| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile/ Orange verdwijnt binnen een half uur
T-mobile/ Orange verdwijnt binnen een half uur
als ik mijn beltegoed opwardeer dan is het binnen een half een weer weg.
Re: T-mobile/ Orange verdwijnt binnen een half uur
Even wachten, mijn glazen bol doet het niet. Hoe kan iemand je nu helpen met deze non-informatie?
nou sorry hoor 
maar dit is mijn probleem als ik mijn beltegoed van t-mobile / Orange heb opgewaardeerd is het binnen een half uur weer weg
maar dit is mijn probleem als ik mijn beltegoed van t-mobile / Orange heb opgewaardeerd is het binnen een half uur weer weg
Ja, dat had je al gezegd....
dan heb je waarschijnlijk een spook-gsm.
Zie je . dit is ook non-info.
Dus, wil je dat je probleem wordt opgelost ,geef eens wat meer info. Ongetwijfeld doe je iets verkeerd. Heb je al gebeld met de klantenservice?
dan heb je waarschijnlijk een spook-gsm.
Zie je . dit is ook non-info.
Dus, wil je dat je probleem wordt opgelost ,geef eens wat meer info. Ongetwijfeld doe je iets verkeerd. Heb je al gebeld met de klantenservice?
laat ook maar aan jullie heb ik ook niks
-
frenkievee
@Hajo, waarschijnlijk heb je een (ongevraagd) 'abonnement' op een of andere dure SMS dienst. Deze 'diensten' sturen je met de regelmaat van de klok SMS'jes, die je 90 cent tot 1,50 EURO kosten. Als je een prepaid telefoon hebt, dan worden de kosten van de SMS'jes die je gestuurd zijn, waarschijnlijk eerst van je beltegoed afgehaald zodat het lijkt alsof je beltegoed binnen een half uur verdampt is.......
Weet je toevallig of dat zo is? Indien ja: weet je dan ook de afzender van deze SMS-dienst zodat je deze kan opzeggen.
Tweede mogelijkheid is om bij je provider na te vragen of mijn aanname klopt en je inderdaad de nodige SMS'jes krijgt toegezonden.
Verder is het wel verstandig om op dit forum de vragen wat uitgebreider te posten dan wat jij doet. Je nickname doet mij vermoeden dat je zo;n 16 jaar oud bent, en ik snap best dat het allemaal niet te lang moet duren (ben vader van twee tieners van 18 en 17, dus heb wel de nodige ervaring daarin
). Vandaar de reacties van jol en dhc......
Weet je toevallig of dat zo is? Indien ja: weet je dan ook de afzender van deze SMS-dienst zodat je deze kan opzeggen.
Tweede mogelijkheid is om bij je provider na te vragen of mijn aanname klopt en je inderdaad de nodige SMS'jes krijgt toegezonden.
Verder is het wel verstandig om op dit forum de vragen wat uitgebreider te posten dan wat jij doet. Je nickname doet mij vermoeden dat je zo;n 16 jaar oud bent, en ik snap best dat het allemaal niet te lang moet duren (ben vader van twee tieners van 18 en 17, dus heb wel de nodige ervaring daarin
Het is natuurlijk niet zo dat wij hajo niet willen helpen, het gaat gewoon niet met de door hem ( niet ) gegeven info.Inplaats van de juiste informatie met ons te delen komt hij/zij niet verder dan ,Laat Maar, ook goed hoor.De door jou aangedragen reden kan best de oorzaak zijn van het directe verlies van het beltegoed.Iets meer medewerking had veel meer opgeleverd dan nu het geval is.
Mvg Jor.
Mvg Jor.