LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile Oplichters

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

= het tedoen een rechtzaak hier tegen te beginnen

1. ja
2
17%
2. nee
8
67%
3. ja maar alleen via advocaat
0
Geen stemmen
4 anders
2
17%

Totaal aantal stemmen: 12

Pwjanssen

Re: T-mobile Oplichters

Ongelezen bericht door Pwjanssen »

het klopt niet
Laatst gewijzigd door Pwjanssen op 08 sep 2009 08:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Utaddict

Ongelezen bericht door Utaddict »

Pwjanssen schreef:krijg je 1 tweede koninginen dag en heb je het recht me gestoordt te noemen ja

dan zeg ik wel dat foutje was me versnellings pook werkte niet meer !
Mag ik wel even vermelden dat uw 'vergelijkingen' weinig raakvlakken hebben met uw 'probleem' en potentieel vervelend zijn voor bepaalde mensen.

U moet eens goed in de spiegel kijken en zich afvragen waar dit allemaal nou echt over gaat.

Pwjanssen

diefstal zeker als je zecht dat ze het doen en ze vervolgens gewoon door gaan

Maakt niet uit wie er steelt van mij als meneer agent of mevrouw justitie er niks aan (kan/wil) doen ga ik het heft in eigen handen nemen en had T-mobile me beter gewoon uit het klanten bestandt kunnen trappen en me gegevens alleen nog moeten gebruiken om mij te weren uit hun bedrijf

en ja jullie comentaar maakt me alleen maar bozer ja

omdat jullie je niet bestolen voelen misschien maar ik wel
en ik wordt elke keer bestraft door meneer agent en mevrouw justitie
Al steel ik een snoepje uit de winkel en ik hoef echt niet te zeggen dat het een foutje was want dan lachen ze me hard uit !
en zeker niet als ik het daarna zo weer doe !

Pwjanssen

fouten wie heeft deze fout gemaakt en waarom wordt er geen uitleg over gegeven ?

ze kunnen je niet eens vertellen hoe het komt ? maar wel gewoon ermee door gaan ?

waarom zeggen jullie dat ik gek ben wie is er nou gek dan
Ja mijn uit spraken zijn zeker niet normaal maar dat komt door mijn woede die ik liever hier het internet op gooi dan daar in de winkel tegen een medewerker die het echt niet heeft gedaan!

Maar er is er wel een die hier verandtwoording voor diendt af te leggen en met een serieus antwoordt dient te komen waarom er elke maand 1 cent teveel wordt af gehaaldt en waarom hun zo gek zijn fraude te plegen voor 1 cent

nogmaals ik ben bij T-mobile geweest en heb er een melding van gemaakt en de volgende rekening = dood leuk weer 15,01 cent was dat zeker weer een foutje waarom kan dat wel ? fout naar fout naar fout ? een miljoenen bedrijf die zouden misschien 1 keer zoon fout maken maar niet 2 x

mijn abonament licht al in de container er wordt nooit meer me gebeldt
Ik ga lekker een pre-pay halen en van mij part betaal ik lekker 24 maanden door
Maar ik blijf zeer zeker me best doen om T-mobile aan het licht te brengen met hun zo geheten fouten

al moet ik ervoor in me blote kont door de grachten rennen

wolferl

Ongelezen bericht door wolferl »

Beste pwjansen,

U zegt dat T-Mobile steelt van u.
Maar steelt u ook niet stiekem van mij en nog meer hardwerkende mensen.
Aangezien u een Wajong uitkering heeft. Dus T-Mobile steelt eigenlijk van ons.

Trek het u niet aan.

Er zijn ergere dingen op de wereld.

Groet,
Melvin

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

ik ben niet de enigste want ze doen het zelfde bij me broer vanaf 2006 foutje
Misschien een complot theorie tegen de janssens,bij mij schrijven ze gewoon 15 euro af al jaren.

gr Henk

jlthkoch

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Pwjanssen schreef:al moet ik ervoor in me blote kont door de grachten rennen
:shock: Ja, ik denk dat dat het probleem wel oplost

Pwjanssen

ik heb er niet voor gekozen om een wayong te hebben ik heb een klap op me hoofd gehad van een duitser en heb daarna epelepsi gekregen dit is geen keuze van mij

mijn keuze = hard werken voor me centen net als de rest van nederland !

Maar misschien hebben jullie wel gelijk ik doe het wel lekker anders en sluit me contract gelijk af als het afgelopen = over 16 maanden en neem vervolgens als nog een pre-pay
ik moet me niet verlagen zoals T-mobile en misdaden begaan voor 1 cent

Ik neem ook hun bod niet aan
ik heb hun ook een bod gedaan veel royaler dan hun bod
ik wil zelfs de 16 maanden in 1 keer betalen maar zelfs dat kan niet dat is 280 euro om van me abbonament af te komen maar zelf hier wordt niet mee akkoordt gegaan ik heb geen keuzes en heb een vals contract waar ik me aan moet houden en mag er niet over klagen ik ben de *** en verder niemand

bedankt T-mobile hoop dat jullie blij zijn met je 1 cent elke ****** maand
eerst = het een foutje dan = het een afronding van het bedrag en dan is het een foutje in mijn contract

ze weten niet wat ze zeggen maar ik was de gek veel plezier allemaal maar ik ben T-mobile klant af alleen het duurt tot 18 maart 2011

antileugens

Ongelezen bericht door antileugens »

Was het toevallig een klap van een duitse molen?

wolferl

Ongelezen bericht door wolferl »

Waarom gaan mensen nu nog tegenwoordig vrijwillig bij T-Mobile een contract aan. Je weet dat het een stel landlopers zijn, kies dan liever voor iets beters.

