LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] t-mobile top

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

t-mobile top

Ongelezen bericht door Gast »

sorry hoor maar je komt echt wel van t-mobile af als je maar 3 mnd van te voren af zegt.

je krijgt van t-mobile dan ook nog een bevestiging thuis en ze bellen je een maand van te voren op om te zeggen dat per datum je bundel weg is. en als je je nr mee wilt nemen of dat je dat wel dan even door wilt geven.

de service van t-mobile is echt gewoon toppie!!!!, je kunt ze 7 dagen in de week bellen met vragen (is ook niet bij elke provider)
Hoge telefoon rekeningen? ja heb ik ook wel eens gehad maar dat is eigen schuld dikke bult.

je kan je rekeningen bij houden op internet, en als je hier op het forum kan schrijven kan je ook je belstatus bij houden op de site van t-mobile

in de 2 jaar dat ik bij t-mobile zit heb ik nog nooit geen problemen gehad! ja had mijn abo opgezegd maar besloot toch om te blijven.

en dan geven ze ook geen goedkope telefoons met nog geheugen kaarten en headsets erbij. de winkelwaarde van mijn aanstaande nieuwe telefoon is maar 450.-.

hoge telefoonrekeningen bij t-mobile is eigen schuld dikke bult.

Wanneer je hier een klacht over een Rot provider als kpn zou zetten met een a sociale klantenservice (beter nog helemaal geen service)
en hoge telefoon rekeningen terwijl je je simkaart niet eens gebruikt.
zou ik het stellig met iedereen hier eens zijn.

bekend_als _de_bonte_hond

Re: t-mobile top

Ongelezen bericht door bekend_als _de_bonte_hond »

nooit geen problemen gehad
Dat had ik nou ook! en daarom heb ik mijn simkaart al na een week tijd weer ingeleverd bij die oplichters.....
:evil:

rovema

Re: t-mobile top

Ongelezen bericht door rovema »

Ik had een contract van 2 jaar bij t-mobile na 2 jaar loopt deze af (dacht ik althans ) dus een nieuw contract aan gegaan Blijkt nu ineens dat ik het oude contract zelf had moeten opzeggen ( schriftelijk )
Ik zit dus nu met 2 contracten in mijn maag De oude heb ik nu schriftelijk opgezegd maar dat duurt 2 maanden Heb hier wel van geleerd maar vind het toch een duur grapje Ik vind namelijk dat ik niet moet reageren als de overeenkomst ten einde loopt maar de provider moet van zich laten horen. en niet de klant
mvg peter :x

patrickdegroot
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 mei 2004 10:38

Re: t-mobile top

Ongelezen bericht door patrickdegroot »

Ik zit al 2,5 jaar bij T-Mobile. En ik vind echt de service uitstekend. Ik heb abbonement. Ze helpen je meteen. En de ze zijn goed te bereiken. Echte service geeft T-MOBILE!

Gast

Re: t-mobile top

Ongelezen bericht door Gast »

KPN en niks anders..........misschie nwat duurder maar service is helemaal goed.

Qball

Re: t-mobile top

Ongelezen bericht door Qball »

Zoals met alles.... meningen verschillen. Voegd verder weinig toe dit topic....

missjam

Re: t-mobile top

Ongelezen bericht door missjam »

wat ik alleen niet snap is dat mensen hun contract niet lezen!
Er staat onderaan dat als je t ondertekend, je akkoord gaat met de algemene voorwaarden. en als je dan zelf niet t initiatief neemt om die eens door te lezen is t je eigen schuld als je met dubbele kosten zit.
Kan me r wel wat bij voorstellen dat je in de winkel staat en dat je snel je nieuwe mobieltje wilt hebben maar t is wel n echt contract. Heb wel eens iemand gesproken die vond dat t waarschijnlijk de kleine lettertjes zijn.. nou ik heb ze doorgelezen en de letters zijn allemaal even groot!
wat mij betreft is t-mobile helemaal top

henkgiezen

Re: t-mobile top

Ongelezen bericht door henkgiezen »

je doet het nooit goed als netwerk ,de perfecte netwerk in nederland moet een glazen bol hebben,waarmee ze kunnen zien wat iedere klant wil !!!

Twister
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jul 2005 16:25

Re: t-mobile top

Ongelezen bericht door Twister »

Ik heb vanaf april 2004 een abonnement bij T-mobile en ik heb nooit problemen gehad.

Toen ik het abonnement afsloot was de actie 1 jaar gratis smsen. Het was zo dat je het 1ste jaar je smsbundel betaald en het 2e jaar de bundel gratis krijgt. Zonder problemen kreeg ik dus in april 2005 een rekening van T-mobile met keurig de smsbundel eraf.

Ik heb een keer het nummer 118 gebeld op mn mobiel om een telefoonnummer op te vragen. Toen de telefoniste zei:"de computer geeft u nu het nummer" kreeg ik op hetzelfde moment een smsje van T-mobile met het nummer van het restaurant wat ik zocht. Heel netjes. Ook heb ik overal, altijd bereik!

