LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile
T-Mobile
Mijn dochter van 18 heeft in maart een T-mobile abonnement afgesloten maar had geen vaste baan en kon haar rekening niet betalen.
Ze had een rekening openstaan van 200 euro maar we kregen een rekening van 965 euro dus ik dacht als we die betalen wordt de rest omgezet in beltegoed maar dat is dus niet zo.
Ik heb met T-mobil en Lindorf (incassoburo gebeld) maar Lindorf wilde me niet helpen omdat ze meerderjarig is.
Echter toen er betaald moest worden wat mijn dochter niet kon omdat ze geen werk heeft en ook geen uitkering wilde ze me wel te woord staan.
En ook kreeg ik geregeld sms jes als er weer betaald moest worden dan konden ze wel met me communiceren.
Ik vind bijna 800 euro kosten wel erg hoog.
Die mevrouw van lindorf zei ook tegen me dat ik dat niet had hoeven betalen omdat ze zelf verantwoordelijk is dat is natuurlijk ook zo maar wat had er dan gaan gebeuren ze woont nog steeds thuis.
Misschien hadden ze dan mijn inboedel weg komen halen?
Kan ik nou nog iets doen met deze kosten want dat geld zijn we gewoon kwijt.
Laura Dammers
Ze had een rekening openstaan van 200 euro maar we kregen een rekening van 965 euro dus ik dacht als we die betalen wordt de rest omgezet in beltegoed maar dat is dus niet zo.
Ik heb met T-mobil en Lindorf (incassoburo gebeld) maar Lindorf wilde me niet helpen omdat ze meerderjarig is.
Echter toen er betaald moest worden wat mijn dochter niet kon omdat ze geen werk heeft en ook geen uitkering wilde ze me wel te woord staan.
En ook kreeg ik geregeld sms jes als er weer betaald moest worden dan konden ze wel met me communiceren.
Ik vind bijna 800 euro kosten wel erg hoog.
Die mevrouw van lindorf zei ook tegen me dat ik dat niet had hoeven betalen omdat ze zelf verantwoordelijk is dat is natuurlijk ook zo maar wat had er dan gaan gebeuren ze woont nog steeds thuis.
Misschien hadden ze dan mijn inboedel weg komen halen?
Kan ik nou nog iets doen met deze kosten want dat geld zijn we gewoon kwijt.
Laura Dammers
Re: T-Mobile
Hoe komt de rekening van €200.- ineens op €965.- ?dammersl schreef: Ze had een rekening openstaan van 200 euro maar we kregen een rekening van 965 euro dus ik dacht als we die betalen wordt de rest omgezet in beltegoed maar dat is dus niet zo.
Re: T-Mobile
hoe kan je dat nou denken? Waarom zou TMobile dat nou doen? Geld innen en dat omzetten in beltegoed? Trouwens abo's hebben geen beltegoeden maar belminuten.dammersl schreef: Ze had een rekening openstaan van 200 euro maar we kregen een rekening van 965 euro dus ik dacht als we die betalen wordt de rest omgezet in beltegoed maar dat is dus niet zo.
Vind het verhaal een beetje raar, gewoon contact met T Mobile opnemen waarom het 965 euro is geworden, dat gaat niet zomaar...
-
- Berichten: 32341
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: T-Mobile
Als je dochter geen baan heeft, wat doet ze dan de hele dag als ik vragen mag? Bellen soms?Mijn dochter van 18 heeft in maart een T-mobile abonnement afgesloten maar had geen vaste baan en kon haar rekening niet betalen.
Re: T-Mobile
Ik neem aan dat het nu inclusief de afkoopsom is. Abonnement is afgesloten, je dochter moet het contract nog afkopen.
-
- Berichten: 32341
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: T-Mobile
Spy, ik zit ook bij T-mobile, mijn bel-dingen worden in geld weergegeven, niet in minuten. Kan ook niet, want sms-en zit ook in de bundel. (krijg gewoon een papieren nota, daar staat het keurig op).Trouwens abo's hebben geen beltegoeden maar belminuten.
Dus ik denk dat het in geval van TS toch wel een beltegoed zou kunnen zijn. Mischien dat het elders anders is?
Re: T-Mobile
@Witte Angora
Ik ben liever werkeloos als dat ik zou gaan werken bij een T-Mobile.
Dit vind ik een grote boef.
De manier van benaderen slaat nergens op en dat moet je toch ook zelf inzien dat je niet zomaar iemand kunt veroordelen op werkeloosheid
Dat is schandalig zo op het internet.
Ipv mensen de veroordelen gaan jullie je werk beter doen en goed luisteren wat het daadwerkelijke probleem is.
