LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
macadamia
Berichten: 81
Lid geworden op: 03 jan 2010 10:08

Re: T-Mobile

Ongelezen bericht door macadamia »

T mobile heeft teruggebeld.
Op de factuur staat geen reden, maar de administratie kosten zijn van een vorige factuur die ik niet optijd had betaald.
Maar.....ik had een aangetekende brief verzonden met het verzoek tot termijn betaling. Nooit antwoord op gehad.
In ieder geval als ik dit betaal ben ik van het gedonder af. Tenminste dat hoop ik van harte.
Nog steeds vind ik het gemeen hoe het is gegaan.

macadamia
Berichten: 81
Lid geworden op: 03 jan 2010 10:08

Re: T-Mobile

Ongelezen bericht door macadamia »

Een factuur bleek de administratie te zijn van facturen die niet betaald waren, maar waar ik ook op mijn aangetekende brief geen reactie heb gekregen.

Kreeg ik gisteren weer een afschrijving. alles geblokkeerd.
Weer een aangetekende brief erheen met de zin als ik binnen 14 dagen niets hoor ik ervan uit ga dat ik niets meer hoef te betalen.
Duidelijk het verzoek ingediend dat ik schriftelijk benaderd wil worden en gespecificeerde vacturen wens te ontvangen.

wedden dat ze dat ook niet beantwoorden?
Maar ben ik dan van het gesodemietert af? ik krijg namelijk ook nog geld terug.
vanaf 18 december heb ik alles stopgezet en het blijkt niet te lukken bij tMobile

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: T-Mobile

Ongelezen bericht door berndv »

volgensmij rekent t-mobile 25 euro voor een volledige afsluiting en 15 voor een blokkade. beide bij het uitblijven van een betaling. heb het 1x gezien, 12,60 zal waarschijnlijk op de factuur gestaan hebben, dat is 15 euro inclusief btw.

macadamia
Berichten: 81
Lid geworden op: 03 jan 2010 10:08

Re: T-Mobile

Ongelezen bericht door macadamia »

Het is verschrikkelijk, maar ik weet helemaal niet waar de cijfers vandaan komen. Er staat niets duidelijks op de factuur.
En ik kom niet ingelogd op de site. Het werkt echt niet.
Trouwens ben ik verplicht op de site te kijken, daar staat niets van in het contract.

Gesloten