Goedenavond,
Ik heb sinds een tijdje een T-mobile abonnement. Ik heb op heel veel plaatsen geen verbinding met het 3G netwerk en op veel plaatsen zelfs helemaal geen service. Ik heb hier een netwerk klacht over ingediend. Ik werd netjes teruggebeld en ze wilden me de "maximale coulance" aanbieden. Dit hield in dat ik 6 maanden 20% kortom op mijn abonnement kon krijgen of ik kon "kosteloos" uitporteren naar een andere provider. Helemaal super, ik wilde graag naar een andere provider. Daar kwam het addertje onder het gras, ik moest dan wel even 400 euro betalen voor mijn toestel of het toestel terugsturen. Opzich geen probleem, ik wil mijn toestel best wel terugsturen. Maar ik heb wel 200 euro bijbetaald voor mijn toestel! Die wil ik dan vanzelfsprekend terug. Maar dit kon echt niet, na een aantal keer onbeschoft behandeld te zijn door medewerkers van de klantenservice (waar je overigens ook nog eens voor moet betalen, vreselijk klantonvriendelijk!) probeerde ik een manager of de klachtenafhandeling te spreken, ook dit kon écht niet volgens de medewerker
Kortom, hoe dan ook ik als klant zit met de gebakken peren. Óf ik moet er maar mee dealen dat zij niet de netwerkkwaliteit bieden die ze beloven, óf ik ben 200 euro kwijt.
Wat te doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile, slecht bereik, slechte service!
Re: T-mobile, slecht bereik, slechte service!
Ik meen me te herinneren dat wanneer er binnen 14 dagen blijkt dat u onvoldoende bereik hebt, mag je het contract ongedaan maken omdat u er immers geen gebruik van kunt maken. Maar ik neem aan dat u hier al buiten zit..
Re: T-mobile, slecht bereik, slechte service!
Ik heb ook heel slechte ontvangst of helemaal geen ontvangst oftewel service.
Ik heb de helpdesk met mijn huistelefoon gebeld.
Het was onmogelijk dat ik geen ontvangst had.
U zult wel een Nokia of zo hebben, hoe oud is uw toestel is dan de vraag.
Wat heeft dat met de verbinding te maken?
Dan is uw toestel kapot of uw kaart is kapot.
Het vreemde is dat ik in een andere plaats wel verbinding heb.
Ze zeggen ook binnen 7 werkdagen te reageren.
Ik belde na 5 werkdagen met mijn huistelefoon en kreeg te horen dat ik maar geduld moest hebben want de 7 dagen waren nog niet voorbij.
Ik heb sinds 25 oktober een abonnement bij T-Mobile en sinds 6 november geen ontvangst meer.
Waarschijnlijk eerder al maar omdat ik zelf niet belde merk je het niet.
Op internet staat ook dat ze op mijn postcode problemen hebben.
Vanwege werkzaamheden, bij T-Mobile wisten ze het zelf dus niet.
Ik heb in deze periode 12 minuten kunnen bellen.
Ze schrijven wel na 6 dagen abonnement af en ook de aansluitkosten die ik niet hoefde te betalen schrijven ze af.
Dat was normaal want ik had maar een smart plus 150 en die waren gewoon duur.
Het was nogal erg arrogant zo als die man aan de telefoon overkwam.
Ik heb de helpdesk met mijn huistelefoon gebeld.
Het was onmogelijk dat ik geen ontvangst had.
U zult wel een Nokia of zo hebben, hoe oud is uw toestel is dan de vraag.
Wat heeft dat met de verbinding te maken?
Dan is uw toestel kapot of uw kaart is kapot.
Het vreemde is dat ik in een andere plaats wel verbinding heb.
Ze zeggen ook binnen 7 werkdagen te reageren.
Ik belde na 5 werkdagen met mijn huistelefoon en kreeg te horen dat ik maar geduld moest hebben want de 7 dagen waren nog niet voorbij.
Ik heb sinds 25 oktober een abonnement bij T-Mobile en sinds 6 november geen ontvangst meer.
Waarschijnlijk eerder al maar omdat ik zelf niet belde merk je het niet.
Op internet staat ook dat ze op mijn postcode problemen hebben.
Vanwege werkzaamheden, bij T-Mobile wisten ze het zelf dus niet.
Ik heb in deze periode 12 minuten kunnen bellen.
Ze schrijven wel na 6 dagen abonnement af en ook de aansluitkosten die ik niet hoefde te betalen schrijven ze af.
Dat was normaal want ik had maar een smart plus 150 en die waren gewoon duur.
Het was nogal erg arrogant zo als die man aan de telefoon overkwam.
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: T-mobile, slecht bereik, slechte service!
++antonh schreef:Ik heb ook heel slechte ontvangst of helemaal geen ontvangst oftewel service.
Ik heb de helpdesk met mijn huistelefoon gebeld.
Het was onmogelijk dat ik geen ontvangst had.
U zult wel een Nokia of zo hebben, hoe oud is uw toestel is dan de vraag.
Wat heeft dat met de verbinding te maken?
Dan is uw toestel kapot of uw kaart is kapot.
Het vreemde is dat ik in een andere plaats wel verbinding heb.
Ze zeggen ook binnen 7 werkdagen te reageren.
Ik belde na 5 werkdagen met mijn huistelefoon en kreeg te horen dat ik maar geduld moest hebben want de 7 dagen waren nog niet voorbij.
Ik heb sinds 25 oktober een abonnement bij T-Mobile en sinds 6 november geen ontvangst meer.
Waarschijnlijk eerder al maar omdat ik zelf niet belde merk je het niet.
Op internet staat ook dat ze op mijn postcode problemen hebben.
Vanwege werkzaamheden, bij T-Mobile wisten ze het zelf dus niet.
Ik heb in deze periode 12 minuten kunnen bellen.
Ze schrijven wel na 6 dagen abonnement af en ook de aansluitkosten die ik niet hoefde te betalen schrijven ze af.
Dat was normaal want ik had maar een smart plus 150 en die waren gewoon duur.
Het was nogal erg arrogant zo als die man aan de telefoon overkwam.
@++antonh Vervelend dat de communicatie met ons stroef verlopen is.
Wil je je vraag stellen op het T-Mobile Forum? We kunnen dan bij je gegevens en voor je nakijken wat er aan de hand is. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
Dennis
T-Mobile Webcare
Re: T-mobile, slecht bereik, slechte service!
Mijn abonnement bij T-mobile is opgezegd.
T-mobile schijnt problemen hier in de omgeving te hebben.
En dat zou nog zeker 6 maand duren.
Ik kreeg naar aanleiding van mijn klacht een sms dat ik,
of 20% korting de eerste 6 maand kreeg,
of mijn abonnement werd beëindigd.
Die 20% korting was vanwege de slechte ontvangst/geen ontvangst die we hier hebben.
En ze hadden maar een sms gestuurd omdat ik telefonisch niet bereikbaar was!
Dat was ook de klacht.
Ga nu naar een andere provider morgen.
T-mobile schijnt problemen hier in de omgeving te hebben.
En dat zou nog zeker 6 maand duren.
Ik kreeg naar aanleiding van mijn klacht een sms dat ik,
of 20% korting de eerste 6 maand kreeg,
of mijn abonnement werd beëindigd.
Die 20% korting was vanwege de slechte ontvangst/geen ontvangst die we hier hebben.
En ze hadden maar een sms gestuurd omdat ik telefonisch niet bereikbaar was!
Dat was ook de klacht.
Ga nu naar een andere provider morgen.