LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile telefonische opzegging

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
willemseedwin

T-mobile telefonische opzegging

Ongelezen bericht door willemseedwin »

Hierbij wil ik even mijn ongenoegen spuien inzake een opzegging abonnement bij T-mobile.

Op 14 juli 2008 heb ik T-mobile gebeld dat ik gaarne per vervaldatum 16-10-2008 mijn abonnement wilde opzeggen. Men heeft mij destijds uitgelegd dat dit geen probleem was en ik binnenkort per post een bevestiging zou ontvangen.

Een maand later nogmaals gebeld, daar ik nog geen bevestiging had ontvangen. Ik citeer "ja wij zien in het scherm dat u per vervaldatum 16-10 wilt opzeggen". Ik ben er toen vanuit gegaan dat dit abonnenment per 16-10-2008 zou stoppen

27 okt: ik krijg wederom een factuur a euro 26,50 voor abonnementskosten over de periode 20-10 tm 19-11. Wederom T-mobile gebeld ( 18:15 ) . Eerst 15 minuten in de wacht, totdat iemand mijn gegevens verifieert. Na uitleg over het probleem word ik doorverbonden met de afdeling opzegging. Ik krijg dan na werderom mijn personlijke gegevens te hebben medegedeeld iemand aan de lijn die mij mededeelt dat de afdeling "opzegging" inmiddels gesloten is. Het was intussen 7 uur 's avonds. Mij werd verzocht om overdags maar terug te bellen.

28 okt : Wederom T-mobiel gebeld. Daar wordt mij verteld dat T-mobile mij in juli wel aan de lijn heeft gehad, echter zou ik alleen hebben willen weten wanneer de vervaldatum zou ingaan. (?????????)

Na intussen 4 maanden niet gebeld te hebben, maar wel abonementskosten te hebben betaald, en ik 2 x verzocht heb het abonnement per vervaldatum te stoppen, wordt mij nu gegarandeerd dat het abonnement per 1 februari zal worden stopgezet. ( 3 maanden opzegtermijn vanaf 28-10-2008. Extra kosten 3 x euro 26,50 = euro 79,50

Moet ik hiermee genoegen nemen ?

TdeHond

Re: T-mobile telefonische opzegging

Ongelezen bericht door TdeHond »

Het is jammer dat u niet gestaan heeft op schriftelijke bevestiging einde overeenkomst.
Volgens de AV moet u schriftelijk opzeggen ( liefst aangetekend met ontvangstbevestiging)
Volgens de site kunt u telefonisch opzeggen.

Ondanks schriftelijk aangetekende opzegging met ontvangstbevestiging heb ik toch 2 x moeten bellen om een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst te krijgen die niet op 2 manieren uit te leggen is.

Als u na de telefonische opzegging geen aanbieding van t-mobile heeft gekregen voor een abonnement + dat als u hier niet op inging dat dan abonnement per ..... zou stoppen, dan is in juli uw verzoek niet verwerkt.

Misschien, als u onafhankelijke getuigen heeft of een bandopname van de opzegging dat u dit kunt voorleggen bij de Geschillencommissie. Anders lukt het weer een provider een ex-klant te n.......... door de opzegging niet goed te verwerken en geen schriftelijke bevestiging einde overeenkomst te sturen.

Gesloten