LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile
Re: T-mobile
ik ben vanaf 1999 lid van ben, ik heb daar nooit problemen mee gehad, sinds dat ben is verandert naar t-mobile heb ik alleen maar problemen. eerst is de betaal datum langzaaam maar zeker 1 maand naar voren geschoven, 4 keer heb ik een defect toestel gekregen, instellingen werken niet en het laatste probleem wat ik nu heb met t-mobile haalt werkelijk waar het bloed onder mijn nagels vandaan, ik heb een factuur gekregen waarop een foutief bedrag voor de kosten van gprs in rekening is gebracht. een bedrag van E103,57 , ze hebben toegegeven dat de factuur niet klopte en toch moet ik betalen, het grappige is dat het niet uit maakt bij t-mobile of er nu 1 cent teveel in rekening is gebracht of 1000 euro, staat het op de rekening dan moet je het betalen, zelfs als hun toegeven dat hun fout zijn. Ik wil af van mijn abbonement, maar hij loopt nu nog 1,5 jaar door, heeft iemand anders de zelfde problemen en/of een oplossing.
Re: T-mobile
Wat een lachtertje deze discussie. Mensen die beweren dat T-Mobile zoooo goed is, zijn hetzelfde als de mensen die al hun boodschappen bij de Lidl doen en de kwaliteit zoooo goed vinden. Kom op: als je kon kiezen tussen KPN/VODAFONE en T-MOBILE voor hetzelfde tarief. Nou, dan houdt T-Mobile geen klant meer over, dat kan ik je wel vertellen.
De moraal van dit verhaal: als je geen geld hebt voor kwaliteit (boodschappen of mobiele telefonie) dan ga je natuurlijk nooit roepen dat de kwaliteit van de goedkopere aanbieder niet zo goed is, maar wel goedkoop. Nee, dan ga je het produkt wat jij afneemt juist ophemelen.
En dan interesseert het mij geen zier dat ik bij T-Mobile een verjaardagskaartje krijg en bij KPN niet. Ik kies bewust KPN omdat ik goede kwaliteit wil. Punt uit.
Denk hier allemaal maar eens over na.
De moraal van dit verhaal: als je geen geld hebt voor kwaliteit (boodschappen of mobiele telefonie) dan ga je natuurlijk nooit roepen dat de kwaliteit van de goedkopere aanbieder niet zo goed is, maar wel goedkoop. Nee, dan ga je het produkt wat jij afneemt juist ophemelen.
En dan interesseert het mij geen zier dat ik bij T-Mobile een verjaardagskaartje krijg en bij KPN niet. Ik kies bewust KPN omdat ik goede kwaliteit wil. Punt uit.
Denk hier allemaal maar eens over na.
Re: T-mobile
Jij kiest inderdaad voor KPN om de kwaliteit! Anderen kiezen T-Mobile omdat het inderdaad goedkoper is, maar hier valt geen vergelijking te maken tussen de Aldi en T-mobile. Het is een totaal andere branche.
KPN is inderdaad de beste op het gebied van mobiele telefonie, dat verzwijg ik niet, maar je moet wel rekening houden met het feit dat KPN al vele jaren langer bestaat dan T-mobile. Dat wil dus zeggen dat KPN al heel veel heeft kunnen doen aan haar netwerk en T-Mobile heeft in veel kortere tijd een netwerk opgebouwd. Natuurlijk is er iets kwaliteitsverschil, maar dat stelt in de meeste gevallen niet veel voor. Maar T-mobile doet wat extras, zoals het sturen van een verjaardagscadeau of iets anders. By the way: Stuurt de Aldi verjaardagskaartjes dan? Blijkbaar niet en dat doet T-Mobile wel!
KPN is inderdaad de beste op het gebied van mobiele telefonie, dat verzwijg ik niet, maar je moet wel rekening houden met het feit dat KPN al vele jaren langer bestaat dan T-mobile. Dat wil dus zeggen dat KPN al heel veel heeft kunnen doen aan haar netwerk en T-Mobile heeft in veel kortere tijd een netwerk opgebouwd. Natuurlijk is er iets kwaliteitsverschil, maar dat stelt in de meeste gevallen niet veel voor. Maar T-mobile doet wat extras, zoals het sturen van een verjaardagscadeau of iets anders. By the way: Stuurt de Aldi verjaardagskaartjes dan? Blijkbaar niet en dat doet T-Mobile wel!
Re: T-mobile
Wat een gezeik hier van sommigen zeg!
