| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile Sim Only korting is nep
-
ceesvandenboogaart
T-mobile Sim Only korting is nep
Enkele maanden geleden heb ik met T-mobile een contract afgesloten.
De normale prijs is € 7,50 per maand.
Het contract is afgesloten met (wat zij noemen) een promotionele korting van € 2,50, zodat ik € 5,00 zou moeten betalen.
Echter: Ze berekenen toch € 7,50.
Telefonisch klagen helpt niet.
Komt dit meer voor of ben ik de enige die nu per brief moet proberen mijn gelijk te krijgen ?
De normale prijs is € 7,50 per maand.
Het contract is afgesloten met (wat zij noemen) een promotionele korting van € 2,50, zodat ik € 5,00 zou moeten betalen.
Echter: Ze berekenen toch € 7,50.
Telefonisch klagen helpt niet.
Komt dit meer voor of ben ik de enige die nu per brief moet proberen mijn gelijk te krijgen ?
Re: T-mobile Sim Only korting is nep
Bij mij klopte de eerste factuur ook niet. Ik heb dat met behulp van een medewerker tmobile winkel recht laten zetten.
In de volgende maanden is het teveel gefactureerde bedrag verrekend.
In de volgende maanden is het teveel gefactureerde bedrag verrekend.
-
T-Mobile Webcare
Beste ceesvandenbogaart,
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected] zodat wij kunnen kijken hoe we je verder kunnen helpen?
Met vriendelijke groet,
Anne-Marie
T-Mobile Klantenservice BV
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected] zodat wij kunnen kijken hoe we je verder kunnen helpen?
Met vriendelijke groet,
Anne-Marie
-
ceesvandenboogaart
Ik heb zojuist mijn gegevens naar T-mobile gemaild.
Ook ik heb sinds 20 april een abonnement bij t mobil.de telefoon is in de loop van de dag geactiveerd.Ik heb een samsung E900 s avond wil ik ff smsen en gaat de telefoon steeds op noodoproep.Ik kan niet bellen of smsen gelijk gebeld naar klanten service het zou aan mijn sim kaartje liggen.Dus 2 dagen later even op internet kijken of er iets staat.Wat schets mijn verbazing ik heb al ruim 400 smsjes verbruikt en ruim 1 uur gebeld, man ik kan niks hij staat op nood oproep.Moet je weten ik ben een vrouw van 47 jaar en beide dagen volledig aan het werk geweest en mijn telefoon zat in mijn tas.Bij de winkel zeiden ze dat mijn telefoon kapot was, maar als we er een ander sim kaartje in doen( van een jaar oud) ook van t mobil is er niks aan de hand.Dus toch een ander sim kaartje gekregen en het kaartje in mijn oude telefoon gedaan nu doet hij het wel,maar dat was nou net de bedoeling niet,ik wil de samsung gebruiken maar dat kan nu niet.Het volgende is nu afgesproken in de winkel rond 6 mei zou ik een rekening krijgen en dan kijken we verder.Wij hebben alles afgezocht op internet en nu blijkt dat het niet aan het toestel ligt maar dat het een sofware probleem is met de nieuwe sim kaartjes van tmobil .Wie herkent dit probleem ook .Want als ik dit geweten had dan had ik beter een ander abonnement met telefoon kunnen nemen.
-
ceesvandenboogaart
Vanochtend per mail van T-mobile de toezegging ontvangen dat alles dik in orde komt.
Op deze manier wel via een rare omweg, maar wel resultaatgericht. Dus wat mij betreft toch hulde voor de Klantenservice van T-mobile !
Op deze manier wel via een rare omweg, maar wel resultaatgericht. Dus wat mij betreft toch hulde voor de Klantenservice van T-mobile !
Dat geeft de burger moed ik wacht rustig af wat er nu met mijn bericht wordt gedaan bij t mobil.Misschien krijgen ze toch nog wel eens de warme douche
.Mevr G van der Vliet
-
T-Mobile Webcare
Beste Grietje1,
Mag ik ook jou vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected] zodat wij kunnen kijken hoe we je verder kunnen helpen?
Met vriendelijke groet,
Anne-Marie
Mag ik ook jou vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected] zodat wij kunnen kijken hoe we je verder kunnen helpen?
Met vriendelijke groet,
Anne-Marie
-
ceesvandenboogaart
Inmiddels de factuur ontvangen.
De teveel ingehouden bedragen zijn nu netjes in mindering gebracht.
Het was dus tóch een vergissing.
T-mobile Sim Only korting is blijkbaar tóch NIET nep !!!
De teveel ingehouden bedragen zijn nu netjes in mindering gebracht.
Het was dus tóch een vergissing.
T-mobile Sim Only korting is blijkbaar tóch NIET nep !!!