LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
chris10
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 apr 2009 22:51

T-mobile

Ongelezen bericht door chris10 »

Hallo ik ben na jaren overgestapt van vodafoon naar Orange dit was 1 dollepret het enige wat ik berijkte was dat mijn beltegoed bleef groeien, een aantal keren geklaagt maar dat hielp niet, toen kwam het bericht dat Orange overgenomen werd door T-mobile en ik dacht gelukkig nu kan ik mijn bel tegoed eindelijk opmaken en kunnen ze mij eindelijk berijken, maar dat was een dooie mus ook T-mobile is een zeer slechte provider zoals later bleek, op mijn klachten werd gereageerd met meneer we hebben het gecontroleerd maar alles is goed (de controle was uitgevoerd ergens uit het midden van het land en niet bij mij thuis) en daar kon ik het mee doen.
Gelukkig moet ik nog een half jaar met deze ZEER slechte provider verder, dus een half jaar buiten in de kou staan om te bellen gebeld worden is er niet bij daar ik niet de hele dag buiten ga staan wachten op een telefoontje.
Ik hoop dat Radar hier iets aan doet, daar dit alleen maar geld innen is en er niets gedaan word aan de problemen.

Groeten Chris10

willemapestaartje
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2009 23:55

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door willemapestaartje »

Ook ik heb een beltegoed die ik tijdens mijn contract niet meer kan opmaken.
Ik ben al ruim een half jaar bezig om mijn toestel normaal te laten functioneren met de instellingen van T-Mobile. Daarvoor ben ik diverse keren naar de T-Mobile winkels geweest voor hulp bij het instellen van mijn internet-, e-mail- en MMSinstellingen. Hier konden ze niets voor me doen omdat het niet werkte.
Na diverse keren mailen, bellen, sms-en met 1300 en met klanterservice en helpdesk ben ik ruim een half jaar later nog geen stap verder gekomen. Op mijn e-mails krijg alleen een automatisch gegenereerd antwoordmailtje dat mijn klacht in behandeling is genomen en daarna gebeurt er niets meer. Via Mijn T-Mobile website lukt het ook niet om mijn instellingen binnen te krijgen. Slechts 1 maal heb ik een SMS-je terug ontvangen waarin werd vermeld dat mijn toestel ongeschikt zou zijn voor die diensten. Een toestel (Samsung SGH D900i) dat ik immers via T-Mobile heb gekocht voor het gebruik met die diensten.
Via telefonisch contact met klantenservice blijkt dat mijn mails niet eens geregistreerd staan en er dus ook nooit een antwoord op zal komen. Doorverbinden met een afdeling die er zicht op heeft mag en kan niet volgens helpdesk. Verzoeken om teruggebeld worden worden wel genoteerd maar er wordt tot heden nooit teruggebeld.

Omdat ik er nu schoongenoeg van heb om als klant volkomen genegeerd te worden heb ik een opzeggingsbrief geschreven met een uitgebreide omschrijving van mijn klachten en het uitblijven van de diensten die T-Mobile mij contractueel moet verlenen en stel ik T-Mobile in gebreke. Daarom wil ik mijn contract verbreken met onmiddellijke ingang (4 maanden voor verstrijken van contractdatum). In de bevestigingsbrief van de beëindiging wordt totaal niet ingegaan op mijn klacht en houdt T-Mobile mij aan de oorspronkelijke einddatum.

Ik heb hierover wederom telefonisch contact gezocht met klantenservice en die kunnen niets voor me doen en houden mij aan mijn contractsduur.

Het enige wat ik nu nog kan doen is mijn nog te ontvangen acceptgirokaarten voor het voldoen van mijn maandelijkse abonnementskosten niet meer in te sturen en te wachten op een reactie van T-Mobile of een deurwaarder.

BvT
Berichten: 25
Lid geworden op: 07 sep 2009 12:30

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door BvT »

willemapestaartje schreef:Ook ik heb een beltegoed die ik tijdens mijn contract niet meer kan opmaken.
Ik ben al ruim een half jaar bezig om mijn toestel normaal te laten functioneren met de instellingen van T-Mobile. Daarvoor ben ik diverse keren naar de T-Mobile winkels geweest voor hulp bij het instellen van mijn internet-, e-mail- en MMSinstellingen. Hier konden ze niets voor me doen omdat het niet werkte.
Na diverse keren mailen, bellen, sms-en met 1300 en met klanterservice en helpdesk ben ik ruim een half jaar later nog geen stap verder gekomen. Op mijn e-mails krijg alleen een automatisch gegenereerd antwoordmailtje dat mijn klacht in behandeling is genomen en daarna gebeurt er niets meer. Via Mijn T-Mobile website lukt het ook niet om mijn instellingen binnen te krijgen. Slechts 1 maal heb ik een SMS-je terug ontvangen waarin werd vermeld dat mijn toestel ongeschikt zou zijn voor die diensten. Een toestel (Samsung SGH D900i) dat ik immers via T-Mobile heb gekocht voor het gebruik met die diensten.
Via telefonisch contact met klantenservice blijkt dat mijn mails niet eens geregistreerd staan en er dus ook nooit een antwoord op zal komen. Doorverbinden met een afdeling die er zicht op heeft mag en kan niet volgens helpdesk. Verzoeken om teruggebeld worden worden wel genoteerd maar er wordt tot heden nooit teruggebeld.

Omdat ik er nu schoongenoeg van heb om als klant volkomen genegeerd te worden heb ik een opzeggingsbrief geschreven met een uitgebreide omschrijving van mijn klachten en het uitblijven van de diensten die T-Mobile mij contractueel moet verlenen en stel ik T-Mobile in gebreke. Daarom wil ik mijn contract verbreken met onmiddellijke ingang (4 maanden voor verstrijken van contractdatum). In de bevestigingsbrief van de beëindiging wordt totaal niet ingegaan op mijn klacht en houdt T-Mobile mij aan de oorspronkelijke einddatum.

Ik heb hierover wederom telefonisch contact gezocht met klantenservice en die kunnen niets voor me doen en houden mij aan mijn contractsduur.

Het enige wat ik nu nog kan doen is mijn nog te ontvangen acceptgirokaarten voor het voldoen van mijn maandelijkse abonnementskosten niet meer in te sturen en te wachten op een reactie van T-Mobile of een deurwaarder.
Als ze bij T Mobile nog een jaar zo doorgaan, loopt het met hen net zo af als de DSB bank.

Ik hoop wel voor je dat je brieven aangetekend zijn verstuurd ?

henk51
Berichten: 1680
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door henk51 »

Het enige wat ik nu nog kan doen is mijn nog te ontvangen acceptgirokaarten voor het voldoen van mijn maandelijkse abonnementskosten niet meer in te sturen en te wachten op een reactie van T-Mobile of een deurwaarder.
Dat is meeste stomste wat je kunt doen.Je krijgt dan ook een negatieve BKR en kan je de eerste 5 jaar een huis kopen wel vergeten.Er lopen al vele topics van mensen die soms een klein bedrag weigerden te betalen en nu hun huis niet kunnen finacieren. Probeer om op een nette manier van je nog 4 maanden lopende contract af te komen.Maar met stoer doen van dan betaal ik niet meer is dom en en eventuele andere provider kan ook wel eens moeilijk worden je bent immers vanaf dat moment een wanbetaler geworden met een negatieve BKR.

gr Henk

Gesloten