LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Heelboosqq
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 nov 2009 00:02

T-Mobile

Ongelezen bericht door Heelboosqq »

Goeiedag,

Ik wilde graag uw mening hebben over mijn probleem en dat is als volgt

Ik heb een Flex '30 abonnement voor 2 jaar afgesloten bij T-Mobile afgesloten enkele maanden terug maar na mijn 2e factuur ben ik eens goed gaan bekijken waarom ik zoveel meer betaal dan de afgesproken prijs, blijkt dat alles wat ik aan minuten en sms-en verbruik buiten mijn bundel valt terwijl dit geen 0900 nummers zijn maar gewone thuistelefoons of 06 nummers in nederland, ter verduidelijking, geen enkel gesprek valt binnen mijn bundel, ik heb hier uiteraard een melding van gemaakt en zij hebben mij gelijk gegeven in een mailtje en het doorgestuurde naar een andere afdeling die er mee bezig gaat maar nu een maand later rekenen ze me nog steeds te veel en ik hoor verder niks meer, nu vind ik het niet zo'n groot probleem als ze later mij het geld teruggeven wat ik teveel heb moeten betalen maar ik blijf natuurlijk niet maanden lang te veel betalen omdat ze het niet snel genoeg op kunnen lossen, als ze dat al zouden doen.

Nu dan mijn vraag, in hoeverre is dit contractbreuk en wat kan ik doen om het op te lossen?

Hartelijk dank

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: T-Mobile

Ongelezen bericht door jor »

ik heb hier uiteraard een melding van gemaakt en zij hebben mij gelijk gegeven in een mailtje en het doorgestuurde naar een andere afdeling die er mee bezig gaat maar nu een maand later rekenen ze me nog steeds te veel en ik hoor verder niks meer, nu vind ik het niet zo'n groot probleem als ze later mij het geld teruggeven wat ik teveel heb moeten betalen maar ik blijf natuurlijk niet maanden lang te veel betalen
Je bent natuurlijk geen voorschotbank voor T-Mobile, deze klacht lijkt erg op een klacht hierboven en je zou verwachten dat het webteam er een reactie op gaat geven. Contractbreuk ligt erg moeilijk maar dat T-Mobile verkeerd factureert is in beide hier beschreven zaken overduidelijk.Je kunt ook met de uitgeprinte mail naar een T-Mobileshop gaan om 1 en ander recht te zetten.Dit is de andere klacht http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=76281

Heelboosqq
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 nov 2009 00:02

Re: T-Mobile

Ongelezen bericht door Heelboosqq »

Hey ik ben toevallig vanmorgen gebeld door T-Mobile en die heeft mij een flinke vergoeding aangeboden (120euro, het bedrag dat ik ongeveer totaal heb betaald aan t-mobile tot nu toe) dus alles is toch goed opgelost, bedankt.

marije h
Berichten: 44
Lid geworden op: 02 nov 2009 22:56

Re: T-Mobile

Ongelezen bericht door marije h »

hallo,

Ik heb ook een abonnement bij t-mobile en de laatste drie maanden betaal ik rond de 100-150 euro, terwijl ik normaal rond de 40 zit. Ik heb 400 belminuten en 1000 smsjes, en volgens de factuur ga ik over de 400 belminuten heen met nog eens 400 minuten, volgens mij klopt er niks van, kan uit de facturen ook niet alles duidelijk krijgen

Utaddict
Berichten: 84
Lid geworden op: 01 sep 2009 11:52

Re: T-Mobile

Ongelezen bericht door Utaddict »

marije h schreef:hallo,

Ik heb ook een abonnement bij t-mobile en de laatste drie maanden betaal ik rond de 100-150 euro, terwijl ik normaal rond de 40 zit. Ik heb 400 belminuten en 1000 smsjes, en volgens de factuur ga ik over de 400 belminuten heen met nog eens 400 minuten, volgens mij klopt er niks van, kan uit de facturen ook niet alles duidelijk krijgen
Controleer de gespecificeerde factuur. Hier staat alles op en crosscheck het.

Telziek
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 nov 2009 17:29

Re: T-Mobile

Ongelezen bericht door Telziek »

op 27 maart 2009 iphone aangeschaft met t mobile abonnement 150. Voor 25 euro plus internet ,afkoopsom 80 euro. Tot mei 2009 geen problemen,vanaf juni ineens bedragen ver boven de 100 euro . Het is toch van de gekke als je teveel betaald dat ze je dan afschepen met 10 euro :evil: Vanochtend weer 118 euro afgeschreven en meteen terug geboekt eerst opheldering.Had dit niet voorzien en dacht dat ik de enige was tot ik verder ging google . Dit is gewoon te gek voor woorden ik hoop dan ook dat radar hier een keer een hele uitzending aan wijt ,want ik ben noodgedwongen om het afgehouden bedrag terug te vorderen met alle gevolgen van dien.Ik word er doodziek van dat je als consument elke keer maar weer genaaid wordt.En tegen een muur aanloopt,je word er zo moe van. Waar is de telefooncel met kwartjes gebleven. :?: Tip misschien kunnen we weer overgaan op rooksignalen?

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: T-Mobile

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste telziek

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?

Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?

- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.

Met vriendelijke groet,

Joey Wernet
T-Mobile Webcare

Gesloten