LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile/ tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
martin&lizzie

T-mobile/ tele2

Ongelezen bericht door martin&lizzie »

Hallo mensen.

Een paar weken geleden toen tele2 op tv met een motorola razr v3 adverteerde 10 euro voor 60 min per maand ben ik gaan kijken bij T-mobile waar ik een abonnement heb. Zie ik daar dat zij voor 10 euro 100 belmin hebben dus gelijk een abonnement genomen daar ik mijn huidige abonnement al heb opgezegd, in februari loopt het af.
Krijg ik vandaag een brief met een niet te begrijpen inhoud.
Maar het komt erop neer dat: aanvraag contractvernieuwing niet geaccepteerd

Heb met het klantennummer van ze gebeld en gevraagd wat er aan de hand is.
Het volgende kreeg ik te horen; ik had mijn geboortejaar niet goed ingevuld?
Kan gebeuren, ik ben ook al 47 jaar oud dus dan maak je gauw een fout!!!!!!
Het stond niet in de brief dat ik mijn geboortejaar niet goed had ingevuld.

Kom ik op de Internetsite van T-mobile en wat zie ik daar. Als ik nu dezelfde telefoon wil moet ik een abonnement nemen van 150 belmin en moet 16,50 euro per maand betalen.
Ik had de jongen van de klantenservice als gevraagd of hij mijn geboortejaar niet kon veranderen maar dat was natuurlijk niet mogelijk. Moest maar opnieuw een aanvraag doen.
Wat ik niet snap is als je abonnement bij ze neemt moet je het paspoortnummer of je rijbewijsnummer invullen, dus gegevens genoeg voor T-mobile

Is het niet mogelijk dat toen tele2 op tv met de actie komt t-mobile er een stokje tussen steekt door het goedkoper aan te bieden. Wat ze niet doen is de afspraak nakomen en nu de mensen een ander abonnement proberen aan te smeren. Je bent natuurlijk vrij om erop in te gaan wat ik dus niet doe maar om iemand af te schepen omdat hij het geboortejaar niet goed heeft ingevuld.

T-mobile mag van mij het telefoontje houden zoek wel een andere telefoonaanbieder als mijn contract is afgelopen en dat duurt niet lang meer.

Waar ik benieuwd naar ben is of nog meer mensen een soort gelijke brief hebben gekregen.

Smick

Re: T-mobile/ tele2

Ongelezen bericht door Smick »

Ik herken de problemen met T-mobile. Ik heb op 18-12-05 een nieuw abbonnement genomen via contractvernieuwing. Daar krijg je de samsung d-600 voor en 200 belminuten voor 17.50 euro. Das een mooi contract dacht ik. Op 12-01-06 gebeld waar het mobieltje bleef. Atnwoord door grote vraag is er een kleine vertraging opgetreden en wordt de levering 2 weken uitgesteld. Vandaag (23-01-06)weer gebeld, bleek het mobieltje niet eens te zijn besteld. Toen ik vroeg hoelang dat dan zou duren werd er doodleuk gezegd nog 4 weken wachten. Zit al heel lang bij t-mobile en nooit klachten gehad maar de consument wordt e dupe van de genadeloze concurentiestrijd. T-mobile kan het dak op ik zoek wel een andere gsm aanbieder

maybe

Ongelezen bericht door maybe »

Is het niet mogelijk dat toen tele2 op tv met de actie komt t-mobile er een stokje tussen steekt door het goedkoper aan te bieden. Wat ze niet doen is de afspraak nakomen en nu de mensen een ander abonnement proberen aan te smeren. Je bent natuurlijk vrij om erop in te gaan wat ik dus niet doe maar om iemand af te schepen omdat hij het geboortejaar niet goed heeft ingevuld.
Ik denk dat je nu een beetje te achterdochtig word.

Het is gewoon een kwestie van je gegevens GOED invullen. Als je dit gelijk gedaan had was er niks aan de hand geweest. Dus zul je een nieuwe aanvraag moeten doen, maar nu gelden er weer andere acties. Das het nadeel van de telecomsector actie komen en gaan ontzettend snel. Jammer maar helaas.

martin&lizzie

Wie of wat ben jij eigenlijk? Je bemoeit je werkelijk overal mee, je lijkt wel een oud wijf. Jou naam kom je werkelijk overal tegen op het forum.
Ik heb eens gekeken hoe lang je hier zit al vanaf december 2004 het meeste wat jij uitkraamt is onzin. Wat is eigenlijk jou bedoeling wil je mensen helpen of voel jij je geroepen om advies te geven.

maybe

ik zeg mensen gewoon waar het opstaat. Dat het niet datgene is wat jij wilt horen kan ik niks aan doen.

Ik heb ook gekeken naar al jou berichten, die 2. Je bent sinds gisteren geregistreerd, dus wie ben jij om mij te beoordelen.

Dit is een forum, op een forum mag je je mening geven en dat heb ik gedaan en nogmaals het enige wat jij wil horen is dat mensen het met jou eens zijn. Zijn ze dit niet wordt je gelijk uitgemaakt voor oud wijf. Makkelijke manier van discussie voeren heb jij.

