Zakelijk hebben wij een mobiel abonnement bij T-mobile.
Sinds 1 maart hebben wij netwerkproblemen op onze locatie in Grubbenvorst.
De eerste T-mobile medewerker zegt dat wij binnen 1 dag terug gebeld worden. Dit is als bedrijf dat afhankelijk is van de mobiele telefoon erg lang.
Omdat wij nog niks vernomen hadden weer gebeld naar de klantenservice. Bij de 2e medewerker die ik gesproken heb duurt het 2 weken. Daarna nogmaals gebeld en bij de 3e duurt het al uiterlijk 3 weken voordat wij gebeld worden!
Als dit de manier is hoe T-mobile met haar klanten om gaat zullen wij ons abonnement zo snel mogelijk beëindigen. Hier kunnen wij namelijk niet op vertrouwen als bedrijf.
Weet iemand of wij dit als klant 'moeten' accepteren?
Bedankt,
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile netwerkstoring -> 3 weken wachten!!
-
T-Mobile Webcare
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: T-mobile netwerkstoring -> 3 weken wachten!!
@Sander_84
Erg vervelend om te lezen dat je een netwerk probleem ervaart.
Als je je vraag stelt op het T-Mobile Forum kunnen wij bij je gegevens en het exact voor je nakijken. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Webcare
Erg vervelend om te lezen dat je een netwerk probleem ervaart.
Als je je vraag stelt op het T-Mobile Forum kunnen wij bij je gegevens en het exact voor je nakijken. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Webcare
Re: T-mobile netwerkstoring -> 3 weken wachten!!
Geplaatst op uw site onder 'klantenservice'.
