LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T mobile prepaid laat beltegoed verdwijnen.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mira1971

T mobile prepaid laat beltegoed verdwijnen.

Ongelezen bericht door Mira1971 »

In April heb ik een telefoon met prepaid bij TM gekocht.
Je kunt er naast bellen diverse internet bundels kopen die van je beltegoed worden afgeschreven.

De eerste keer kocht ik een internet maand bundel welke ik een volle maand kon gebruiken, welliswaar wat trager aan het einde maar goed dat wist ik.

Vervolgens bestelde ik weer een internet maand bundel wat dus via de sms gaat op de 19e van Mei welke net geen 10 euro kost.
Tot mijn grote verbazing stopte het internet er 6 dagen later mee dus op 25 Mei.
Ik naar het forum met deze vraag.
Ik kreeg vervolgens na een dag oid een kort antwoord dat het internet verbruikt was en mij werd aangeraden om de internet xtra maand de bestellen voor net geen 15 euro dus 5 euro meer dan de vorige bundel.
Vervolgens vroeg ik waarom en waaraan mijn internet was verdwenen en hoe dit kon want de gelele vorige periode van een maand had ik veel meer gebruik van het internet gemaakt dan in deze 6 dagen.
Ik kreeg maar geen antwoord en bleef vragen waar de moderators waren en of ik svp antwoord en hulp kon krijgen.
Ik had overigens een soort gelijk topic per ongeluk nog een keer geopend omdat ik dacht dat ik mijn spelfouten aan het herstellen was.

Ik kreeg na een poos te horen via mail dat de moderator mij al reeds had beantwoord en hij wees mij erop dat ik geen meerdere topics over hetzelfde onderwerp mocht openen.
Hiervoor heb ik hem via zijn mail uitgelegd dat dit per ongeluk was gegaan.

Vervolgens heb ik toch voor 15 euro de internet xtra maand bundel aangeschaft via sms en dus 20 euro daarvoor op mijn telefoon gezet.
Ik kreeg een bevesiging dat de sms binnen was en nog een sms van TM zou ontvangen waneer het internet zou ingaan.
Dit gebeurde niet.
Ik ontdekte dat er ineens zomaar rond de 12 euro van mijn beltegoed was afgeschreven en toen dus nog maar zo´n 8 euro over had.
(Pas een paar dagen later heb ik deze 8 euro zelf verbruikt).
Zelf had ik op 3 telefoontjes na voor 90 cent niets op gemaakt.
Smsen is voor mij ´gratis´ gezien ik gebruik maak van sms voordeel.
Mijn internetverbindingen stonden al voor de bestelling uit dus daar kon het ook niet aan op zijn gegaan en deze hebben ook de dagen erna gewoon uit gestaan.
Met deze bevindingen heb ik diverse malen vragen op het forum gesteld, op mijn eigen bestaande topic.
Geen antwoord.

Mijn berichten op het forum zijn niet grof maar wel dwingend op een gegeven moment geweest omdat ik geen antwoord kreeg en nou wel eens wou weten wat er aan de hand was.

Ik kreeg toen ineens een mail zonder antwoorden op mijn vraag dat ik een waarschuwing met strafpunten kreeg omdat ik herhaaldelijk dezelfde vragen stelde en daarbij de mededeling dat de moderator niet meer op mij zou reageren??
Dus heb netjes terug gemaild dat ik nog altijd geen antwoord had en er ik op advies van TM de internet xtra maand had besteld maar deze nog niet werkte.
Niks geen antwoord.

Toen ik zag dat sommige anderen wel antwoord op hun vragen kregen, vooral waneer zij nieuw zijn of geen al te lastige vragen stellen heb ik dan maar een nieuw topic op TM geopend, gewoon netjes met mijn vragen.
Evan later keek ik op hun site en zag tot mijn grote verbazing dat ik was verbannen.

Nou ik ben razend.
En weet niet wat te doen.

Ik heb voor ik werd verbannen nog geprobeerd een klacht in te dienen via de TM mail, echter werkte deze functie niet.
In de TM winkel kunnen zij niet in het systeem bleek toen ik daar met deze problemen kwam.
Naar de klantenservice heb ik niet gebelt omdat al het vertrouwen weg is en ik bang was dat mijn laatste beltegoed weer op zou gaan aan TM zonder resultaat.
Daarbij gaat het me niet om deze bedragen maar ook mbt de toekomst bij TM waar ik bang ben nog meer geld zomaar kwijt te raken aan vaagheden zonder antwoorden.

