aan de pols houden en duidelijk aangeven van wat het probleem is.
Patrick heeft in eerste instantie er goed aangedaan om de mogelijk te bieden om je stem uit te brengen.
Aantal stemmers zal niet veel zeggen, want je moet toch, om dit te kunnen, een e-mail adres doorgeven en dat is voor sommigen misschien wel bezwaarlijk.

Maar wat ze ook doen of wat ze ook zeggen, ik hoop dat men toch eens een onafhankelijk onderzoek gaat instellen naar deze bedenkelijke diensten.

Wat wij hier zien en vertolken, is volgens mij maar 'het topje van de ijsberg', een keer 40 a 50 reactie's???

Bij de consumentenbond regent het ook klachten binnen en zitten er sporadisch ook (gelukkig) tevreden klanten op.

Grv Gert

Paultje
Berichten: 23
Lid geworden op: 06 mei 2004 23:14

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door Paultje »

Zo heb ff een account aangemaakt en gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt en natuurlijk gestemd!

Ik hoop dat iemand van de TrosRadar dit doorleest om eindelijk eens wat te doen aan de problemen rond T-Mobile!!!

gertkel
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 apr 2004 22:29

Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!

Ongelezen bericht door gertkel »

EHM mijn probleempje is al opgelost!! :?: :?:

T-mobile is helemaal niet zo slecht. :?: :?: :?: :?: :oops:

Laatst aangepast door patrickdegroot op 07 May 2004 19:06, in toaal 3 keer bewerkt
Beste Patrick,

Wat nou, gratis abo??, Innovation (info), of is dit nu zo'n T-mobile grapje??? :D :D :D :D :D :(

Grv Gert :idea:

Gesloten