Ik denk ook niet dat je door dit soort reacties te plaatsen nog veel fatsoenlijke reacties zult krijgen.

martin&lizzie

Het zal wel aan mij liggen maar wat vind je zelf

Geplaatst op 26 Jan 2006 08:40 door maybe

Quote:
ik ga maar weer terug, rijstkorrels tellen

Als je er te weinig hebt, wel gelijk hier posten en doorsturen naar de consumentbond he

Geplaatst op 25 Jan 2006 22:42 door maybe

feit is dat bedrijven willen dat ze automatisch af mogen schrijven. Wil je dit als consument anders, prima moet je alleen voor betalen. Is een raar iets, maar wel een feit waarmee je het moet doen. een bedrijf zal dit tegenwoordig echt niet meer veranderen.

Geplaatst op 26 Jan 2006 08:33 door maybe

Quote:
dus ze innen dat geld simpel gezegd onterecht.

Ben ik het helemaal mee eens. Maar blijkbaar begrijpen bedrijven (en echt niet alleen casema) nog niet dat er zoiets als internetbaankieren bestaat.

Geplaatst op 25 Jan 2006 22:40 door maybe

Quote:
En mopperen? Het is toch belachelijk als de meerderheid van de Nederlands nog een videorecorder heeft dat er bijna geen lege videobanden meer zijn?

Moet ik eerlijk zeggen dat ik hier geen enkel probleem mee hebt. Ze liggen regelmatig bij V&D, blokker en ook bij de meeste supermarkten kun je ze regelmatig kopen.

Quote:
Ten eerste...............LP's zijn nog steeds in.

Inderdaad menig DJ draait met lp's. Je kunt een hoop hedendaagse muziek nog steeds op lp krijgen. Moet er alleen iets meer moeite voor doen. Er zijn maar een select aantal shops in het land waar ze nog te krijgen zijn. Ik kom bijvoorbeeld vaak in een winkel in breda die alleen maar lp's en cd's verkoopt. En dan gewoon met hedendaagse muziek en nieuw.

Quote:
Ja 78 toerenplaten kan je ook niet meer kopen,haarlemmerolie ook niet meer,vevelend he.de tijd staat niet stil,jammer he.paul

Kortom zodra er voor iets wat jij hebt iets nieuw komt, pleur je alle oude zooi weg en koop je gelijk het nieuwste van het nieuwste. Kom op zeg, laat iedereen in zijn waarde.

Geplaatst op 26 Jan 2006 08:31 door maybe

voor de geinteresseerden: er staan deze week videobanden bij de trekpleister in de aanbieding.

Geplaatst op 25 Jan 2006 22:50 door maybe

lucht is niet zo zwaar

Geplaatst op 26 Jan 2006 08:40 door maybe

Quote:
ik ga maar weer terug, rijstkorrels tellen

Als je er te weinig hebt, wel gelijk hier posten en doorsturen naar de consumentbond he

Geplaatst op 25 Jan 2006 22:46 door maybe

Als je tomtom belt zullen ze je helpen met het opnieuw activeren, waarschijnlijk doormiddel van een nieuwe code of ze zullen je een cd opsturen. het is niet zo dat je er gelijk niks meer mee kunt.

Voortaan eerst gewoon het bedrijf bellen, mailen of wat dan ook en ze de kans geven om het voor je op te lossen ipv gelijk op een forum het bedrijf in diskrediet te gaan brengen en gelijk voor jezelf de conclusie trekken dat je niks meer met het apparaat kan en dat het dus eigenlijk een ***-product is.

Geplaatst op 25 Jan 2006 22:42 door maybe

feit is dat bedrijven willen dat ze automatisch af mogen schrijven. Wil je dit als consument anders, prima moet je alleen voor betalen. Is een raar iets, maar wel een feit waarmee je het moet doen. een bedrijf zal dit tegenwoordig echt niet meer veranderen.

Geplaatst op 26 Jan 2006 08:33 door maybe

Quote:
dus ze innen dat geld simpel gezegd onterecht.

Ben ik het helemaal mee eens. Maar blijkbaar begrijpen bedrijven (en echt niet alleen casema) nog niet dat er zoiets als internetbaankieren bestaat.

Geplaatst op 25 Jan 2006 22:32 door maybe

uiteindelijk is het een vrij zinloos topic, maar goed ook wel eens leuk een topic waarin niet oneindig wordt gezeurd.

Geplaatst op 25 Jan 2006 22:27 door maybe

er staat ergens op dit forum ook al een topic hierover en daarin hebben mensen gepost dat ze wel daadwerkelijk die ipod hebben gehad. kost je een hoop tijd en je vrienden worden platgestookt met mail, maar goed dan heb jij wel een ipod

Zelf doe ik niet mee met dit soort dingen. Vertrouw het uiteindelijk toch niet (misschien niet terecht, maar ja...better safe then sorry

Geplaatst op 25 Jan 2006 22:24 door maybe

waarom zou ik wanadoo werken, omdat ik hier een algemeen iets verdedig. Dit doe ik bij alles. Ik geef mijn mening.

