LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile
T-Mobile
Mij frustraties over T-Mobile moet ik even kwijt vandaar dat ik dit hier voor leg:
13-12-2009:
Via internet een abbonement met toestel (iphone) aangevraagd met nummerbehoud. Alles netjes ingevuld en bevestigingen ontvangen.
helaas de melding dat het toestel een levertijd heeft van 4 weken wat ik op de koop toe neem omdat het ook weer geen haast heeft.
14-12-2009:
AMP belt om een afspraak te maken voor het langsbrengen van de "tijdelijke sim kaart" en er moet betaald worden voor het toestel.
16-12-2009:
AMP komt netjes op de afgesproken tijd de spullen afleveren.
netjes gewacht tot de 4 weken voorbij zouden zijn...... helaas geen telefoon.
Toch maar eens gaan bellen met de klantenservice en daar begint het gezeur.
Blijkt bij T-Mobile het toestel te zijn gemarkeerd als afgeleverd.
Meermaals contact gehad met de klantenservice, vriendelijk gebleven boos geworden maar geen resultaat ik moest maar wachten.
Tot ik eindelijk een capabele medewerker aan de lijn kreeg, deze medewerker heeft eerst gezorgt dat alle gegevens correct zijn. vervolgens kreeg ik het geruststellende nieuws dat ik als toekomstige klant verantwoordelijk wordt gehouden voor het missende toestel totdat deze is gevonden. inzake deze kwestie zal er contact op worden genomen. dit onderzoek zal 10 dagen in beslag nemen kreeg ik als laatste boodschap. Ook blijkt er geen aanvraag van nummerbehoud te zijn gedaan maar dit kan pas goed gemaakt worden op het moment dat ik het toestel met tijdelijke sim heb geactiveerd...
Werd éénmaal terug gebeld door een uiterst onvriendelijke medewerker dat ik hier niet zoveel achteraan moest bellen en dat ze het prima vond dat ik mijn hele opvraag op zou zeggen maar dan werd mij wel het bedrag voor het missende toestel in rekening gebracht
Toch maar eens gaan bellen met AMP (pakettendienst) voor de levering. krijg ik netjes een bevestiging dat er alleen een sim kaart is afgeleverd.
van de 10 dagen om de dag gebeld met T-mobile of er al nieuws was maar de klantenservice zegt hier geen inzage op te hebben.
25-01-2010! vandaag maar weer eens gebeld blijken ze aangaande dit onderzoek al vanaf 16-01 te bellen op mijn tijdelijke nummer die geactiveerd kan worden wanneer ik mijn toestel krijg!
Kortom een gebed zonder eind ondertussen al 6,5 week bezig te proberen klant te worden van T-Mobile.... heb via mijn werk een hoop ervaringen met helpdesk mederwerkers maar deze klantenservice/helpdesk slaat echt alles!...
13-12-2009:
Via internet een abbonement met toestel (iphone) aangevraagd met nummerbehoud. Alles netjes ingevuld en bevestigingen ontvangen.
helaas de melding dat het toestel een levertijd heeft van 4 weken wat ik op de koop toe neem omdat het ook weer geen haast heeft.
14-12-2009:
AMP belt om een afspraak te maken voor het langsbrengen van de "tijdelijke sim kaart" en er moet betaald worden voor het toestel.
16-12-2009:
AMP komt netjes op de afgesproken tijd de spullen afleveren.
netjes gewacht tot de 4 weken voorbij zouden zijn...... helaas geen telefoon.
Toch maar eens gaan bellen met de klantenservice en daar begint het gezeur.
Blijkt bij T-Mobile het toestel te zijn gemarkeerd als afgeleverd.
Meermaals contact gehad met de klantenservice, vriendelijk gebleven boos geworden maar geen resultaat ik moest maar wachten.
Tot ik eindelijk een capabele medewerker aan de lijn kreeg, deze medewerker heeft eerst gezorgt dat alle gegevens correct zijn. vervolgens kreeg ik het geruststellende nieuws dat ik als toekomstige klant verantwoordelijk wordt gehouden voor het missende toestel totdat deze is gevonden. inzake deze kwestie zal er contact op worden genomen. dit onderzoek zal 10 dagen in beslag nemen kreeg ik als laatste boodschap. Ook blijkt er geen aanvraag van nummerbehoud te zijn gedaan maar dit kan pas goed gemaakt worden op het moment dat ik het toestel met tijdelijke sim heb geactiveerd...
Werd éénmaal terug gebeld door een uiterst onvriendelijke medewerker dat ik hier niet zoveel achteraan moest bellen en dat ze het prima vond dat ik mijn hele opvraag op zou zeggen maar dan werd mij wel het bedrag voor het missende toestel in rekening gebracht
Toch maar eens gaan bellen met AMP (pakettendienst) voor de levering. krijg ik netjes een bevestiging dat er alleen een sim kaart is afgeleverd.
van de 10 dagen om de dag gebeld met T-mobile of er al nieuws was maar de klantenservice zegt hier geen inzage op te hebben.
