LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile Laptop Internet (Duurste Abonnement) Zeer Traag

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Lorenz

T-Mobile Laptop Internet (Duurste Abonnement) Zeer Traag

Ongelezen bericht door Lorenz »

Heren Dames,

Op 26 Maart 2009, Duurste abo internet genomen bij T-Mobile, T-Mobile shop motiveerd mij om de EXECUTIVE INTERNET te nemen want je kan met 3MB snelheid suppersnel internetten, vanaf de eerste dag werk ik op GPRS niveau en als ik dicht bij benzinestations stilsta met een snelheid van 120 KB/S gemiddeld (DOWNLOAD) in AMSTERDAM/AMSTELVEEN/ALMERE.

Dit product heb ik 60% van mij tijd in AMSTERDAM ZUID/OOST NODIG, IK BEN NIET HOGER GEKOMEN DAN GPRS SNELHEID

Ik bel frequent naar de klantenservice voor dit probleem, tot heden word ik aan de lijntje gehouden, 3x USB stick omgeruild, simcard vernieuwd, Vandaag weer contact opgenomen, je staat werkelijk machteloos, ze zijn zo ombeschofd dat ze na 20 minuten de telefoon verbinding verbreken. Of ze geven als antwoord we kunnen op dit moment niets voor u betekenen.

Allemachtig wat is de klantenservice zo klantonvriendelijk.

Heren Dames wie kan mij helpen met raad. Maandelijkse abonnementprijs is 60 euro excl. T-Mobile kan zijn product niet waarmaken, ik heb meer dan 30 keer gebeld gedurende 1.5 maand, MIJN PROBLEEM IS NOG STEEDS NIET OPGELOST. Bellen heeft geen zin je hangt minimaal 30 minuten aan de lijn en meerdere malen word de verbinding verbroken en je kan opnieuw beginnen.

AUB AUB wat nu?

Bellen heeft geen zin, Klacht per mail, Klacht per brief word niet gereageerd. Als ik niet betaal gaan ze me BKR zetten.

T-MOBILE jullie zijn zeer zeer onvriendelijk, T-Mobile jullie zijn voor mijn ogen criminelen, T-Mobile jullie zijn een onvertrouwbare bedrijf.

WIE O WIE WAT MOET IK DOEN MET DEZE KOSTENPOST VAN 60 EURO PER MAAND 1 JAAR LANG

jor

Re: T-Mobile Laptop Internet (Duurste Abonnement) Zeer Traag

Ongelezen bericht door jor »

Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers.
Hoe rot ik het ook voor je vind, de forumregels verbieden meerdere plaatsing van hetzelfde onderwerp.Werkt niet lekker voor degene die je proberen te helpen.Ga hieronder verder.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=71259

Lorenz

Ongelezen bericht door Lorenz »

Excuses zal ik doen. kan ik dit onderwerp sluiten ?

jor

Ongelezen bericht door jor »

Bedankt voor je medewerking. :wink:
Nee,met de tijd haalt de moderator het overbodige topic wel voor je weg.

Gesloten