Eduard Mangal schreef:Ongeldig argument; blijft staan dat tijdens de looptijd van een overeenkomst geen inflatiecorrectie wordt togepast, omdat de klant dat gewoon als een prijsverhoging ziet en dus een breuk van het contract. Probeer het maar, zou ik zeggen.
Dat heb je zelf in de hand door middel van de afspraken (algemene voorwaarden) die je maakt!
Eduard Mangal schreef: principieel en getalsmatig is 2,3% niet gelijk aan 2,4% - hoe scheel ik ook zou kijken...
Wellicht kijk je niet goed.
Eduard Mangal schreef:Mijn argument is dat de abonnementsprijs niet vast staat gedurende de looptijd van het contract.
Dat is jouw argument ja. Maar voldoende weerlegd door meerderen. Alleen wil je het niet horen.
Eduard Mangal schreef: Waar deze discussie toe moet leiden heeft niets te maken met het feit of ik de algemene voorwaarden begrijp, maar hoe ik ze duid en beoordeel.
Precies, je zegt het zelf!
Eduard Mangal schreef: Ongeldig argument. De bakker verplicht me niet zijn brood 2 jaar lang te kopen. En als dat zo was, dan zou ik zonder kosten die verplichting naast me neer mogen leggen omdat zijn brood duurder is geworden.
Maar je lichaam verplicht je wel om te eten.
Eduard Mangal schreef: Ongeldig argument; betaal jij de provider maar eens 50 euro minder op een jaar, moet je kijken of zij zich druk gaan maken over dat luttele bedrag tegenover hun omzet
Het gaat erom dat jij je druk maakt over 50 euro bezien over 2 jaar en dat daarom je budget niet rondkomt. Sorry hoor, maar als jouw zakelijke budget afhangt van minder dan 2 euro per maand doe je toch iets niet goed denk ik.
Weet je waar je trouwens ook over moet gaan klagen? Over het feit dat mocht er theoretisch gezien een jaar deflatie zijn dat de hoogte van je abonnement dan ook met het CBS-deflatieindex verlaagd zou moeten worden
Met je "ongeldige argumenten" lijk je wel een stampvoetend kind die zijn zin niet krijgt.
Hopelijk belast je je klanten hier niet mee
Succes in ieder geval.