Ik zat voorheen ook bij T-Mobile, ik was tot een jaar geleden ruim drie jaar trouwe klant. Altijd netjes mijn rekeningen betaald. Totdat ik een jaar geleden één keer mijn salaris later kreeg, omdat mijn werkgever overgestapt vwas naar een externe salariskantoor (weet ik veel hoe die **** heet). Dus mijn salaris kwam twee weken later. Dit was voor T-Mobile de druppel. De druppel? ik ben al drie jaar trouwe klant, altijd alles netjes op tijd betaald. Die gasten sporen niet bij T-Mobile.

Mij zien ze never nooit meer terug daar.

D2Freak30

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

Waar deze beste meneer op doelt is dat T-Mobile zich verrijkt over de rug van anderen. 0,01 cent per klant levert bij 1 miljoen klanten 10.000 euro extra per maand op. Op jaarbasis is dat 120.000 euro. Zijn toch leuke bedragen voor niks. In principe lijkt mij dit niet kunnen en kunnen we toch wel over oplichting spreken.

Maak elke maand maar eens 14,99 over naar T-mobile. Wedden dat ze dat ook niet leuk gaan vinden?

Utaddict

Zijn er op dit forum geen moderators, die dit soort dingen gewoon locken en eventueel van het board afgooien?

Dit soort onzin was na de eerste post wat mij betreft al voldoende.

Pwjanssen

antileugens en wolferl misschien medewerkers van T-mobile ofzo

Wat denken jullie te berijken met op merking duitse molen en dat ik steel van jullie ?

wil graag met je ruilen ik zonder epelepsi en krijgen jullie de vorm epelepsi van mij waarbij je aanvallen krijgt waar mee je jezelf verwondt en lelijke lit tekens krijgt over je lichaam je je zelf onder pist en schijt en jejezelf totaal niet onder contole hebt en 2 dagen ernaar nog last heb van barsten de koppijn !

antileugens

Ongelezen bericht door antileugens »

@D2Freak30: Als t-mobile 1 miljoen klanten 24 cent teveel rekent en ze allemaal als compensatie 4 euro aanbied kun je niet stellen dat ze er beter van worden. Doodsimpel gesteld: Er is een foutje gemaakt (waarschijnlijk door afronden) waar ze zeer genereus bereid zijn de klant 4 euro voor te compenseren terwijl het de klant maar 24 cent kost.

Een bult gemekker om helemaal niks van iemand die zichzelf graag als slachtoffer ziet.

jor

Ongelezen bericht door jor »

Pwjanssen schreef:

wil graag met je ruilen ik zonder epelepsi en krijgen jullie de vorm epelepsi van mij waarbij je aanvallen krijgt waar mee je jezelf verwondt en lelijke lit tekens krijgt over je lichaam je je zelf onder pist en schijt en jejezelf totaal niet onder contole hebt en 2 dagen ernaar nog last heb van barsten de koppijn !
Ik vind het te gek worden. Moderator ingeschakeld, al was het maar uit zelfbescherming.

Pwjanssen

waarom mogen hun mij wel uitkopen en ik mezelf niet dan ik bied ook 280 euro om van hun af te komen waarom moet ik wel ja zeggen en hun niet !
hun maken de eerste fout ik niet dan moet ik maar met hun voorwaardes accoord gaan en hun niet met de mijne ?

denk dat de meeste mensen zich hier aan een contract moeten houden als daar in staat 15 euro moeten ze 15 euro eraf halen en niks meer of minder !

ik kan ook een contract opstellen en daar bij vragen om 1 cent en het vervolgenns afronden naar 1,01 omdat het verkeerdt staat in contract !

Wat krijg ik dan te horen ja precies valsheid in geschriften !
hun geven de verkeerde informatie en verdienen zo extra geld waar ze geen recht op hebben !

als erin contract had gestaan 15,01 was ik hier nbiet eens geweest !
het gaat erom dat ik me aan een contract moet houden en T-mobile niet !

hun leiden al 6 x contract breuk en mogen er gewoon mee door gaan moet ik eens doen

Zou ik eens naar mijn bank gaan en een blok op T-mobile zetten waarbij ze gemachtig zijn maar 14,99 de rest van het contract eraf te halen !

laat ik vervolgens weten hoelang het duurt voor er een brief binnen komt

Utaddict

Ook moderator ingeschakeld (denk ik). Ik vindt de constante herhaling van irrelevante klaagzangen genoeg nu.

Tevens zijn de gegeven voorbeelden hoogst ongepast.

Pwjanssen

[Bericht aangepast door de Moderator]

Pwjanssen

[Bericht aangepast door de Moderator]

D2Freak30

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

antileugens schreef:@D2Freak30: Als t-mobile 1 miljoen klanten 24 cent teveel rekent en ze allemaal als compensatie 4 euro aanbied kun je niet stellen dat ze er beter van worden. Doodsimpel gesteld: Er is een foutje gemaakt (waarschijnlijk door afronden) waar ze zeer genereus bereid zijn de klant 4 euro voor te compenseren terwijl het de klant maar 24 cent kost.

Een bult gemekker om helemaal niks van iemand die zichzelf graag als slachtoffer ziet.
Dat klopt, maahaar, gezien de reacties op dit forum, hoeveel mensen denk je dat er bellen om te klagen? Iedereen zegt, ach die ene cent. Vind je het ook niet een beetje vreemd dat ze een wel erg hoge vergoeding ter compensatie bieden? Waarschijnlijk kan dit ook makkelijk betaald worden als er elke maand zon bult geld voor niets binnenkomt.

Verder wil ik mij graag distantieren van overige uitspraken van PWjansen, maar op dit punt moet ik het toch een beetje met hem eens zijn. Een factuur hoort kloppend te zijn, is hij dat niet dan moet het bedrijf dat de factuur levert dit herstellen.

Gesloten