Overigens zag ik op het TM forum meerdere klachten hierover.
En dat er delen tekst van mijn vragen waren gewist door TM.
Dit heb ik eerder ook aangegeven.
Er zaten ook veel stukken tekst bij met nieuwe vragen of mededelingen.

Kortom wat te doen?

Met vriendeljke groet,

Mira

T-Mobile Webcare

Re: T mobile prepaid laat beltegoed verdwijnen.

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste Mira,

Op het T-Mobile Forum heb je een topic lopen waar je uitleg hebt ontvangen. We begrijpen dat het antwoord dat je van ons ontvangen hebt niet naar je zin is maar een ander antwoord hebben we niet voor je. We zullen verder dan ook niet meer reageren op dit onderwerp.

Forums hebben huisregels waar forumleden zich aan dienen te houden. Het is niet toegestaan om meerdere topics te openen over hetzelfde onderwerp en hier ben je meerdere malen op gewezen. Door meerdere berichten te plaatsen en/of topics te openen creëer je verwarring en weet je niet waar je een antwoord krijgt. Helaas zagen we dat je weer een topic had geopend en waren we genoodzaakt om je een tijdelijke ban te geven. Ik vind het jammer dat je het zover hebt laten komen.

Met vriendelijke groet,

Richard
T-Mobile Webcare.

Mira1971

Hallo Richard,

Igg bedankt voor de snelle reaktie nu.

Echter wil ik nogmaals benadrukken dat ik geen antwoord heb gekregen waarom mijn internet maand extra niet is in gegaan die ik op 25 Mei had besteld en waar het bedrag van ca 12 euro aan is op gegaan?

Ik heb ter verduidelijking daarvoor een antwoord gekregen op de vraag waarom mijn internet van de normale internet maand van ervoor dus die ik de 19e Mei had besteld binnen 6 dagen op was.
Hier heb ik dus als antwoord gekregen dat dit was verbruikt.

Voor de andere vraag(en) niet.
Ik denk dat er misschien een misverstand is en jullie wellicht 2 dingen door elkaar halen of als een zien?
Maw dus waarom heb ik geen internet xtra maand ontvangen en waar is dat bedrag van ca 12 euro gebleven?
Dus die andere eerdere vraag omtrent ongeveer hetzelfde onderwerp had ik al geacepteerd min of meer omdat ik erna dus die xtra maand internet had besteld.

Ik zou niet weten waarom ik degene ben die het zover heeft laten komen?
Ik heb niks verkeerd gedaan, ik probeer alleen zaken te achterhalen waar geen antwoord op is gekomen en te achterhalen waarom dit probleem nog niet is opgelost?
Als klant heb ik daar toch recht op en ik zit hier niet voor de lol maar omdat er werkelijk iets niet klopt.

Mvg,

Mira

Mira1971

Toch gehoopt op een antwoord van TM maar dat dit niet komt was wel te verwachten.
Ik schreef hier in mijn laatste reaktie dat er 2 vragen niet beantwoord zijn op het TM forum
1 Waar is het bedrag van ca 12 euro?
2 Waar blijft mijn internet xtra maand?

De andere vraag ´Waarom is mijn internet maand belsteld op 19 Mei na 6 dagen op?´ is beantwoord met `Deze is verbruikt´.

Nou is belangrijk te melden dat ik de 2 onbeantwoorde vragen op mijn bestaande topic van het TM forum heb vermeld, echter zijn deze (deels?)weggehaald zonder dus beantwoord te zijn.

Nu heb ik weer 20 euro btg gekocht omdat ik moet bellen etc , maar heb nog niet opgewaardeerd.
Wat kan ik verwachten?
De internet maand xtra is dus eerder gesmst op 25 Mei zonder dat deze is in gegaan.

Mira

mymobile

Ongelezen bericht door mymobile »

Als je geen reactie krijgt van de klantenservice op gestelde vragen, dan zou ik als de wiedeweerga naar de geschillencommissie stappen. Want van zo'n bedrijf mag verwacht worden dat ze een adequate klantenservice hebben en klachten serieus nemen. Ze geven nu openlijk aan geen reactie meer op je vragen te geven. Sterker nog, ze verbannen je zelfs van hun forum. Dat is meer dan genoeg reden om je klacht bij de geschillencommissie neer te leggen. Verder is het bij wet geregeld dat je inzicht krijgt op al je telefoonverkeer als je daarom vraagt.
Ze kunnen het dan echt niet afdoen met je bundel is verbruikt.

Leg deze 2 punten voor en ze zullen dan waarschijnlijk gaan schikken, wat hun al behoorlijk wat geld kost aan de geschillencommissie.

Succes.

Gesloten