Mensen die "negatieve" ervaringen hebben met T-mobile zullen uiteraard zeuren, maar leg het probleem wellicht ook eens bij jezelf..
Ik ga niet voor anderen praten, maar als ik bijv. door een achterstalige betaling voor sommige nummers word afgesloten (wat 1 keer is voorgekomen) is dat mijn eigen schuld.. ik kan dan wel gaan zeuren over hoe slecht T-Mobile wel niet is, maar het blijft mijn eigen probleem. Ik heb het idee dat de meesten die negatief zijn ook de eigen problemen veroorzaakt hebben. Ik ben overgestapt van KPN naar T-Mobile, en dat is zeer goed verlopen, ook de service bij TM is goed...
Als je gewoon netjes betaald is er niets aan de hand.
Mensen die "negatieve" ervaringen hebben met T-mobile zullen uiteraard zeuren, maar leg het probleem wellicht ook eens bij jezelf..
Ik ga niet voor anderen praten, maar als ik bijv. door een achterstalige betaling voor sommige nummers word afgesloten (wat 1 keer is voorgekomen) is dat mijn eigen schuld.. ik kan dan wel gaan zeuren over hoe slecht T-Mobile wel niet is, maar het blijft mijn eigen probleem. Ik heb het idee dat de meesten die negatief zijn ook de eigen problemen veroorzaakt hebben. Ik ben overgestapt van KPN naar T-Mobile, en dat is zeer goed verlopen, ook de service bij TM is goed...
Als je gewoon netjes betaald is er niets aan de hand.
Re: T-mobile
ach ik ben blij dat er mensen zijn die om niks ergen. Meer van zulke mensen dan zou er een beter wereld zijn.
Dat ik steeds uit mijn raam moet hangen als ik wil gaan bellen en als ik gebeld/ bereikbaar wil zijn dat ik mijn gsm bij het raam moet leggen doet er niet toe.
T-mobile heeft een nieuwe vorm van anywhere and anytime ondekt, terwijl ik betaal om overal bereik te hebben.
Of dat ik vanwege een probleem met mijn gsm t-mobile locked van de ene dealer naar de andere se servicepoint wordt gestuurd, terwijl ik van ieder hoor dat t-mobile locked toestelen door t-mobile zelf worden opgehaald en worden gefixed door hun.
mijj hoor je niet klagen hoor ik blijf netjes betalen, want ik heb tenslotte getekend.
Aangezien ik de meningen van de mensen hier hoor moet ik ook de klantservice maar niet lastig vallen en gewoon niet zeuren met je problemen en nooit meer t-mobille nemen desalnietemin dat ik nog een hele lange tijd voor de boeg heb te gaan.
ik dank u voor uw advies gewoon een andere abbootje nemen dus en t-mobile en abbootje gewoon links in de hoek laten liggen en netjes betalen. Ik ben een gelukkig mens
Dat ik steeds uit mijn raam moet hangen als ik wil gaan bellen en als ik gebeld/ bereikbaar wil zijn dat ik mijn gsm bij het raam moet leggen doet er niet toe.
T-mobile heeft een nieuwe vorm van anywhere and anytime ondekt, terwijl ik betaal om overal bereik te hebben.
Of dat ik vanwege een probleem met mijn gsm t-mobile locked van de ene dealer naar de andere se servicepoint wordt gestuurd, terwijl ik van ieder hoor dat t-mobile locked toestelen door t-mobile zelf worden opgehaald en worden gefixed door hun.
mijj hoor je niet klagen hoor ik blijf netjes betalen, want ik heb tenslotte getekend.
Aangezien ik de meningen van de mensen hier hoor moet ik ook de klantservice maar niet lastig vallen en gewoon niet zeuren met je problemen en nooit meer t-mobille nemen desalnietemin dat ik nog een hele lange tijd voor de boeg heb te gaan.
ik dank u voor uw advies gewoon een andere abbootje nemen dus en t-mobile en abbootje gewoon links in de hoek laten liggen en netjes betalen. Ik ben een gelukkig mens
Re: T-mobile
Ik heb echt alleen nog maar rampen gehad bij t-mobile.
B.v
Half jaar dubbele rekeningen
redelijk bereik
jaar gratis sms-en gaat niet door
Telefoon te vroeg geblokkeerd (een week van te voren)
Telefoon binnen 8 mnd kapot weigeren te repareren.