25-01-2010! vandaag maar weer eens gebeld blijken ze aangaande dit onderzoek al vanaf 16-01 te bellen op mijn tijdelijke nummer die geactiveerd kan worden wanneer ik mijn toestel krijg!
Kortom een gebed zonder eind ondertussen al 6,5 week bezig te proberen klant te worden van T-Mobile.... heb via mijn werk een hoop ervaringen met helpdesk mederwerkers maar deze klantenservice/helpdesk slaat echt alles!...
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 19 jan 2010 07:35
- Locatie: Finland
Re: T-Mobile
Heel eenvoudig, heb je getekend voor ontvangst van de telefoon terwijl je deze niet hebt gekregen?? (stond deze telefoon als afgeleverd op het contract dat je tekende bij het aannemen van je simkaart).
Ja?... dan ben je de harrie en moet je dokken, eerst lezen voor je tekent.
Nee?. is er niks aan de hand en kan T-mobile je niet verplichten het door hun of de pakketdienst zoekgeraakte toestel te vergoeden. T-mobile is verplicht volgens de nedrlandse wet voor verkoop via het internet jou een toestel toe te zenden binnen een redelijke termijn. Dat betekend een toestel sturen en dan zelf (t-mobile) uitzoeken waar de andere is gebleven. Kijk heren en dames van T-mobile, dat zou eens een normale service zijn, echte service is dezelfde dag nog per koerier een nieuw toestel leveren.... maar jah.... echte service is al lang niet meer te vinden bij de huidige telecom bedrijven.....(ja allemaal) of je moet een zakelijk abonnement hebben, dan zijn de medewerkers van een klantenservice ineens veel beter opgeleid en geinformeerd en meer klantgericht.... vreemd he..
Dus:
Misschien kan iemand van webcare wat voor je betekenen. Want het is toch van de zotten dat je verantwoordelijk wordt gehouden voor de vermissing van goederen die nooit in jouw bezit zijn geweest. Dat is niet alleen van de zotten maar ook onwettig.
Let op!!! als je wel getekend hebt voor de telefoon maar deze niet hebt gekregen, ben je de sigaar en genaaid door de koerier (die heeft hem dan in zijn binnenzak), want dan kan je zelfs geen aangifte van diefstal door de koerier doen en ben je afhankelijk van een medewerker van T-mobile die je gelooft. (en dat zal er geen een zijn, kans op fraude is inmmers heel groot).
Succes en laat je niet in de luren leggen door de eerst de beste slecht opgeleidde medewerker van de klantenservice waar je volgens mijn ervaringen al wordt aangenomen met alleen je lagere school rapport van groep 6. Maar ..... dat is mijn persoonlijke ervaring,...... Daarom zeg ik je ook, ....ik hoop dat webcare iets voor je kan betekenen, die hebben mij goed geholpen door met een acceptabel voorstel te komen.
Ja?... dan ben je de harrie en moet je dokken, eerst lezen voor je tekent.
Nee?. is er niks aan de hand en kan T-mobile je niet verplichten het door hun of de pakketdienst zoekgeraakte toestel te vergoeden. T-mobile is verplicht volgens de nedrlandse wet voor verkoop via het internet jou een toestel toe te zenden binnen een redelijke termijn. Dat betekend een toestel sturen en dan zelf (t-mobile) uitzoeken waar de andere is gebleven. Kijk heren en dames van T-mobile, dat zou eens een normale service zijn, echte service is dezelfde dag nog per koerier een nieuw toestel leveren.... maar jah.... echte service is al lang niet meer te vinden bij de huidige telecom bedrijven.....(ja allemaal) of je moet een zakelijk abonnement hebben, dan zijn de medewerkers van een klantenservice ineens veel beter opgeleid en geinformeerd en meer klantgericht.... vreemd he..
Dus:
Is dus onwaar, deze medewerker zegt maar wat omdat dit weer geen standaard probleem is dat ze, met het geprintte lijstje dat naast hun beeldscherm hangt, op kunnen lossen.Tot ik eindelijk een capabele medewerker aan de lijn kreeg, deze medewerker heeft eerst gezorgt dat alle gegevens correct zijn. vervolgens kreeg ik het geruststellende nieuws dat ik als toekomstige klant verantwoordelijk wordt gehouden voor het missende toestel totdat deze is gevonden
Misschien kan iemand van webcare wat voor je betekenen. Want het is toch van de zotten dat je verantwoordelijk wordt gehouden voor de vermissing van goederen die nooit in jouw bezit zijn geweest. Dat is niet alleen van de zotten maar ook onwettig.