Hier gaat het over een te groot bedrag wat meneer niet begrijpt en niet over het feit dat zijn dochter niet werkt.
Is toch niet zo moeilijk te begrijpen??
Een excuus zou hier wel op zijn plaats zijn en een uitgebreide factuur met gevens hoe het is berekend ook
Ik ben liever werkeloos als dat ik zou gaan werken bij een T-Mobile.
Dit vind ik een grote boef.
De manier van benaderen slaat nergens op en dat moet je toch ook zelf inzien dat je niet zomaar iemand kunt veroordelen op werkeloosheid
Dat is schandalig zo op het internet.
Ipv mensen de veroordelen gaan jullie je werk beter doen en goed luisteren wat het daadwerkelijke probleem is.
Hier gaat het over een te groot bedrag wat meneer niet begrijpt en niet over het feit dat zijn dochter niet werkt.
Is toch niet zo moeilijk te begrijpen??
Een excuus zou hier wel op zijn plaats zijn en een uitgebreide factuur met gevens hoe het is berekend ook
Re: T-Mobile
witte angora stelt niet te werken bij T-mobile maar er telefoon van te hebben, je opmerking raakt dus kant noch wal.macadamia schreef:@Witte Angora
Ik ben liever werkeloos als dat ik zou gaan werken bij een T-Mobile.
Ipv mensen de veroordelen gaan jullie je werk beter doen en goed luisteren wat het daadwerkelijke probleem is.
Als bezoekers hier een vraag stellen zou je niet een kritische tegenvraag mogen stellen? Want in dit geval neemt de dochter een abonnement waarvan ze de rekening niet betaald omdat zij geen werk heeft,waarom dan toch een abbo afsluiten als je weet dat dit niet(of moeilijk) betaald kan worden? De vraag is dan ook nog eens van de moeder die bang word dat de deurwaarder haar spullen in beslag neemt, misschien was het beter geweest als ze eerder had ingegrepen en haar dochter had verboden het abbo te nemen.
Mijn dochter van 18 heeft in maart een T-mobile
abonnement afgesloten maar had geen vaste baan en kon haar rekening niet betalen.
Re: T-Mobile
Tsja,als je je factuur niet betaald dan is T-Mobile gemachtigd om het contract te beeindigen en dan de afkoopsom van het contract in rekening te brengen.
Het feit dat je denkt dat de kosten omgezet worden in beltegoed is een erg rare gedachtengang, aangezien er wel wat vooraf gaat voordat T-Mobile overgaat tot afsluiting en doorzetting van het dossier naar Lindorf.
En een abonnement afsluiten zonder werk, tsja. Je bent en blijft ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor je handelen, daar gaat de wet vanuit als je 18 jaar bent of ouder..
Het feit dat je denkt dat de kosten omgezet worden in beltegoed is een erg rare gedachtengang, aangezien er wel wat vooraf gaat voordat T-Mobile overgaat tot afsluiting en doorzetting van het dossier naar Lindorf.
En een abonnement afsluiten zonder werk, tsja. Je bent en blijft ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor je handelen, daar gaat de wet vanuit als je 18 jaar bent of ouder..
Re: T-Mobile
Waarom zou T-Mobile een excuus moeten aanbieden. Het is de eigen schuld van de klant!!macadamia schreef:@Witte Angora
Ik ben liever werkeloos als dat ik zou gaan werken bij een T-Mobile.
Dit vind ik een grote boef.
De manier van benaderen slaat nergens op en dat moet je toch ook zelf inzien dat je niet zomaar iemand kunt veroordelen op werkeloosheid
Dat is schandalig zo op het internet.
Ipv mensen de veroordelen gaan jullie je werk beter doen en goed luisteren wat het daadwerkelijke probleem is.
Hier gaat het over een te groot bedrag wat meneer niet begrijpt en niet over het feit dat zijn dochter niet werkt.
Is toch niet zo moeilijk te begrijpen??
Een excuus zou hier wel op zijn plaats zijn en een uitgebreide factuur met gevens hoe het is berekend ook
-
- Berichten: 375
- Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15
Re: T-Mobile
Ten eerste is ze zelf verantwoordelijk.
Ze is meerderjarig, en verantwoordelijk voor haar actie.
Gezien haar leeftijd kan ze dus ook werken en terug betalen,neem ik aan.
Denk niet dat jij als ouder de kastanjes uit het vuur moet halen, hier zal ze namelijk niks van leren.
Laat haar dit zelf oplossen, en dan herkent ze misschien de waarde van iets als ze ziet hoeveel uur ze erin moet steken om het te betalen.
