Ik heb voor mijn moeder van 75 jaar een sim only van 9 euro aangeschaft.
nu belt ze zeer weinig en de eerste maanden ging het wel goed.
nu krijg ik de laatse maanden rekeningen waar je eng van word,het belgedrag is normaal maar er word steeds naar de rabofoon gebelt en iedere keer precies 60 min. nu heb ik een rekening van 75 euro en 101 euro en de laatste was weer gewoon 10 euro.
ik heb al tel. contact gehad met t-mobile en ze zouden het uitzoeken maar mooi niet dus.
hoe kan ik dat gevecht met hun nu het beste aangaan.
ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.
gr. perry
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] t-mobile
-
Pindakaaspotje
Re: t-mobile
Is erg opvallend dat de laatste maanden veel klanten van t-mobile hierover klagen. Kijk je rekening/specificatie goed na. En dien een klacht in bij t-mobile. Mochten ze hierop niet reageren kan je altijd een klacht indienen bij de opta/geschillencommissie.
dat was ik dus al van plan maar ik ben bang dat ik niet tegen hun op kan ik ga dus morgen eerst even bellen naar t-mobile en naar de winkel om alles te laten blokkeren .
ik heb al wel alles betaald en probeer nu wat terug te krijgen.
ik heb al wel alles betaald en probeer nu wat terug te krijgen.
-
T-Mobile Webcare
Beste pdrond,
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?
- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.
Met vriendelijke groet,
Anne-Marie de Weerd
T-Mobile Webcare
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?
- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.
Met vriendelijke groet,
Anne-Marie de Weerd
T-Mobile Webcare
Volgens mij is het zo dat het bellen van servicenummers als kosten voor buiten de bundel worden gerekend. Dit zou ook zeker de hoge rekeningen verklaren.