LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile stuurt veel te hoge facturen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
telefono

T-mobile stuurt veel te hoge facturen

Ongelezen bericht door telefono »

Een aantal maanden geleden heb ik mijn abonnement bij T-mobile laten veranderen, omdat ik telkens zulke hoge rekeningen kreeg vanwege overschrijdingen beltegoed. In overleg met T-mobile medewerker beltegoed op laten hogen naar een bedrag waarmee ik volgens belhistorie uit de voeten zou kunnen. Nu krijg ik sindsdien elke maand hogere rekeningen. 1e maand 52,-, 2e maand 60,- , nu ineens 106,-
Echt absurd! Ik bel helemaal niet meer dan eerst. Vorige maand over gebeld, volgens T-mobile zat ik de hele tijd op internet te downloaden, was me nergens van bewust. Die mogelijkheid is sinds maand uitgeschakeld op mijn verzoek. En dan toch nog 106,- factuur, Ik zou voor 75,- buiten mijn bundel hebben gebeld. Terwijl de medewerker die ik vorige maand sprak nogmaals bevestigde dat ik met mijn belgedrag binnen die bundel uit de voeten zou moeten kunnen.

Heeft iemand ervaring hiermee? Wat te doen? Als ik bel word ik weer afgescheept met lulverhaal.

henk51

Re: T-mobile stuurt veel te hoge facturen

Ongelezen bericht door henk51 »

Wat te doen?
Advies koop een prepaid telefoon(of leen er 1) waar absoluut geen wifi internet e.d op zit.
Dus gewoon een alleen bellen telefoon zonder extra's.
Prepaid T-mobile werkt ook met abon simcard.
Doe daar je simcard in en bel daarmee 1 of 2 maanden kijk dan of het gebruik afneemt.
Zo ja ligt het toch aan de instellingen van je oude telefoon al heb je geen internet
abonnement kan je er toch mee het internet op.

sukses
Henk

atesli

Ongelezen bericht door atesli »

Wat staat er dan op je factuur?
Je kan toch makkelijk zien waar de kosten in zitten?
Als je buiten je bundel gaat bellen of smsen is het logisch dat daar kosten uit voort komen.

De huidige generatie telefoons wil maar wat graag online gaan, vaak zonder dat je het in de gaten hebt, misschien heeft T-Mobile de funkie nog niet geblokkeerd?

Je maakt zelf deze kosten, kijk eerst eens op je factuur waar de kosten vandaan komen , misschien heb je wel een smsdienst aktief zonder dat je het weet.

T-Mobile Webcare

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste telefono,

Graag wil ik met je kijken naar de facturen waarom deze steeds zo hoog zijn.
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Richard' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Richard
T-Mobile Webcare

Gesloten