LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile komt actie niet na!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
iljagroenewegen87
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jul 2009 22:21

T-mobile komt actie niet na!!

Ongelezen bericht door iljagroenewegen87 »

Hallo iedereen,

Ik heb het volgende probleem:

In januari heb ik mijn abonnement bij t-mobile vernieuwd. Er was toen een actie waarbij je 24 maanden lang, er gratis een web'n'walk plus abonnement bij kreeg. Als je een relax 300 of meer zou afsluiten. Aangezien ik een relax 400 afsloot en de telefoon Nokia n96 erbij kreeg die eigenlijk gemaakt is om te internetten leek mij dit de meest goede actie. Echter blijkt nu dat het web'n'walk plus abonnement niet is toegevoegd aan mijn contract. En ik voor alle internet kosten zelf heb moeten betalen. Als ik op de orderbevestiging kijk staat er het volgende:


Producten Maandelijkse kosten* Eenmalige kosten*
Nokia N96
€ 0,00
Relax 400 2 jarig abonnement*
(normale prijs € 42,50 per maand)

Actie: 24 maanden GRATIS web'n'walk Plus bij je Relaxabonnement! (geldig vanaf Relax 300)
€ 39,50
Activatiekosten € 0,00

Opties
Relax Sms 50 (50 berichten) € 4,50 € 0,00


oftewel dit is de bon die ik per mail heb gekregen.
Na enige e-mail correspondentie met t-mobile blijkt dat ik zelf had moeten aanklikken dat ik een web'n'walk plus abonnement wilden en dat dit dan verrekend zou worden met de actie.
Nu zegt t-mobile dat ik alsnog een web'n'walk plus abonnement kan afsluiten met de daarbij behorende kosten a 14,95 euro per maand.

Graag zou ik van jullie willen weten of dit geen misleiding is?
En wat ik hiermee kan doen?

Ik hoor het allemaal graag!!

Met vriendelijke groet,

Ilja Groenewegen

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: T-mobile komt actie niet na!!

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Hoi iljagroenewegen87,

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?

Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?

- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je klantnummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.

De gebruikersnaam en het gekozen forum gelden puur als identificatie van jouw klacht in onze administratie.

Met vriendelijke groet,

Ilona
T-Mobile Webcare

iljagroenewegen87
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jul 2009 22:21

Re: T-mobile komt actie niet na!!

Ongelezen bericht door iljagroenewegen87 »

inmiddels zijn alle problemen opgelost. uiteindelijk na veel e-mail contact toch gelukt, ik snap niet dat het zo moeilijk moest gaan. Maar goed...gelukkig is alles goed gekomen

stofzuigertje

Re: T-mobile komt actie niet na!!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

de laatste regel, op welke webfora heb je gepost zal wel de doorslag gegeven hebben dus we moeten naast hier ook gelijk bij Kassa klagen over dit soort gevallen omdat je anders niet geholpen word?

consumint
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 jul 2009 12:16

Re: T-mobile komt actie niet na!!

Ongelezen bericht door consumint »

T-Mobile gaat er misschien vanuit dat in de zomer geen enkele klant de kleine / financiele lettertjes bekijkt. Slechte zaak dit.

Gesloten