Het is wel typisch zodra je hier op het forum ietwat positief bent over een bepaald bedrijf. Ik heb inmiddels al gehoord dat ik bij wanadoo, t-mobile, frisia?, kpn, tiscali, gsmshop, gsmweb.nl, kwantum, karwei en nog veel meer bedrijven werk.

Kom op dit slaat nergens op. je baalt gewoon omdat je zelf negatieve ervaring met wanadoo hebt. Net als zo vele mensen (ik ook). maar goed in dit geval zeg ik iets zoals het is.

Als je echt niks nuttigs te melden hebt. houd dan gewoon je mond.

Geplaatst op 25 Jan 2006 22:22 door maybe

Quote:

Ik denk dat je nu een beetje te achterdochtig word.

Het is gewoon een kwestie van je gegevens GOED invullen. Als je dit gelijk gedaan had was er niks aan de hand geweest. Dus zul je een nieuwe aanvraag moeten doen, maar nu gelden er weer andere acties. Das het nadeel van de telecomsector actie komen en gaan ontzettend snel. Jammer maar helaas.

Geplaatst op 26 Jan 2006 08:30 door maybe

ik zeg mensen gewoon waar het opstaat. Dat het niet datgene is wat jij wilt horen kan ik niks aan doen.

Ik heb ook gekeken naar al jou berichten, die 2. Je bent sinds gisteren geregistreerd, dus wie ben jij om mij te beoordelen.

Dit is een forum, op een forum mag je je mening geven en dat heb ik gedaan en nogmaals het enige wat jij wil horen is dat mensen het met jou eens zijn. Zijn ze dit niet wordt je gelijk uitgemaakt voor oud wijf. Makkelijke manier van discussie voeren heb jij.

Ik denk ook niet dat je door dit soort reacties te plaatsen nog veel fatsoenlijke reacties zult krijgen.

Geplaatst op 25 Jan 2006 09:55 door maybe

gebruik eens de zoekfunctie. Er bestaat al een groot topic over dit.

maybe

Ik weet niet wat je hier nu precies mee wilt zeggen. Ik vind het allemaal onzin. Ik denk dat ik wel weet wie hier het oud wijf is wat constant aan het zeuren is. Grow up.

Tis wel beetje kinderachtig dit gedoe van je. Ga nou maar lekker t-mobile lastig vallen dat je je eigen geboortejaar niet weet.

??

Ongelezen bericht door ?? »

WHAHAHA!! Wat een 'discussie' zeg. Martin&Lizzie, kun je het niet op argumenten winnen?

Feit blijft dat je zelf een fout hebt gemaakt in de formulieren. Klinkt lullig, maar dan zeggen operators inderdaad dat er iets niet klopt en het dus opnieuw moet gebeuren. Heeft te maken met allerhande anti-fraude procedures en zo. Is lullig, maar dat gaat zo, helaas.

maybe

kun je het niet op argumenten winnen?
hij/zij heeft geen argumenten, maar wil toch zijn gelijk hebben.

Bailey

Ongelezen bericht door Bailey »

martin&lizzie, kunnen jullie niet beter aandacht aan elkaar geven, ipv hier op het forum gaan zitten klieren?

plop1234

Ongelezen bericht door plop1234 »

Ik ben het helemaal met 'Maybe' eens. Mensen zijn vaak erg kortzichtig.
Ook heeft men een verantwoordelijkheid om gegevens etc. goed in te vullen. Dat een bepaalde actie dan is afgelopen als mevrouw zich opnieuw aanmeld is vervelend, maar kan gezien worden als een goed leermoment om volgende keer de formulieren op juistheid te controleren.

maybe

Ik snap sowieso niet dat mensen hun eigen geboortejaar verkeerd invullen.

Fiore

Ongelezen bericht door Fiore »

dankje ook voor het citeren van een grapje tussen maybe en mijzelf.. mijn opmerking was ook gericht aan mensen die over het minste of geringste zeuren, en maybe ging daarop in met een grapje.. stel je toch voor zeg, dat je hier moet lachen

Bliep2

Ongelezen bericht door Bliep2 »

Ik ben eigenlijk ziek van al die providers - heb er al een aantal mogen meemaken en m.i. zijn het allemaal moderne struikrovers. Weten allemaal heel subtiel de randjes van het wettelijk toegestane te bewandelen.
En zo zie je maar dat "Maybe"gewoon gelijk heeft. Want laten we eerlijk zijn, hoe naief sta je wel niet in deze wereld als je als consument denkt nog met enig fatsoen behandeld te worden. Kijk nu eens naar Tele2. Ik heb wel de V3, met de 60 min, zoveel sms-jes en/of zoveel mms-jes. Maar helaas mms-jes wel eventjes alleen mogelijk tussen Tele2 gebruikers. En laat ik dat hele abotje nou net genomen hebben voor de mms mogelijkheid Jammer dan. blijkt achteraf dat mms-en via Tele2Go te gaan (waarvan ik dacht dat het een andersoortig abo-vorm was..) Sch..t er aan ik heb de V3 voor € 240 met 1440 belminuten, wat op zich weer niet zo duur is toch..?
Als je belminuten nodig heb....tenminste.

Gesloten