Ik zie al heel wat klachten over T-mobile voorbij flitsen. Ik heb geen klacht maar een vraag
Ik heb een abbo bij T-mobile en sms nooit. Nu kreeg ik vorige week een rekening met 117 extra smsjes erop! Ik heb het even nagekeken op My T-mobile, blijken ze allemaal achter elkaar naar een vast telefoonnummer te zijn verstuurd. Ik heb deze smsjes nooit verstuurd en het kan niet iemand anders zijn want ik heb mijn telefoon altijd bij me. Ik heb T-mobile gemaild omdat ze telefonisch slecht bereikbaar zijn, maar nog geen reactie.
Kan ik hier iets aan doen? Ik ben nl. niet van plan dit te betalen.
Ik heb overigens zelf hele goede ervaringen met T-mobile. Ik heb dit abonnement afgesloten via een internetbedrijf. Ik betaalde al 2 maanden abbo-geld maar kreeg nooit mijn simkaart. Ik heb toen T-mobile gebeld en kreeg kosteloos per expressepost een nieuwe simkaart opgestuurd. Zij hebben toen alles geregeld en de volgende dag lag mijn simkaart thuis klaar. Wat dat betreft dus een warme douche voor T-mobile.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile storing?
Re: T-Mobile storing?
dat die smsjes verstuurd zijn kan door een softwareprobleem van je toestel komen. Er is volgens mij nog een ander topic hierover. De meeste providers weten van dit probleem. Laat het even nakijken door de technische afd. van je provider en dan worden meestal de kosten gewoon vergoed
Re: T-Mobile storing?
heel fijn, bedankt! Ik heb het topic nog niet gevonden maar ik blijf zoeken