LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile komt afspraken niet na

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Sezayi
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 feb 2013 12:17

T-Mobile komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door Sezayi »

ik heb op 14-05-2011
early renewal gedaan vanwege de Samsung Galaxy s2
met 2 jarig contract i300 abonement en dit vanwege de actie 5 maanden gratis abonement
dus de eerste 5 maanden hoef de ik niet te betalen en dit kwam goed uit met mijn early renewal.
na zoveel keer discussie met T-Mobile hebben ze dit mij niet toegekend en heb de abonementen niet betaald omdat ik 5 maanden tegoed had,ik ben paar keer bij de T-Mobile shop geweest en daar zeiden ze dat het gewoon op mijn contract staat dus dat ik het gewoon moet krijgen.
en inmiddels ben ik dus compleet afgesloten en T-Mobile heft alles naar de incasso gestuurd

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: T-Mobile komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door sjohie »

Sezayi schreef:ik heb op 14-05-2011
early renewal gedaan vanwege de Samsung Galaxy s2
met 2 jarig contract i300 abonement en dit vanwege de actie 5 maanden gratis abonement
dus de eerste 5 maanden hoef de ik niet te betalen en dit kwam goed uit met mijn early renewal.
na zoveel keer discussie met T-Mobile hebben ze dit mij niet toegekend en heb de abonementen niet betaald omdat ik 5 maanden tegoed had,ik ben paar keer bij de T-Mobile shop geweest en daar zeiden ze dat het gewoon op mijn contract staat dus dat ik het gewoon moet krijgen.
en inmiddels ben ik dus compleet afgesloten en T-Mobile heft alles naar de incasso gestuurd
En nu zijn we 2 jaar verder na afsluiten van het contract, wat is je doel van deze post precies?

Sezayi
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 feb 2013 12:17

Re: T-Mobile komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door Sezayi »

contract ging pas in op 23-11-2011
Dat betekent contract pas beeindigd

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: T-Mobile komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@Sezayi

Mag ik je vriendelijk vragen om je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?

Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?

- je naam;
- je adres;
- je 06-nummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;

Met vriendelijke groet,

Dennis
T-Mobile Webcare

Sezayi
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 feb 2013 12:17

Re: T-Mobile komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door Sezayi »

Email verstuurd met de door u gevraagde informatie.

Sezayi
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 feb 2013 12:17

Re: T-Mobile komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door Sezayi »

sjohie schreef:
Sezayi schreef:ik heb op 14-05-2011
early renewal gedaan vanwege de Samsung Galaxy s2
met 2 jarig contract i300 abonement en dit vanwege de actie 5 maanden gratis abonement
dus de eerste 5 maanden hoef de ik niet te betalen en dit kwam goed uit met mijn early renewal.
na zoveel keer discussie met T-Mobile hebben ze dit mij niet toegekend en heb de abonementen niet betaald omdat ik 5 maanden tegoed had,ik ben paar keer bij de T-Mobile shop geweest en daar zeiden ze dat het gewoon op mijn contract staat dus dat ik het gewoon moet krijgen.
en inmiddels ben ik dus compleet afgesloten en T-Mobile heft alles naar de incasso gestuurd
En nu zijn we 2 jaar verder na afsluiten van het contract, wat is je doel van deze post precies?
Mijn doel is een onopgeloste probleem waar ik dus de dupe van ben geweest als nog op te lossen.
ik heb mischien 20 soorten mensen gesproken van T-mobile en elke praat weer anders de andere zegt dat het geregeld wordt de andere zegt nee die actie is verlopen,en de andere zegt weer dat en dit.

Gesloten