Moest maar naar de nokia shop
Ik vind het echt belachelijk
B.v
Half jaar dubbele rekeningen
redelijk bereik
jaar gratis sms-en gaat niet door
Telefoon te vroeg geblokkeerd (een week van te voren)
Telefoon binnen 8 mnd kapot weigeren te repareren.
Moest maar naar de nokia shop
Ik vind het echt belachelijk
Re: T-mobile
Ik wil allereerst even opmerken dat alle nederlandse providers witte
vlekken in hun netwerk hebben. Dat KPN en Vodafone beter bereik binnen hebben komt doordat zij de oude 900 gsm netwerk nog gebruiken. Daardoor hebben zij minder antennes nodig. Dit komt de kwaliteit niet ten goede want het display geeft wel aan vol bereik maar
in de praktijk is dit anders. T-Mobile gebruikt als enige in Nederland een
Nokia netwerk en heeft daardoor de beste technieken in huis. Het netwerk van T-Mobile wordt momenteel in een razend tempo uitgebreid voor al klanten. Ik kan jullie alvast verklappen dat aan het eind van het jaar de capaciteit verdubbeld is.
Met vriendelijke groet,
Wilfred de Groot
T_Mobile
The Netherlands[/b]
vlekken in hun netwerk hebben. Dat KPN en Vodafone beter bereik binnen hebben komt doordat zij de oude 900 gsm netwerk nog gebruiken. Daardoor hebben zij minder antennes nodig. Dit komt de kwaliteit niet ten goede want het display geeft wel aan vol bereik maar
in de praktijk is dit anders. T-Mobile gebruikt als enige in Nederland een
Nokia netwerk en heeft daardoor de beste technieken in huis. Het netwerk van T-Mobile wordt momenteel in een razend tempo uitgebreid voor al klanten. Ik kan jullie alvast verklappen dat aan het eind van het jaar de capaciteit verdubbeld is.
Met vriendelijke groet,
Wilfred de Groot
T_Mobile
The Netherlands[/b]
Re: T-mobile
Toch blijf ik het triest vinden dat medewerkers hier hun bedrijf gaan zitten te verdedigen...
Re: T-mobile
persoonlijk vind ik het erg positief dat ze hier zijn en het een en ander verklaren.
T-mobile mag dan de beste techniek gebruiken, maar als ik en wellicht anderen steeds wegvallen en opnieuw moet bellen dan helpen de beste techinieken niet echt veel, want nieuwe techniek betekend niet beter. Maar laten we uitgaan dat het eind dit jaar een stuk beter is.
Over de witte vlekken had/heb ik bij andere providers geen last van overal waar ik mij vertoef heb ik bereik en val ik niet weg, maar hier gaat het om t-mobile en niet andere providers.
Een andere vraag. T-mobile sim en SE toestelen gaan niet samen. Waarom hebben jullie dan de SE t630 aangekocht, terwijl er dan software fouten optreden ivm met t-mobile simkaarten.
Ik dacht dat t-mobile zijn lesje had geleerd met de SE t68i waarbij het een en ander flink mis ging met gprsen
T-mobile mag dan de beste techniek gebruiken, maar als ik en wellicht anderen steeds wegvallen en opnieuw moet bellen dan helpen de beste techinieken niet echt veel, want nieuwe techniek betekend niet beter. Maar laten we uitgaan dat het eind dit jaar een stuk beter is.
Over de witte vlekken had/heb ik bij andere providers geen last van overal waar ik mij vertoef heb ik bereik en val ik niet weg, maar hier gaat het om t-mobile en niet andere providers.
Een andere vraag. T-mobile sim en SE toestelen gaan niet samen. Waarom hebben jullie dan de SE t630 aangekocht, terwijl er dan software fouten optreden ivm met t-mobile simkaarten.
Ik dacht dat t-mobile zijn lesje had geleerd met de SE t68i waarbij het een en ander flink mis ging met gprsen
Re: T-mobile
Nee met Debitel (telford) bellen is pas slecht.
Ik heb altijd ORANGE gehad en kon overal bellen maar met Debitel is dat wel anders kan bv vanaf sommige plaatsen in Nederland niet bellen of van af onze fabriek ook niet terwijl ik dit met Orange allemaal wel kon.
Ik heb altijd ORANGE gehad en kon overal bellen maar met Debitel is dat wel anders kan bv vanaf sommige plaatsen in Nederland niet bellen of van af onze fabriek ook niet terwijl ik dit met Orange allemaal wel kon.
