LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile lapt OPTA regelgeving aan laars
T-Mobile lapt OPTA regelgeving aan laars
De OPTA heeft de regelgeving voor NP in Nederland vanaf 1 oktober 2003 gewijzigd.
Volgens de nieuwe regelgeving moeten providers de klant de gelegenheid bieden om zijn nummer mee te nemen naar een andere provider binnen 10 werkdagen.
Dit is een verplichte regelgeving, waarvoor geldt dat als je je als provider hier niet aanhoudt, je een hoge boete kunt verwachten. Een boete waarbij je moet denken aan bedragen van circa 450000 euro.
T-mobile heeft al laten weten het niet eens te zijn met deze regel en weigert dit te implementeren...............................
Volgens de nieuwe regelgeving moeten providers de klant de gelegenheid bieden om zijn nummer mee te nemen naar een andere provider binnen 10 werkdagen.
Dit is een verplichte regelgeving, waarvoor geldt dat als je je als provider hier niet aanhoudt, je een hoge boete kunt verwachten. Een boete waarbij je moet denken aan bedragen van circa 450000 euro.
T-mobile heeft al laten weten het niet eens te zijn met deze regel en weigert dit te implementeren...............................
Re: T-Mobile lapt OPTA regelgeving aan laars
Als je op 27-09 zegt dat dit per 1 okt is gewijzigd, gaat er iets niet goed. Dat is in de toekoemst en ZAL gewijzigd WORDEN. Ja ik weet het, gewoon gezeur.
Maar nu serieus,
waar haal je dit vandaan dan?
Ik heb dit nog nergens terug kunnen vinden?
Maar nu serieus,
waar haal je dit vandaan dan?
Ik heb dit nog nergens terug kunnen vinden?
volgens hun eigen algemene voorwaarden dienen ze binnen 30 dagen schriftelijk, inhoudelijk te reageren op een schriftelijk ingediende klacht.
dit hebben ze niet gedaan en na telefonisch contact hebben ze te kennen geven dit ook niet te zullen doen.
vreemde bedrijfsvoering, eigen algemene voorwaarden schenden
dit hebben ze niet gedaan en na telefonisch contact hebben ze te kennen geven dit ook niet te zullen doen.
vreemde bedrijfsvoering, eigen algemene voorwaarden schenden
T mobile s*cks heb een lange tijd op me 10 euro bel te goed moeten wachten heb nu die kaart in de prullebak gegooit.
die had je beter aan een arm iemand kunnen geven.
Zonder bel te goed meer ik heb wel eerst die bel te goed op gemaakt he.
Verbaasd mij niet:
-slecht netwerk
-slechte klantenservice
-beroerde service
Bij Vodafone is alles veel beter geregeld.
-slecht netwerk
-slechte klantenservice
-beroerde service
Bij Vodafone is alles veel beter geregeld.
Alleen als je een VF abo af wil sluiten willen ze echt alles van je weten, en zelf dan is de kans dat je wordt geaccepteerd laag.
Daarnaast is VF duur en als je over je bundel heengaat betaal je 30ct per minuut!!!!
Maar ik geef toe dat de service van TM beroerd is
Daarnaast is VF duur en als je over je bundel heengaat betaal je 30ct per minuut!!!!
Maar ik geef toe dat de service van TM beroerd is
Ben al een keer 4 maanden met ze bezig geweest om een nummer geporteerd te krijgen, maar keer op keer komen ze gewoon niet na wat ze beloven en als je dan naar de klantenservice belt staan ze je gewoon glashard voor te liegen.
Het lijkt wel een dochteronderneming van Dexia
Ter info:
Ook Vodafone gaat de regelgeving aan zijn laars lappen. Die gaan er ook NIET mee accoord en voeren het dus ook NIET uit.
Ook Vodafone gaat de regelgeving aan zijn laars lappen. Die gaan er ook NIET mee accoord en voeren het dus ook NIET uit.
Vodafone gaat er sinds vandaag wel weer mee akkoord. Ze hebben opheldering gevraagd aan de OPTA, omdat er onduidelijkheid was over wie wat nu hanteerde. Nu blijkt dat de OPTA forse boetes gaat uitdelen, heeft Vodafone ermee ingestemd.