Let op!!! als je wel getekend hebt voor de telefoon maar deze niet hebt gekregen, ben je de sigaar en genaaid door de koerier (die heeft hem dan in zijn binnenzak), want dan kan je zelfs geen aangifte van diefstal door de koerier doen en ben je afhankelijk van een medewerker van T-mobile die je gelooft. (en dat zal er geen een zijn, kans op fraude is inmmers heel groot).
Succes en laat je niet in de luren leggen door de eerst de beste slecht opgeleidde medewerker van de klantenservice waar je volgens mijn ervaringen al wordt aangenomen met alleen je lagere school rapport van groep 6. Maar ..... dat is mijn persoonlijke ervaring,...... Daarom zeg ik je ook, ....ik hoop dat webcare iets voor je kan betekenen, die hebben mij goed geholpen door met een acceptabel voorstel te komen.
Re: T-Mobile
gelukkig geen contract afgegeven bij ontvangst sim-kaart... en een officiele bevestiging van AMP dat ik alleen een simkaart heb ontvangen .... zonder iets te tekenen. alleen bevestiging per post van de vooruit betaling van de telefoon.
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 19 jan 2010 07:35
- Locatie: Finland
Re: T-Mobile
Da's dan duidelijk, dan is je contract nog niet eens ingegaan, in hun voorwaarden voor de online shop staat dat je bij alflevering door de koerier, het contract dient te tekenen (als je besteld hebt via de online shop dus...van T-mobile dus...). Pas dan is het contract ingegaan.
Tot die tijd kan je de Simkaart terug sturen (als je hem nog niet gebruikt hebt). En je hebt vanaf dat moment nog 7 dagen bedenktijd
Voor de voorwaarden voor verkoop via de online shop, zie :
http://www.t-mobile.nl/Global/media/pdf ... aarden.pdf
Eigenlijk als ik je goed begrepen heb, heb je dus als je er klaar mee bent en geen T-mobile meer wilt, geen probleem, weiger de telefoon als die binnenkomt en stuur dezelfde dag nog de simkaart terug met begeleidend schrijven dat je afziet van aankoop i.v.m. de lange levertijd. (aangetekend!!!!) en voorkom dat er geld afgeschreven wordt. Dit recht heb je want de 7 dagen gaan volgens hun voorwaarden pas in vanaf de dag dat je je bestelling ontvangen hebt. Aangezien je de telefoon nog niet hebt, heb je je hele bestelling nog niet ontvangen dus.....ik zou het wel weten als ik zo behandeld werd (zie mijn post op dit forum), belooft nog wat voor de toekomst van T-mobile....
succes i.i.g.
Tot die tijd kan je de Simkaart terug sturen (als je hem nog niet gebruikt hebt). En je hebt vanaf dat moment nog 7 dagen bedenktijd
Voor de voorwaarden voor verkoop via de online shop, zie :
http://www.t-mobile.nl/Global/media/pdf ... aarden.pdf
Eigenlijk als ik je goed begrepen heb, heb je dus als je er klaar mee bent en geen T-mobile meer wilt, geen probleem, weiger de telefoon als die binnenkomt en stuur dezelfde dag nog de simkaart terug met begeleidend schrijven dat je afziet van aankoop i.v.m. de lange levertijd. (aangetekend!!!!) en voorkom dat er geld afgeschreven wordt. Dit recht heb je want de 7 dagen gaan volgens hun voorwaarden pas in vanaf de dag dat je je bestelling ontvangen hebt. Aangezien je de telefoon nog niet hebt, heb je je hele bestelling nog niet ontvangen dus.....ik zou het wel weten als ik zo behandeld werd (zie mijn post op dit forum), belooft nog wat voor de toekomst van T-mobile....
succes i.i.g.
Re: T-Mobile
is inderdaad het eerste wat ik maar ga proberen.... bedankt voor de tip in ieder geval.
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: T-Mobile
Beste TieMobiel,
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?
- je naam;
- je adres;
- je 06-nummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
Met vriendelijke groet,
Eline van Tilborg
T-Mobile Webcare
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?
- je naam;
- je adres;
- je 06-nummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
Met vriendelijke groet,
Eline van Tilborg
T-Mobile Webcare
-
- Berichten: 33
- Lid geworden op: 22 jan 2007 17:28
Re: T-Mobile
Misselijk wordt ik van die T-mobile webcare die steeds weer in een discussie over T-mobile als reddende engel voorbij komen.
Laat de klantenservice nou eerst eens "menselijk" te worden.
Laat de klantenservice nou eerst eens "menselijk" te worden.
Re: T-Mobile
waar dacht je dat die webcare mensen werken? Dat dat de directeur himself is. Dit zijn ook klantenservice medewerkers die de fora afstruinen.