Ik heb op 16 febr telefonisch afgesproken dat ik per 2 mei een nieuwe contract zou krijgen.Ik had nog 171,- beltegoed over en die zou ik dan nog kunnen opmaken.
Nu blijkt dat ze per 22 febr het in hebben laten gaan en daar kwam ik achter toen ik de factuur kreeg,dat was dus niet binnen 8 werkdagen.Ze zeggen dat ik een bevestiging heb gehad maar die heb ik nooit ontvangen.Nu konden ze het niet meer terug draaien dus helaas.Ze nemen dus 171,- in beslag en ik had een rekening van 105,- omdat ik dacht : we maken het op!Dus totaal word ik 276,- euro belazerd. Ik probeer nog vragen te stellen of ze het hebben opgenomen,of ze het gesprek kunnen terug halen zodat ze het zelf kunnen horen maar ze reageren niet meer.
Ik heb 105,- terug laten storten want dit pik ik niet.
En ik krijg een email dat ik een sms heb gehad(welke?)
Wie kan mij a.u.b helpen?
Het enigste wat ik krijg te horen is het is spijtig maar niks aan te doen.
Op deze manier vind ik dat ze gewoon geld van je af stelen!
Is het zo moeilijk om je fout toe te geven?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile komt zijn afspraken niet na!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 18 apr 2012 22:04
Re: T-mobile komt zijn afspraken niet na!
Heeft u een simonly besteld? Zo ja, dan moeten zij u een brief hebben gestuurd, juridisch gezien oeft u niet aan te tonen dat u de brief niet heeft ontvangen. Zij moeten bewijzen dat u de bevestiging heeft ontvangen. Maar dan kmen we wel op een ander lastig punt, als zij u niet op de hoogte brengen van de 7 dagen termijn, geld de algemene regel van 30 dagen, en die periode zijn we nu ook ruimschoots voorbij.
-
- Berichten: 400
- Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37
Re: T-mobile komt zijn afspraken niet na!
Voor niemand hier is het natuurlijk na te gaan of u de sms al dan niet gehad heeft. Het storneren van de betaling is "slim" maar dat krijgt natuurlijk nog wel een staartje. Binnenkort krijgt u een herinnering en daarna de deurwaarder, de kosten lopen nog meer op. Tot over een poosje met een nieuw topicbarbara-schouten schreef:Ik heb op 16 febr telefonisch afgesproken dat ik per 2 mei een nieuwe contract zou krijgen.Ik had nog 171,- beltegoed over en die zou ik dan nog kunnen opmaken.
Nu blijkt dat ze per 22 febr het in hebben laten gaan en daar kwam ik achter toen ik de factuur kreeg,dat was dus niet binnen 8 werkdagen.Ze zeggen dat ik een bevestiging heb gehad maar die heb ik nooit ontvangen.Nu konden ze het niet meer terug draaien dus helaas.Ze nemen dus 171,- in beslag en ik had een rekening van 105,- omdat ik dacht : we maken het op!Dus totaal word ik 276,- euro belazerd. Ik probeer nog vragen te stellen of ze het hebben opgenomen,of ze het gesprek kunnen terug halen zodat ze het zelf kunnen horen maar ze reageren niet meer.
Ik heb 105,- terug laten storten want dit pik ik niet.
En ik krijg een email dat ik een sms heb gehad(welke?)
Wie kan mij a.u.b helpen?
Het enigste wat ik krijg te horen is het is spijtig maar niks aan te doen.
Op deze manier vind ik dat ze gewoon geld van je af stelen!
Is het zo moeilijk om je fout toe te geven?
Re: T-mobile komt zijn afspraken niet na!
Heb zelf een smartphone besteld en kreeg te horen van de T-mobile medewerker dat ik mijn tegoed nog zeker diezelfde dag kon gebruiken (smartphone kwam pas 2 dagen later binnen) en T-mobile heeft 78 euro geïncasseerd als kosten buiten de bundel.... en hoewel hun fout zwart-op-wit staat weigeren ze de fout te herstellen.. reageren niet eens op mijn brieven.. dieventuig is het!
PS het forum leeft nog in wintertijd...
PS het forum leeft nog in wintertijd...
Re: T-mobile komt zijn afspraken niet na!
U heeft dusop papier staan dat het abonnement pas in mei in zou moeten gaan? Zo ja, wrijf het ze onder de neus, schakel desnoods de geschillencommissie in.