Beste lezers,
mijn laatste factuur van mijn mobiele telefoon abonnement van T-Mobile vermeldde het bijzonder hoge bedrag van 273 euro! Ik viel bijna van mijn stoel, aangezien ik altijd bedragen heb rond de 40 euro. Hoewel het bedrag automatisch geincasseerd was, heb ik het gelijk terug laten storten.
Uit specificatie bleek, dat ik 5 dagen lang gebruik zou hebben gemaakt van T-Zones oftewel mobiel internet.
Heel vreemd, aangezien ik internet niet gebruik op mijn mobiel. Toen ik mijn toestel een hele tijd geleden aanschafte heb ik het wel eens geprobeerd, maar het gaat ten eerste traag en langzaam en ten tweede kan er gewoon heel veel niet worden weergegeven.
Nog vreemder was het feit dat ik 5 dagen lang achter elkaar steeds op precies dezelfde tijdstippen internetverbinding had gezocht.
Op al deze dagen begon het gelazer volgens de specificatie om 10.13u 14.00u, 22.53u en 03.12u. Volgens specificatie zocht ik voor 14 minuten internet verbinding, vervolgens 1 minuut niet, vervolgens weer 14 minuten, 1 minuut niet enz enz..
Kortom: steeds blokken van zo'n anderhalf uur, op wisselende tijdstippen per dag, maar die wel een dag later terugkwamen.
Ik heb een en ander aan T-Mobile voorgelegd en zij vonden het opmerkelijk. Wacht nu al 2 weken op een herberekening maar kreeg gister wel een sms dat ik mijn factuur nog niet had betaald. Nee, die had ik natuurlijk gelijk laten terugstorten. Wat nu?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-MOBILE probleem
Re: T-MOBILE probleem
Heb hetzelfde meegemaakt toen het nog bij Orange was..
Had net mijn toestel binnen een Sony Ericson W950i en mijn vader had precies hetzelfde abbonement afgesloten als mij met hetzelfde toestel.
En bij onze 2de factuur werd er ineens geld vanaf gehaald voor internet terwijl we niet op internet hebben gezeten..
Ook wel raar dat het bij beide hetzelfde bedrag was.
Maar helaas nog steeds geen geld retour.
Succes ermee.
Had net mijn toestel binnen een Sony Ericson W950i en mijn vader had precies hetzelfde abbonement afgesloten als mij met hetzelfde toestel.
En bij onze 2de factuur werd er ineens geld vanaf gehaald voor internet terwijl we niet op internet hebben gezeten..
Ook wel raar dat het bij beide hetzelfde bedrag was.
Maar helaas nog steeds geen geld retour.
Succes ermee.
-
T-Mobile Webcare
Hallo patrick078,
Ik wil je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected] zodat wij kunnen kijken hoe we je verder kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Kim - T-Mobile Klantenservice BV
Ik wil je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected] zodat wij kunnen kijken hoe we je verder kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Typisch! Op het - besloten! - forum voor T-Mobile-klanten interesseert het helemaal niemand als je al anderhalf jaar met problemen rondloopt, terwijl er hier, op een openbaar forum waar de naam van het bedrijf ter discussie staat, direct hulp wordt aangeboden.Hallo patrick078,
Met vriendelijke groet,
Lekker geloofwaardig!
-
Pindakaaspotje
***CENSUUR! TROS RADAR