Fransje99
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jul 2005 10:40

Re: t-mobile top

Ongelezen bericht door Fransje99 »

Mijn mening over T-Mobile is verdeeld.
Ik heb op 4 juli mijn abonnement verlengd en omgezet van T-75 naar relax 100. Ik kreeg voor 40 Euro de Nokia6230i erbij met 512 MB geheugenkaart. Het toestel zou binnen 10 werkdagen toegezonden worden. Ik ging hiermee akkord omdat hetzelfde toestel overal minstens 100 Euro duurder werd aangeboden.
Een week later 2 folders in de bus van verschillende GSM-winkels. Beide boden hetzelfde toestel aan met zelfs nog korting op de eerste 4 maanden abonnement. Ik kon mijn contractverlenging annuleren als ik een aangetekende brief zou sturen en het toestel terug zou sturen. Al deze kosten komen voor T-Mobile, dat is heel netjes van ze. Ik heb afgelopen zaterdag de brief aangetekend verstuurd en dankzij onze bijzonder snelle PTT was de brief daar 5 dagen later "al" binnen gekomen. De annulering is meteen ongedaan gemaakt, ook heel netjes.
Mijn grote probleem is nu echter dat ik pas het abonnement in de GSM-winkel over kan gaan sluiten als ze de Nokia terug hebben ontvangen. En die Nokia is waarschijnlijk nog niet eens verzonden!! Ik moet dus nu eerst gaan wachten totdat de postbode het toestel bij mij thuis aanbiedt, dan moet ik het weigeren, het toestel moet teruggestuurd worden naar T-Mobile en als het daar weer terug is kan ik mijn abonnement verlengen met hetzelfde toestel gratis en ook nog eens 50% korting op de eerste 4 maanden van mijn abonnement. Maar niemand bij T-Mobile kan mij vertellen of het toestel al verzonden is en zo nee, wanneer dat dan gebeurd. Het toestel is aangemeld bij TPG en dus ligt het daar, volgens de klantenservice. Maar controleren of het echt zo is kunnen/willen ze niet.
Met andere woorden, als die Nokia bij TPG verdwijnt (op wat voor manier dan ook), kan ik tot in St. Juttemis gaan wachten maar ik kan nooit een ander abonnement nemen. Het is te gek voor woorden dat ik nog steeds op die Nokia wacht terwijl die uiterlijk 18 juli binnen had moeten zijn bij mij! En T-Mobile is niet in staat om te traceren waar dat toestel is. En mooi dat ik moet hopen dat het nog op tijd komt voordat die aanbiedingen verlopen is. En dat terwijl je bij een GSMwinkel het toestel meteen meekrijgt moet je bij T-Mobile wachten tot je een ons weegt.
Ik vraag me af hoe lang ze mij mogen laten wachten. het is immers niet mijn fout dat ik het toestel niet terug kan sturen. Iemand een idee?

GertJ K
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jul 2005 22:27

Re: t-mobile top

Ongelezen bericht door GertJ K »

Wij vieren feest en zingen van blijdschap, nog ruim een week, dan zijn na veel ellende van dit voor verbetering vatbare kontrakt af.
Wat??, welke provider, raad maar.

:lol:

punkyjunky
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 aug 2005 10:19

Re: t-mobile top

Ongelezen bericht door punkyjunky »

T-mobile sucks, het is niet altijd eigen schuld dikke bult, voordat ik bij vodafone werkte had ik t-mobile als provider, ik had een x 1 hele mnd niet gebeld en ik kreeg een rekening van 82 euro, heb ik ze gewoon betaald, ik bedoel als ze er blij van worden prima, ik ga er niet doodvan maar ze blijven 'sucks'....

deesh00
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 jun 2005 23:03

Re: t-mobile top

Ongelezen bericht door deesh00 »

T-mobile roept al een half jaar dat ze gaan voorzien in ROM-updates voor de MDA III (Qtek 9090) en de MDA Compact (Qtek S100).
Dit is nodig omdat de apparaten hele nare onoverkomenlijke problemen vertonen.

Op www.qtek.nl staan inmiddels al geruime tijd nieuwe ROM-updates voor deze toestellen. Dus de ROM's zijn wel degelijk beschikbaar.
Echter; Deze ROM's zijn niet bedoeld voor T-mobile-klanten, omdat T-mobile niet inkoopt bij de Nederlandse importeur.

Als je zo groot bent als T-mobile en je dan het lef hebt om na een half jaar nog steeds te roepen dat je er mee bezig bent, dan neem ik een dergelijke organisatie niet meer serieus. Als ik ze dat dan vertel, krijg ik te horen dat ze niet meer met mij willen communiceren omdat ik ze toch niet geloof. Gek hé?

Support van T-mobile gaat echt nergens over!

Hetzelfde probleem is bij de KPN aan de orde gesteld en zij hadden in 6 weken de website met ROM-updates up en running! Dat is pas service....

Gesloten