Er staat wel zo mooi: T-Mobile==> slecht netwerk... maar waar blijkt dat uit? ik heb nu 8 mnd een t-mobile abbo... en toch echt geen problemen met die lui... bevalt me juist stukken beter. Al moet ik zeggen===> alles is beter dan DEBITEL... haha...
grtz
grtz
Het vreemde is dat bij Ben het allemaal veel beter verliep.
Ja, maar dat is bij allemaal: Libertel was beter, Ben was beter, Dutchtone was beter, en ja: zelfs Telfort was beter dan O2. Zodra de grote internationale bedrijven zo'n kleintje opkopen, wordt het allemaal een stuk onoverzichtelijker, minder klantvriendelijk, harder beleid etc.
T-Mobile
Doet er alles aan om bereik en capaciteit te vergroten. Bijplaatsen van zendmasten en verbetering van de opstelling van de zendmasten. Er zullen echter altijd gebieden zijn zonder of met beperkte dekking, dit door tal van factoren. (Natuurgebieden, vergunningen, hoge kosten plaatsing en dan lage opbrengst in het gebied, etc...) Heb je problemen bel dan klantenservice! (gratis) (niet voor pre-pay bellers)
Doet er alles aan om bereik en capaciteit te vergroten. Bijplaatsen van zendmasten en verbetering van de opstelling van de zendmasten. Er zullen echter altijd gebieden zijn zonder of met beperkte dekking, dit door tal van factoren. (Natuurgebieden, vergunningen, hoge kosten plaatsing en dan lage opbrengst in het gebied, etc...) Heb je problemen bel dan klantenservice! (gratis) (niet voor pre-pay bellers)
gel*l, de meeste providers doen helemaal niets meer aan hun bestaande netwerk in afwachting van de dure UMTS uitbreiding.
Laatste drie maanden niks dan ellende tussen mij en TM! Contract verlengd en zelfs verhoogd van 450 naar 600 minuten aangezien ik mijn telefoon hard nodig heb voor mijn werk. Bij ontvangen van volgende rekening nog steeds oude contract, en dus hoge kosten. Veel bellen. Werd mij zelfs verteld dat ik het verkeerd doorgegeven kon hebben. Maar had contract met juiste gegevens wel degelijk in handen. Na twee en een halve maand was het p[as opgelost. Heb wel een klein bedrag terug gekregen maar vergoed zeker niet alle kosten die ik extra gemaakt heb. (en dan alle tijd om te bellen niet eens mee gerekend!)
En dan die telefoon!!! een sony Ericsson. alleen maar ellende. Al een keer opgestuurd. vier keer een afspraak gemaakt dat ze hem op zouden komen halen. 4 keer kwamen ze niet opdagen op de afgesproken tijd. en vier keer was het zogenaamd mijn schuld! Je wordt behandeld als een baby. na een week kreeg ik de telefoon terug met een begeleidend briefje. Nou ja, briefje.... Een a4 vol met cijfers en letters. onbegrijpelijk voor een leek. Maar nog steeds doet de telefoon het niet. En het ergste was nog dat de telefoniste zei± U gaat dit toch niet aan anderen vertellen? we hebben het nu toch netjes opgelost?
Ik kan nog wel even door gaan maar ik bedoel gewoon:
Ik wil weg bij T-Mobile!
Die T staat voor 'tranen met tuiten!!!'
dank u!
En dan die telefoon!!! een sony Ericsson. alleen maar ellende. Al een keer opgestuurd. vier keer een afspraak gemaakt dat ze hem op zouden komen halen. 4 keer kwamen ze niet opdagen op de afgesproken tijd. en vier keer was het zogenaamd mijn schuld! Je wordt behandeld als een baby. na een week kreeg ik de telefoon terug met een begeleidend briefje. Nou ja, briefje.... Een a4 vol met cijfers en letters. onbegrijpelijk voor een leek. Maar nog steeds doet de telefoon het niet. En het ergste was nog dat de telefoniste zei± U gaat dit toch niet aan anderen vertellen? we hebben het nu toch netjes opgelost?
Ik kan nog wel even door gaan maar ik bedoel gewoon:
Ik wil weg bij T-Mobile!
Die T staat voor 'tranen met tuiten!!!'
dank u!