Re: T-mobile
"Ik wil allereerst even opmerken dat alle nederlandse providers witte
vlekken in hun netwerk hebben. Dat KPN en Vodafone beter bereik binnen hebben komt doordat zij de oude 900 gsm netwerk nog gebruiken. Daardoor hebben zij minder antennes nodig. Dit komt de kwaliteit niet ten goede want het display geeft wel aan vol bereik maar
in de praktijk is dit anders. T-Mobile gebruikt als enige in Nederland een
Nokia netwerk en heeft daardoor de beste technieken in huis. Het netwerk van T-Mobile wordt momenteel in een razend tempo uitgebreid voor al klanten. Ik kan jullie alvast verklappen dat aan het eind van het jaar de capaciteit verdubbeld is.
Met vriendelijke groet,
Wilfred de Groot"
Wat verlaagt deze persoon zich tot een laag niveau! T-Mobile geeft al genoeg geld uit aan marketing en reclame. Meen je nou werkelijk dat T-Mobile de nieuwste technieken gebruikt omdat ze Nokia apparatuur gebruiken. De grootste onzin die ik ooit heb gehoord!!! Hoe komt het dan dat T-Mobile als slechtste uit de bus is gekomen bij het onderzoek onder de 5 providers van de consumentenbond. En waarom kregen ze bij de Ombudsman zo vreselijk veel klachten (meer dan KPN, Orange en Telfort) binnen over T-Mobile. Ze zullen dan wel van de nieuwste technieken gebruik maken, maar die werken alleen niet zo best!!!
In plaats van zoveel geld uit te geven aan Marketing zouden ze wat meer geld mogen investeren in hun klantenservice en netwerk!!! Dan kunnen ze niet alleen de nieuwste apparatuur aanschaffen, maar dan ook gewoon goede werkende apparatuur kopen en plaatsen!!!
Groeten!
vlekken in hun netwerk hebben. Dat KPN en Vodafone beter bereik binnen hebben komt doordat zij de oude 900 gsm netwerk nog gebruiken. Daardoor hebben zij minder antennes nodig. Dit komt de kwaliteit niet ten goede want het display geeft wel aan vol bereik maar
in de praktijk is dit anders. T-Mobile gebruikt als enige in Nederland een
Nokia netwerk en heeft daardoor de beste technieken in huis. Het netwerk van T-Mobile wordt momenteel in een razend tempo uitgebreid voor al klanten. Ik kan jullie alvast verklappen dat aan het eind van het jaar de capaciteit verdubbeld is.
Met vriendelijke groet,
Wilfred de Groot"
Wat verlaagt deze persoon zich tot een laag niveau! T-Mobile geeft al genoeg geld uit aan marketing en reclame. Meen je nou werkelijk dat T-Mobile de nieuwste technieken gebruikt omdat ze Nokia apparatuur gebruiken. De grootste onzin die ik ooit heb gehoord!!! Hoe komt het dan dat T-Mobile als slechtste uit de bus is gekomen bij het onderzoek onder de 5 providers van de consumentenbond. En waarom kregen ze bij de Ombudsman zo vreselijk veel klachten (meer dan KPN, Orange en Telfort) binnen over T-Mobile. Ze zullen dan wel van de nieuwste technieken gebruik maken, maar die werken alleen niet zo best!!!
In plaats van zoveel geld uit te geven aan Marketing zouden ze wat meer geld mogen investeren in hun klantenservice en netwerk!!! Dan kunnen ze niet alleen de nieuwste apparatuur aanschaffen, maar dan ook gewoon goede werkende apparatuur kopen en plaatsen!!!
Groeten!
Re: T-mobile
Mijn zoon's T-mobile telefoon weg gestolen, geen telefoon maar nog wel ruim een jaar betalen. Mijn vrouw heeft ook een T-mobile, kort aan de Duitse grens, binnenshuis ook geen bereik, wel via de Duitse providers, kosten 138 euro per maand. De reclame campagne zegt: T-mobile 24 uur goedkoop en altijd bereikbaar, de vriendelijke groeten, alleen te bereiken voor de incasatie nota
Re: T-mobile
Dit probleem heb je met alle providers als je langs de grens zit.Mijn vrouw heeft ook een T-mobile, kort aan de Duitse grens, binnenshuis ook geen bereik, wel via de Duitse providers, kosten 138 euro per maand. De reclame campagne zegt: T-mobile 24 uur goedkoop en altijd bereikbaar, de vriendelijke groeten, alleen te bereiken voor de incasatie nota
De telefoon zoekt altijd de sterkste mast op .
