LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Wim Bollen

T-Mobile

Ongelezen bericht door Wim Bollen »

T-mobile heeft een factuur gestuurd met specificatie, hieruit blijkt dat
op hetzelfde tijdstip, met dezelfde telefoon gedurende ± 20 minuten
2 gesprekken tegelijkertijd naar hetzelfde tel. nr gevoerd worden.
Volgens T-Mobile kan dit zomaar.

Wie kan me hier mee verder helpen?

Michellangelo

Re: T-Mobile

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Nou,
dan mag T-mobile uitleggen hoe dat kan. Het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat iemand tegelijkertijd, met dezelfde mobiel of op zijn minst met hetzelfde nummer, naar dezelfde persoon belt voor een exact gelijke tijdsduur.

Ik zou even een schriftelijke verklaring vragen van hoe dat dan in de ogen van T-mobile mogelijk zou moeten zijn. Zover ik weet en logischerwijs zou kunnen weten is dat namelijk niet mogelijk.

Bij ISDN is het mogelijk om met internet bijvoorbeeld een 2e lijn in te zetten om de snelheid omhoog te krijgen, bij een mobiel lijkt me dat toch niet nodig. Klagen en uitleg vragen dus!!!

Ik hoop dat het antwoord van T-mobile hier ook nog komt te staan :)

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dat kan wel.

U kunt met de betere GSM-toestellen meerdere verbindingen tegelijk opbouwen.

Voorbeeld:

Met mijn Sony Ericsson S700i bel ik Michellangelo. Vervolgens zet ik Michellangelo in de wacht en toets ik het nummer van Wim. Ik kan nu met Wim praten en door één keer op de bel-toets te drukken weer met Michellangelo praten. Door weer op de bel-toets te drukken spreek ik weer met Wim etc. etc.

Gedurende die tijd staan er dus twee verbindingen open: één met Wim en één met Michellangelo.

Gast

Dat klopt, maar het gaat hier volgens niet om het feit dat je zowel met Michellangelo als Wim aan de telefoon hangt, maar dat je Michellangelo op het zelfde moment 2 keer aan de telefoon hebt.
Dan zou je dus Michellangelo aan de telefoon hebben, hem vervolgens in de wacht zetten en Michellangelo nogmaals bellen.
Die zou dan jou op dat moment in principe al aan de lijn hebben, jou dus in de wacht zetten om vervolgens de tweede keer dat je belt op te nemen...
Ik denk niet dat dat echt snel zal gebeuren.

Gast

Ik ben de gast van 21 Apr 2005 00:49 en heb even wat onderzoek gedaan.

Voor alle duidelijkheid: ook ik ben abonnee van T-Mobile.

Ik heb een vriend gebeld die ook een telefoon met ondersteuning voor twee lijnen heeft. Vervolgens heb ik die vriend via de tweede lijn gebeld. Dit lukte.

Ik had op dat moment dus die vriend "twee keer" aan de lijn.

Erg vreemd allemaal... maar technisch dus mogelijk.

Gast

maar niet echt logisch dat je dat doet, toch?

Gast

Dan ben je inderdaad een beetje dom .Maar het lijkt wel of sommige mensen geld teveel hebben.
T-Mobile is trouwens een vervelend provider .Niet alleen het bereik binnen is hopeloos maar ook als je een klacht hebt .

Gast

k-l-o-t-e wou ik zeggen

Gast

Mijn broer kwam niet van T-Mobile af....

talea

Ongelezen bericht door talea »

Dit zou heel goed kunnen zoals eerder gezegd kun je 2 gesprekken tegelijk voeren. Wanneer de persoon die jij belt het 1e of het 2e gesprek niet opneemt krijg je dus de voicemail met dat gesprek. En dus betaal je dubbel. Waarschijnlijk heb je gewoon foutje gemaakt met bellen. Ik heb trouwens ook T-Mobile en heb nooit problemen. Daarnaast werk ik in een (onafhankelijke) telecomwinkel en hebben erg weinig klachten over T-Mobile.

Gesloten