LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] t mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ik23

t mobile

Ongelezen bericht door ik23 »

Hallo allemaal,

Ik ben er vandaag achter gekomen dat de rekening die tmobile van mij geincasserd heeft door de bank is teruggeboekt,nou ben ik ook geblokkeerd en heb niet eens een herrinering gekregen,
wie heeft dit ook gehad en wat kan je hieraan doen?

alvast bedankt

Goose

Re: t mobile

Ongelezen bericht door Goose »

Betalen?

ik23

Ongelezen bericht door ik23 »

eh ja lijkt mij ook logisch.maar hoe lang duurt het voordat ik weer
aangesloten ben?
dat is het probleem ben een alleenstaande moeder met een kind moet kunnen bellen!

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Het enige dat je kunt doen is inderdaad betalen en dan aan de T-Mobile vragen of ze je zo snel mogelijk weer kunnen aansluiten. Maar er is geen termijn te geven waarop je weer aangesloten bent en ze zijn ook zeker niet verplicht om er haast achter te zetten.

In principe is het jou eigen verantwoordelijkheid om te betalen en te zorgen dat er betaald is. Als dat niet gebeurd nemen ze dus maatregelen zoals gebleken is.

Jonjo

Ongelezen bericht door Jonjo »

En TERECHT!!!!

maybe

Ongelezen bericht door maybe »

@Jonjo

Waar slaat dat nou weer op. Ga eens iets nuttigs doen of zo!

roo

Ongelezen bericht door roo »

waarschijnlijk was je over je limiet bij je bank en stort daarom je bank het geincasseerde bedrag weer retour bij de debiteur.

Je moet bij de bank nagaan waarom ze dat doen, waarschijnlijk dus omdat je negatief stond of kwam te staan.

Gesloten