En dat het niet altijd slim is om met iemand in zee te gaan.
Ze leert in ieder geval dat ze in de toekomst uit moet kijken voor welke situatie dan ook.
Veel succes
Ze is meerderjarig, en verantwoordelijk voor haar actie.
Gezien haar leeftijd kan ze dus ook werken en terug betalen,neem ik aan.
Denk niet dat jij als ouder de kastanjes uit het vuur moet halen, hier zal ze namelijk niks van leren.
Laat haar dit zelf oplossen, en dan herkent ze misschien de waarde van iets als ze ziet hoeveel uur ze erin moet steken om het te betalen.
En dat het niet altijd slim is om met iemand in zee te gaan.
Ze leert in ieder geval dat ze in de toekomst uit moet kijken voor welke situatie dan ook.
Veel succes
-
- Berichten: 32341
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: T-Mobile
@ macadamia,
Wat jor zegt klopt precies en had je kunnen zien. Ik werk niet bij T-Mobile, ben er alleen klant van. Ik had het in mijn bericht over bel-dingen, was even de naam kwijt, van een werknemer van T-Mobile kun je toch wel verwachten dat ze dingen correct bij naam noemen. Ik had het ook over mijn beltegoed.
Kan er niet goed bij waarom jij dan evengoed meent te kunnen concluderen dat ik bij T-Mobile werkt.
Eerst lezen, dan nog eens lezen, dan nadenken, dan nog eens nadenken, dan nog even nalezen en wederom nadenken, en als er dan evengoed nog aanleiding is kun je gaan schreeuwen. Niet andersom. Ok?
Wat jor zegt klopt precies en had je kunnen zien. Ik werk niet bij T-Mobile, ben er alleen klant van. Ik had het in mijn bericht over bel-dingen, was even de naam kwijt, van een werknemer van T-Mobile kun je toch wel verwachten dat ze dingen correct bij naam noemen. Ik had het ook over mijn beltegoed.
Kan er niet goed bij waarom jij dan evengoed meent te kunnen concluderen dat ik bij T-Mobile werkt.
Eerst lezen, dan nog eens lezen, dan nadenken, dan nog eens nadenken, dan nog even nalezen en wederom nadenken, en als er dan evengoed nog aanleiding is kun je gaan schreeuwen. Niet andersom. Ok?
Re: T-Mobile
oke sorry
fouten maken is menselijk gelukkig
fouten maken is menselijk gelukkig
-
- Berichten: 32341
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: T-Mobile
Weet ik, kan iedereen overkomen.macadamia schreef:oke sorry
fouten maken is menselijk gelukkig
-
- Berichten: 375
- Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15
Re: T-Mobile
zelfs mij hahahaha
Re: T-Mobile
Ik ben teleurgesteld in T-Mobile
Wij waren eerst bij Orange en dat beviel heel goed, zeker de service. Als de jongens hun beltegoed bijna op was kregen ze een smsje met een waarschuwing.
Nu was bij mijn jongste zoon zijn mobile een paar maanden kapot en had hij niet gebeld. Daarna toen het mobile was gemaakt had hij een vriendin en over en weer werd er gesmst.
Hij kreeg van T-mobile rare berichten over de site van T-mobile. Maar je moet je dan eerst registreren. Dat lukte in eerste instantie niet.
Wat was het geval hij moest over de 140 euro betalen want hij had teveel gesmst. Ik natuurlijk hartstikke boos, want dat is veel geld.
Kreeg hij gisteren van t-mobile een telefoontje van het incasso dat hij voor demaand daarna ook nog 80 euro moest betalen.
Nooit een smsje gehad met zijn beltegoed.
En dat had ik met Orange zo geregeld. Geen internet of dure diensten bellen en als het op is niet meer bellen of wat dan ook.
Dus je kunt je voorstellen dat ik het een flinke messteek vind van T-Mobile.
Wat een bloedzuigers.
En eerst de ene rekening en nog niet eens over de andere kosten praten.
Dan zegt dat schaap dat belde dat ik bij mijn zoon de hand boven het hoofd hield.
Nou echt niet want hij gaat hetzelf betalen, maar waarom kan dit gebeuren niet bij Orange en wel bij T-mobile ik heb niets veranderd ik heb bericht gekregen dat alles hetzelfde zou blijven. NIET DUS.
EN ikheb alle papieren van Orange nog liggen ook waar ik vraag om ervoor te zorgen dat ze niet over hun beltegoed kunnen gaan.
Wat vinden jullie hier nu van.?
Wij waren eerst bij Orange en dat beviel heel goed, zeker de service. Als de jongens hun beltegoed bijna op was kregen ze een smsje met een waarschuwing.
