LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile reageert nergens meer op.....

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Marjolein B
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jan 2010 13:47

T-Mobile reageert nergens meer op.....

Ongelezen bericht door Marjolein B »

Reeds heel lang zijn wij bezig om een goedwerkende T-Mobile lijn te krijgen maart 2009 4 abonnementen aangeschaft, en vanaf dag 1 alleen maar troubels... Het probleem is dat ik regelmatig een gesprek voer en midden in het gesprek de verbinding verbroken wordt. Niet echt handig deze problemen al tig keer doorgegeven aan T-Mobile en vervolgens de volgende acties ondernomen.

* Toestel aan en uit gezet
* nieuwe sim kaarten gehad
* leentoestelllen
* kruistesten
* klachten gemaild
* klachten telefonisch doorgegegeven
* naar writtencomplains@t-mobile gemaild
* Naar den Haag geweest

Kortom het probleem wordt serieus niet opgelost, net nog belde ik met de klantenservice en gelukkig werd ook dit gesprek afgebroken.... Echt te triest voor woorden. En zelfs de medewerkers van de klantenservice zeggen x op x laat deze klant gaan, maar op de een of andere manier de oplossing komt er niet. Een bijkomend probleem is dat ik of een paar seconde moet wachten met mijn naam zeggen, of ik moet mijn naam 3 x zeggen eer de andere kant van de lijn mij hoort kortom een puinhoop heeft iemand nog tips hoe dit uiteindelijk opgelost kan worden, klantenservice doet zijn best maar kan niets en doorverbinden naar iemand die het probleem wel kan oplossen mogen ze niet ....

Wie helpt ?

groetjes

Marjolein

martijng1
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2010 14:10

Re: T-Mobile reageert nergens meer op.....

Ongelezen bericht door martijng1 »

Beste Marjolein,

Het probleem is heel erg herkenbaar en helaas heb ook ik deze problemen. Bij T-Mobile kom je bijna niet verder dan de klantenservice die melding maken en de melding doorzetten waarop je vervolgens niets meer hoort.

Misschien is er iemand die eerder problemen heeft gehad met T-Mobile en een telefoonnummer van T-Mobile heeft anders dan het algemene nummer waar ze de klant wel serieus nemen.

Marjolein B
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jan 2010 13:47

Re: T-Mobile reageert nergens meer op.....

Ongelezen bericht door Marjolein B »

Jammer dat helemaal niemand ons kan helpen, hang inmiddels dagelijks met de klantenservicve aan de lijn, heb alle mail adressen op dit forum inmiddels geprobeerd maar reactie nope ! Kan iemand mij desondanks alles toch nog helpen ?

HTCHenk
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 okt 2009 16:29

Re: T-Mobile reageert nergens meer op.....

Ongelezen bericht door HTCHenk »

Heeft T-Mobile al de lijn na laten kijken?

jolanda77
Berichten: 277
Lid geworden op: 02 feb 2010 10:58

Re: T-Mobile reageert nergens meer op.....

Ongelezen bericht door jolanda77 »

neem eens contact op met conuwijser en deel dit mee aan t-mobile en stel ze een
tijd van een week voor doen ze dit niet dan met je je aan bij geschil comunicatie
aan hier schriken ze mestal van lees verhaal vodafone eens je kan ook een ander nummer eisen die heb ik wel gehad bij jou kan het zijn door het weg vallen van het netwerk maar probber is dit maar kijken wat ze doen
als je in de buurt woond van den haag zal ik langs gaan bij het kantoer van t-mobile en dat zit naast het holandspoor in de haag
groetjes jolanda

witte angora
Berichten: 31017
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: T-Mobile reageert nergens meer op.....

Ongelezen bericht door witte angora »

Hoi Marjolein, ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt, hier is het het zelfde, gewoon een slechte verbinding. Mijn gesprekspartners versta ik slecht, andersom ook. Van alles geprobeerd, verschillende toestellen, andere sim-kaarten, noem maar op.

Ik woon vlak aan de kust, maar als ik in Leiden ben, heb ik het probleem een stuk minder, ik denk dat in sommige delen van het land het bereik niet optimaal is, dat jij en ik daar tegen aan lopen.

Of daar wat aan te doen is? Ik heb er mijn twijfels over, in november kan ik weg, en stap ik over naar Vodafone denk ik. Of Telfort, want dat is wel goed.

Als je T-Mobile vraagt zullen ze zeggen dat jouw woonplaats ook een dekking heeft met bereikbaarheid, dus daar schiet je niks mee op denk ik.

Gwen1986
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 feb 2010 11:30

Re: T-Mobile reageert nergens meer op.....

Ongelezen bericht door Gwen1986 »

Het is jammer dat TMobile nergens meer op reageerd. Ik heb ook echt geen hoge pet meer van hun.
T-Mobile is bij mij in vertrouwen enorm gezakt.
Hier zou eigenlijk wat aan gedaan moeten worden.

Succes met je telefoon.

Marjolein B
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jan 2010 13:47

Re: T-Mobile reageert nergens meer op.....

Ongelezen bericht door Marjolein B »

Bedankt voor jullie reacties,

Echt alles heb ik geprobeerd, kruistesten, nieuwe simkaart ontelbaar keren 3 voorbeelden doorgegeven, gemiddeld hang ik 1 uur per dag aan de bel bij die lui, ben zelfs naar Den haag geweest en daar kreeg ik serieus te horen dat er alleen iemand van de klantenservice naar beneden kwam als ik een wanbetaler zou zijn dus als niet betaalt dan zijn er een hele boel mensen die willen helpen en anders moet je het maar bekijken, het is overigens zo dat niet alleen ik, maar ook mijn 3 collegas de zelfde problemen hebben is lekker je probeert een bedrijf te starten je bent alleen niet berijkbaar.... En dan die reclame dan hoor dat je echt overal berijk hebt dan baal ik helemaal.
Op alle mails die ik inmiddels heb gestuurd is nooit een antwoord gekomen vreemd genoeg wel via de mail hier.

Ze hebben trouwens wel een reactie gegeven via de mail hier zie onderstaande mail, met Mevrouw B op de een of andere vage manier staat in de Mail mijn complete achternaam rara politie pet ?
Als ik nieuws heb meld ik me wel weer......

Reactie in mijn mailbox van T-Mobile,

Beste mevrouw B,

Naar aanleiding van het bericht op het Radar forum heb ik uw gegevens doorgestuurd naar de afdeling Geschreven Klachten van T-Mobile Zakelijke Markt. Een medewerker van deze afdeling zal op korte termijn contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

Anne-Marie de Weerd
T-Mobile Webcare

Gesloten