LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile met contractverlenging is een slechte combinatie.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Heb jij hetzelfde probleem?

Ja.
1
100%
Nee.
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 1

TomONeill
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mar 2012 16:31

T-Mobile met contractverlenging is een slechte combinatie.

Ongelezen bericht door TomONeill »

Hallo,

Momenteel heb ik een abonnement lopen bij T-Mobile (Relax 25 '10).
Nu heb ik nog best wel veel tegoed over: € 134,59 (exclusief BTW).
Na wat op het forum te hebben gelezen nam ik contact op via de T-Mobile Chat.

Op het forum van T-Mobile stonden al heel wat topics over het tegoed wat vele klanten over houden. De medewerkers op het forum zeiden dat het tegoed alleen kon worden behouden als je het contract liet stilzwijgend verlengen. Dan kon je het verlagen naar het laagste abonnement, tot het tegoed op is. Er zijn gewoon geen andere mogelijkheden.
De chat medewerker zei echter dat mijn tegoed gewoon verloren gaat aan het einde van mijn contract.

Er zijn totaal geen opties om het tegoed ergens anders voor te gebruiken.
Bij een contractverlenging gaan de minuten/smsjes (op de site weergeven als euro's) verloren.

Allereerst viel het mij op dat de medewerker erg korte en onduidelijke antwoorden gaf.
Later in het gesprek is mij nog niet duidelijk wat nou het voordeel is van het verlengen van een abonnement bij T-Mobile. Hier kon de medewerker mij geen duidelijk antwoord over geven.

Zie de volgende link voor het gesprek en het wordt wat duidelijker dan wat ik hier heb beschreven.

Normale: http://redfeather.net63.net/dump/images ... chermd.png
Gecomprimeerde (bekijk deze met een datalimiet): http://redfeather.net63.net/dump/images ... mizer).png

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: T-Mobile met contractverlenging is een slechte combinatie.

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@TomONeill: Bedankt voor je melding! Ik heb je een bericht gestuurd nav je bericht in een ander Topic. Zou je hierop willen reageren? Dan pak ik dit zo snel mogelijk op.

Kim
T-Mobile Webcare

Gesloten