Nu was bij mijn jongste zoon zijn mobile een paar maanden kapot en had hij niet gebeld. Daarna toen het mobile was gemaakt had hij een vriendin en over en weer werd er gesmst.
Hij kreeg van T-mobile rare berichten over de site van T-mobile. Maar je moet je dan eerst registreren. Dat lukte in eerste instantie niet.
Wat was het geval hij moest over de 140 euro betalen want hij had teveel gesmst. Ik natuurlijk hartstikke boos, want dat is veel geld.
Kreeg hij gisteren van t-mobile een telefoontje van het incasso dat hij voor demaand daarna ook nog 80 euro moest betalen.
Nooit een smsje gehad met zijn beltegoed.
En dat had ik met Orange zo geregeld. Geen internet of dure diensten bellen en als het op is niet meer bellen of wat dan ook.
Dus je kunt je voorstellen dat ik het een flinke messteek vind van T-Mobile.
Wat een bloedzuigers.
En eerst de ene rekening en nog niet eens over de andere kosten praten.
Dan zegt dat schaap dat belde dat ik bij mijn zoon de hand boven het hoofd hield.
Nou echt niet want hij gaat hetzelf betalen, maar waarom kan dit gebeuren niet bij Orange en wel bij T-mobile ik heb niets veranderd ik heb bericht gekregen dat alles hetzelfde zou blijven. NIET DUS.
EN ikheb alle papieren van Orange nog liggen ook waar ik vraag om ervoor te zorgen dat ze niet over hun beltegoed kunnen gaan.
Wat vinden jullie hier nu van.?
-
- Berichten: 1672
- Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01
Re: T-Mobile
Er zijn wel degelijk dingen veranderd, t-mobile heeft je over gezet naar een duurder tarief (ander abonnement van t-mobile). Daar hebben ze heel sneaky nog wel een brief over gestuurd dat er zogenaamd niks zou veranderen (maar wel met de mogelijkheid om contract te ontbinden... dan weet je dus dat het wel een verslechtering moet zijn), de werkelijkheid is anders.
De KS is gratis te bellen dus deponeer daar je klacht eens.. en spam het eens naar [email protected]. Over het algemeen zijn die redelijk snel met reageren om imagoschade te voorkomen
De KS is gratis te bellen dus deponeer daar je klacht eens.. en spam het eens naar [email protected]. Over het algemeen zijn die redelijk snel met reageren om imagoschade te voorkomen
Re: T-Mobile
Ik heb ze aan de lijn gehad, maar ze zijn niet zo schappelijk hoor.
Inmiddels heb ik het abonnement ook opgezegd.
Wat ik weet is dat T-mobile de voorwaarden van Orange heeft overgenomen maar niet de Service. Kwalijke zaak.
Blij dat ik er weg kan en inderdaad ik zal dit verhaal niet onder stoelen of banken steken. Vind het gemeen om zo mensen te misleiden.
Inmiddels heb ik het abonnement ook opgezegd.
Wat ik weet is dat T-mobile de voorwaarden van Orange heeft overgenomen maar niet de Service. Kwalijke zaak.
Blij dat ik er weg kan en inderdaad ik zal dit verhaal niet onder stoelen of banken steken. Vind het gemeen om zo mensen te misleiden.
-
- Berichten: 1672
- Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01
Re: T-Mobile
met bellen krijg je meestal alleen een callcentrum-miep aan de lijn die toch niet wil/kan beloven.. een klacht indienen heeft misschien meer effect. Al ben je nu geen klant meer, dus hoeven ze je ook eigenlijk niet meer tevreden te stellen (ja zo werkt het nu eenmaal), alleen ter voorkoming van negatieve imago zouden ze nog iets kunnen doen, als lijkt ze dat vaak geen reet te interresseren
Re: T-Mobile
Ik heb een aangetekende brief verstuurd.
Ineens bedenk ik me dat ik een gesprek heb gehad, om duidelijk te vragen of alles hetzelfde zou blijven en dat is me toegezegd.
Meestal worden deze gesprekken toch opgenomen??
Verschrikkelijk wat een elende met T-mobile ik raad echt iedereen aan naar een andere aanbieder te gaan zoeken die wel een goede service biedt
Ineens bedenk ik me dat ik een gesprek heb gehad, om duidelijk te vragen of alles hetzelfde zou blijven en dat is me toegezegd.
Meestal worden deze gesprekken toch opgenomen??
Verschrikkelijk wat een elende met T-mobile ik raad echt iedereen aan naar een andere aanbieder te gaan zoeken die wel een goede service biedt