Hallo,
omdat ik net mijn abonnement heb afgesloten bij t-mobile kan ik niet meer op hun site inloggen en dus de specificatie bekijken van mijn laatste rekening (die wel erg hoog is) Als je het normaal opgestuurd wilt krijgen kost het 5 euro !!! maar dat kon waarschijnlijk ook niet meer volgend de klantenservice mevrouw die daarna vrolijk ophing, omdat ik geen abonnee meer ben. Kan dit zomaar?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] t-mobile
Re: t-mobile
helaas kan dit inderdaad
MAAR
als jij geen rekening hebt ontvangen kan je ook niet betalen.
dus betaal die laatste rekening gewoon niet totdat ze hem gratis toe sturen.
doen ze dat niet danlaat je het voor de rechter komen en neem je je portomonee mee.
je verteld de rechter dat je nu onmiddelijk wil betalen maar niet voordat je inzagen hebt gehad in je rekening!
simpel
succes
en geniet er van (heb ik ook gedaan)
MAAR
als jij geen rekening hebt ontvangen kan je ook niet betalen.
dus betaal die laatste rekening gewoon niet totdat ze hem gratis toe sturen.
doen ze dat niet danlaat je het voor de rechter komen en neem je je portomonee mee.
je verteld de rechter dat je nu onmiddelijk wil betalen maar niet voordat je inzagen hebt gehad in je rekening!
simpel
succes
en geniet er van (heb ik ook gedaan)
Re: t-mobile
[SARCASM MODE] Goed advies, Arnod ! [/SARCASM MODE]
Als je dit verhaal namelijk even LEEST (!) zie je dat deze persoon zijn rekening gewoon heeft ontvangen en hij zal deze dus gewoon moeten betalen. Op de rekening staan de gesprekskosten al uitgesplitst en toegelicht. De (EXTRA) specificatie is een extra dienst. Gratis op internet, maar helaas kan een klant (nadat een abo. is opgezegd) geen toegang meer krijgen tot dit gedeelte van de site, omdat hier ook betaalde diensten achter zit en die kunnen natuurlijk niet meer gebruikt worden. De specificatie kan nog wel worden opgevraagd bij de klantenservice, maar deze EXTRA DIENST kost nu eenmaal 5,- euro adminikosten. Maar als je het lief vraagt willen ze dit misschien ook wel gratis doen. Als je echter meteen gaat zitten huilen dat je niet gaat betalen en dat je het voor de rechter laat komen , zoals onze goede vriend Arnod zullen ze inderdaad geen flikker voor je doen.
Daar mijn, wel goede, advies: Betaal je rekening. Je hebt die kosten echt zelf gemaakt. Je kan dan alsnog (na betaling, Algemen Voorwaarden, weet je wel) schriftelijk of telefonisch de spec. opvragen. Of volg het advies van Arnod. En vecht het met het incassoburo uit de komende 3 of 4 jaar. Oh, ja en je wordt dan ook opgenomen in de lijst van wanbetalers. Bij het BKR. En je kan de komende 5 jaar geen mob. abo. afsluiten.
Veel sucses bij je keuze.
Als je dit verhaal namelijk even LEEST (!) zie je dat deze persoon zijn rekening gewoon heeft ontvangen en hij zal deze dus gewoon moeten betalen. Op de rekening staan de gesprekskosten al uitgesplitst en toegelicht. De (EXTRA) specificatie is een extra dienst. Gratis op internet, maar helaas kan een klant (nadat een abo. is opgezegd) geen toegang meer krijgen tot dit gedeelte van de site, omdat hier ook betaalde diensten achter zit en die kunnen natuurlijk niet meer gebruikt worden. De specificatie kan nog wel worden opgevraagd bij de klantenservice, maar deze EXTRA DIENST kost nu eenmaal 5,- euro adminikosten. Maar als je het lief vraagt willen ze dit misschien ook wel gratis doen. Als je echter meteen gaat zitten huilen dat je niet gaat betalen en dat je het voor de rechter laat komen , zoals onze goede vriend Arnod zullen ze inderdaad geen flikker voor je doen.
Daar mijn, wel goede, advies: Betaal je rekening. Je hebt die kosten echt zelf gemaakt. Je kan dan alsnog (na betaling, Algemen Voorwaarden, weet je wel) schriftelijk of telefonisch de spec. opvragen. Of volg het advies van Arnod. En vecht het met het incassoburo uit de komende 3 of 4 jaar. Oh, ja en je wordt dan ook opgenomen in de lijst van wanbetalers. Bij het BKR. En je kan de komende 5 jaar geen mob. abo. afsluiten.
Veel sucses bij je keuze.
