LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile reperatie extreem lang.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

T-mobile moet hier een vergoeding voor geven!

Peiling eindigde op 21 jan 2009 19:26

Ja,
1
50%
Nee,
1
50%
 
Totaal aantal stemmen: 2

mceddie
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2009 19:22

T-mobile reperatie extreem lang.

Ongelezen bericht door mceddie »

Ik heb op 2 december mijn telefoon laten op sturen voor reperatie onder garantie termijn, inmiddels heb ik hem nog steeds niet terug en zit dus zonder telefoon. Mijn vraag is kan ik hier een vergoeding voor vragen?

Alvast bedankt :D

SonDua
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 jan 2009 13:58

Re: T-mobile reperatie extreem lang.

Ongelezen bericht door SonDua »

Ik heb 2 maanden moeten wachten op mijn toestel. Je kan de klantenservice opbellen en de helft van je abbonements kosten terug vragen. Als je geen leentoestel hebt gekregen, en je abbonement helemaal niet heb kunnen gebruiken, kun je alles terug gestort krijgen. Hier had de klantenservice van Vodafone geen probleem over gedaan bij mij.

Verder kan ik je zeggen dat je een brief kan sturen naar de Hoofdkantoor(afdeling klachten).

Razend
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 dec 2008 19:00

Re: T-mobile reperatie extreem lang.

Ongelezen bericht door Razend »

ik had mijn toestel net ontvangen en het display was stuk. meteen aangetekend teruggestuurd, en toen maanden gewacht. heb wel 7 euro verzendkosten terug gehad al beloofde de helpdesk me 22,50.
uiteindelijk kon ik of een nieuw toestel krijgen of onder het abonnement uit en ik wilde niet meer met T-mobile in zee gaan nadat ze in plaats van 2 weken me maanden lieten wachten.
Toen ze me belden beloofden ze mijn eigen nummer terug te geven binnen 5 werkdagen, ook daar wacht ik nu alweer enige weken op.
Die beloftes kun je beter niet serieus nemen.
Denk dat je al blij moet zijn als je dat toestel ooit terug krijgt.
Ben benieuwd!!
succes, jack

Gesloten