Als de provider altijd een Nederlands netwerk zou kiezen zal je niet meer in het buitenland kunnen bellen.
Handmatig een netwerk kiezen is de oplossing .
Re: T-mobile
Bedankt Inter voor je reactie.
Soms klinkt het simpel is het simpel en willen we het simpel houden. Ik heb zelf een Vodafoon abbo, dus geen T-mobile en heb van dit verschijnsel alleen last wanneer ik 10 tot 15 km de grens overga. Dus theoretisch is de provider waarvan ik een abbo heb dusdanig van kwaliteit, dat ik dat probleem, kort aan dezelfde grens, gelukkig niet ken. Wanneer wij, wat we al hebben geprobeerd, de instellingen op handmatig zetten, kunnen we deze T-mobile, thuis, beter helemaal uitzetten, mischien is dit ook wel de beste oplossing.
Soms klinkt het simpel is het simpel en willen we het simpel houden. Ik heb zelf een Vodafoon abbo, dus geen T-mobile en heb van dit verschijnsel alleen last wanneer ik 10 tot 15 km de grens overga. Dus theoretisch is de provider waarvan ik een abbo heb dusdanig van kwaliteit, dat ik dat probleem, kort aan dezelfde grens, gelukkig niet ken. Wanneer wij, wat we al hebben geprobeerd, de instellingen op handmatig zetten, kunnen we deze T-mobile, thuis, beter helemaal uitzetten, mischien is dit ook wel de beste oplossing.
Re: T-mobile
Dit heeft niks met simpel te maken .Het is probleem dat je dit je met alle providers kan hebben.
Omgekeerd hebben duitsers dat ook Kan ook de oorzaak dat je dat nou net bij Vodafone niet hebt.
Een probleem dat ik met KPN langs de belgische grens ook wel eens heb.
Dat is niet bij de hele grens .
Het is onmogelijk om radiostraling precies bij de grens te gaan regelen.
De ene mast is nu éénmaal sterker als de ander.
Omgekeerd hebben duitsers dat ook Kan ook de oorzaak dat je dat nou net bij Vodafone niet hebt.
Een probleem dat ik met KPN langs de belgische grens ook wel eens heb.
Dat is niet bij de hele grens .
Het is onmogelijk om radiostraling precies bij de grens te gaan regelen.
De ene mast is nu éénmaal sterker als de ander.
Re: T-mobile
Hoe is dit de schuld van T-Mobile? Hebben zij het toestel gestolen?Mijn zoon's T-mobile telefoon weg gestolen, geen telefoon maar nog wel ruim een jaar betalen
Re: T-mobile
Iedere keer als ik bel, ( heb een prepaid van T-Mobile) en ik hoor dat er nog ruim €.2.00 beltegoed opstaat, druk ik gelijk af, en bel dan niet meer.
Ik waardeer hem dan eerst weer met €.20.00 op.
Maar wat scherst mijn verbazing, na het opwaarderen, is mijn €.2.00 verdwenen, en staat er alleen maar een bedrag van €. 20.79. op.
Kost opwaarderen ook geld??
Waar blijven mijn €. 2.00.
groetje Wendy
Ik waardeer hem dan eerst weer met €.20.00 op.
Maar wat scherst mijn verbazing, na het opwaarderen, is mijn €.2.00 verdwenen, en staat er alleen maar een bedrag van €. 20.79. op.
Kost opwaarderen ook geld??
Waar blijven mijn €. 2.00.
groetje Wendy
Re: T-mobile
De mededeling is: 'u heeft minder dan 3,- euro beltegoed'. Niet 'meer dan 2,-.' U had dus nog maar 0,79. Wat minder is dan 3. Snugger.
Re: T-mobile
Hoe is dit de schuld van T-Mobile? Hebben zij het toestel gestolen?
Pommetje heb je verder niets te meldenDe mededeling is: 'u heeft minder dan 3,- euro beltegoed'. Niet 'meer dan 2,-.' U had dus nog maar 0,79. Wat minder is dan 3. Snugger.
Re: T-mobile
@ Gertkel Uhmmmm....volgens mij geef ik in mijn quotes een tweetal interessante puntjes aan. Sterker nog, ik geef een niet al te snuggere telecom gebruiker een uitleg over haar 'probleem'.Blijkbaar heb ik dus meer te melden dan jij met alleen een quote?