Re: t-mobile
laat me raden
jij werk bij t-mobile
punt 1
ik vind dat een bedrijf ten alle tijden een specificatie moet geven van de berekende diensten zodat de klant ook kan beoordelen of dit correct is
(dit omdat t-mobile/ben in het verleden heeft bewezen dat 1+1 ook andere oplossingen als 2 kan geven, en wij ditgraag even na rekenen)
hiermee bedoelik dus niet de specificatie op de achterkant van zoveel minuten naar vast en zoveel naar mobiel want dat zecht niet zoveel
ik wil nummers zien en de data en tijd
niet omdat ik wil zeuren maar omdat hetgewoon weg vaak niet klopt
(en JA ik kan dat bewijsen)
punt 2
als je iets lief vraagt krijg je vaak een NEE van t-mobile omdat t-mobile met diverse extrene telefoon teams werkt en ik wil mijn diensten graag op basis van recht, niet op basis van mijn vaardigheid deze los te lullen van het 16 jarige jongetje aan de andere kant van de telefoon.
punt 3
ik heb de zelfde situatie gehad en heb deze voor de rechter laten komen
allereerst heb ik na de eerste brief een aangetekende brief verstuurt met de mededeling dat ik onmiddelijk zou betalen als er een specificatie werd verstuurt over de VEEL te hoge rekening zodat ik deze kon controleren.
de rechter heeft alle kosten die t-mobile na deze brief op mij probeerde te verhalen naar deprullebak verwezen.
alle proces kosten gingen naar t-mobile
en aangezien de advocaat wel een bel lijst bij zich had heb ik toen mijn rekening betaald!(minus de verkeerde nummers)
ik kan je zeggen dat ik daar behoorlijk veel lol aan heb gehad
waarom vraag je je nu af
simpel
je vraagt om een beetje service en dat word je niet gegeven,je moet maar gewoon betalen.
wij als klant moeten ons volledig schikken naar de wensen van de telefoon provider.
ik moet dus als klant de aannamen doen dat t-mobile geen fouten kan maken.
daar heb ik me tegen verzet en met succes
misschien een tip voor t-mobile
probeer het met de klant te regelen dan kost het niet zoveel!
jij werk bij t-mobile
punt 1
ik vind dat een bedrijf ten alle tijden een specificatie moet geven van de berekende diensten zodat de klant ook kan beoordelen of dit correct is
(dit omdat t-mobile/ben in het verleden heeft bewezen dat 1+1 ook andere oplossingen als 2 kan geven, en wij ditgraag even na rekenen)
hiermee bedoelik dus niet de specificatie op de achterkant van zoveel minuten naar vast en zoveel naar mobiel want dat zecht niet zoveel
ik wil nummers zien en de data en tijd
niet omdat ik wil zeuren maar omdat hetgewoon weg vaak niet klopt
(en JA ik kan dat bewijsen)
punt 2
als je iets lief vraagt krijg je vaak een NEE van t-mobile omdat t-mobile met diverse extrene telefoon teams werkt en ik wil mijn diensten graag op basis van recht, niet op basis van mijn vaardigheid deze los te lullen van het 16 jarige jongetje aan de andere kant van de telefoon.
punt 3
ik heb de zelfde situatie gehad en heb deze voor de rechter laten komen
allereerst heb ik na de eerste brief een aangetekende brief verstuurt met de mededeling dat ik onmiddelijk zou betalen als er een specificatie werd verstuurt over de VEEL te hoge rekening zodat ik deze kon controleren.
de rechter heeft alle kosten die t-mobile na deze brief op mij probeerde te verhalen naar deprullebak verwezen.
alle proces kosten gingen naar t-mobile
en aangezien de advocaat wel een bel lijst bij zich had heb ik toen mijn rekening betaald!(minus de verkeerde nummers)
ik kan je zeggen dat ik daar behoorlijk veel lol aan heb gehad
waarom vraag je je nu af
simpel
je vraagt om een beetje service en dat word je niet gegeven,je moet maar gewoon betalen.
wij als klant moeten ons volledig schikken naar de wensen van de telefoon provider.
ik moet dus als klant de aannamen doen dat t-mobile geen fouten kan maken.
daar heb ik me tegen verzet en met succes
misschien een tip voor t-mobile
probeer het met de klant te regelen dan kost het niet zoveel!
Re: t-mobile
Ten eerste: Nee, ik werk niet bij T-Mobile, heb wel veel ervaring met telecom providers.
Ten tweede: Wat jij VINDT dat een telecom provider zou moeten doen is totaal niet belangrijk. Het gaat erom onder welke voorwaarden een contract wordt gesloten en aan de hand daarvan zou je ook advies willen geven.
Ten derde: Ik geloof helemaal niks van je verhaal over de rechtszaak. Dit klinkt meer als een wenssituatie dan dat dit ook daadwerkelijk zo heeft plaats gevonden. En anders zal het oordeel een stuk ingewikkelder in elkaar steken dan dat jij het aangeeft.
Ten vierde: Als mijn nederlands zo belabberd was als dat van jou, zou ik heel erg voorzichtig zijn met het geven van advies. Als je het niet eens normaal kan spellen......
Ten tweede: Wat jij VINDT dat een telecom provider zou moeten doen is totaal niet belangrijk. Het gaat erom onder welke voorwaarden een contract wordt gesloten en aan de hand daarvan zou je ook advies willen geven.
Ten derde: Ik geloof helemaal niks van je verhaal over de rechtszaak. Dit klinkt meer als een wenssituatie dan dat dit ook daadwerkelijk zo heeft plaats gevonden. En anders zal het oordeel een stuk ingewikkelder in elkaar steken dan dat jij het aangeeft.
Ten vierde: Als mijn nederlands zo belabberd was als dat van jou, zou ik heel erg voorzichtig zijn met het geven van advies. Als je het niet eens normaal kan spellen......
Re: t-mobile
Ik kan op Internet ook mijn belgegevens niet tevoorschijn toveren. Er wordt steeds meegedeeld, "Er zijn nog geen factuurgegevens beschikbaar". Telkens is mij toegezegd, dat dit in orde zou komen, maar vanaf maart tot nu, nog steeds geen resultaat.