LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile weer uit de lucht met belstatus
T-Mobile weer uit de lucht met belstatus
nu is het alweer zover dat je niet je belstatus en niet op het forum van t-mobile kan..Nu zijn er geplande werkzaamheden tot 9 juli 2010 dit wordt echt te gek voor woorden natuurlijk..Ik heb hier geen bericht over gehad van T-Mobile en vind het ronduit belachelijk dat dit dan ook zomaar even kan..Dat ze zomaar even 9 maanden uit de lucht kunnen zijn kan gewoon niet waar zijn..Ik had ook enorme rekeningen in de tijd dat ze de belstatus niet te zien was nu was die eindelijk weer eens een keer te zien al liep het 2 dagen achter dat maakte me niet uit..Nu ga ik me echt zorgen maken over het feit dat ze nu weer niet de belstatus en andere dingen hebben uitgeschakelt kan nu niet eens inloggen om ook maar een faktuur te kunnen zien..Hoop echt dat Radar of een ander programma hier iets mee gaat doen want dit is te absurd gewoon..
Kan best begrijpen dat ze zo nu en dan een update moeten doen maar 9 maanden voor een update is wel erg lang..Laat ze het eerst eens intern op een netwerk uittesten voor ze zoiets online zetten..Dat voorkomt een hoop problemen en mag dan ook hopen dat er nu wel eens een keer goed naar de rekeningen gekeken wordt..Ga kijken of ik onder mijn contrakt uit kan komen want heb geen zin om weer steeds voor een verrassing te staan wat betreft de rekeningen..
Groetjes Prescilla
Kan best begrijpen dat ze zo nu en dan een update moeten doen maar 9 maanden voor een update is wel erg lang..Laat ze het eerst eens intern op een netwerk uittesten voor ze zoiets online zetten..Dat voorkomt een hoop problemen en mag dan ook hopen dat er nu wel eens een keer goed naar de rekeningen gekeken wordt..Ga kijken of ik onder mijn contrakt uit kan komen want heb geen zin om weer steeds voor een verrassing te staan wat betreft de rekeningen..
Groetjes Prescilla
Re: T-Mobile weer uit de lucht met belstatus
Dat er geen status is heeft 0,0 met je rekening te maken jij belt het zelf op, je kan het op je gsm ook bijhouden.
De verrassing veroorzaak je toch echt zelf of bellen de kabouters bij jou, wil je geen rekening achteraf koop een prepaid is het op kan je niet bellen en geen rekening simpel zat.
Het is en blijft nog steeds een gratis extra dienst waar je geen rechten aan kan ontlenen en ook geen onderdeel is van je contract
[aangepast door Moderator (respectloze, beledigende opmerkingen)]
De verrassing veroorzaak je toch echt zelf of bellen de kabouters bij jou, wil je geen rekening achteraf koop een prepaid is het op kan je niet bellen en geen rekening simpel zat.
Het is en blijft nog steeds een gratis extra dienst waar je geen rechten aan kan ontlenen en ook geen onderdeel is van je contract
[aangepast door Moderator (respectloze, beledigende opmerkingen)]
Re: T-Mobile weer uit de lucht met belstatus
Het is misschien een extra dienst wat ze geven de belstatus maar dan moeten ze daar ook niet mee gaan adverteren dat je online je belstatus kan bekijken..En tot zover is het wel degelijk iets wat bij je contract hoort...En ik hou het ook wel in de gaten op mijn telefoon maar aangezien T-mobile en vele andere providers dus alles afronden naar hele minuten is het nogal even kijken met wat je verbeld hebt..Dus als je 20 seconden hebt gebeld wordt dat dus naar een minuut omgezet bij hun..Dus dat kun je dus niet op je telefoon nagaan..bokito74 schreef:Dat er geen status is heeft 0,0 met je rekening te maken jij belt het zelf op, je kan het op je gsm ook bijhouden.
De verrassing veroorzaak je toch echt zelf of bellen de kabouters bij jou, wil je geen rekening achteraf koop een prepaid is het op kan je niet bellen en geen rekening simpel zat.
Het is en blijft nog steeds een gratis extra dienst waar je geen rechten aan kan ontlenen en ook geen onderdeel is van je contract
Je bent zeker met het verkeerde been uit bed gestapt of ben je een medewerker van t-mobile..Het is niet alleen dat de belstatus niet te zien is maar je kan ook gewoon helemaal niet inloggen dus ook niet je facturen bekijken en op het forum komen waar je dus normaal met je vragen terecht kan..De klantenservice van t-mobile is ook niet helemaal goed want als je vragen hebt dan hebben ze er meestal geen goed antwoord op..Zo schijn ik dus op internet te hebben gezeten met mijn telefoon terwijl ik dat niet eens aan het staan omdat ik geen internet gebruik op mijn telefoon..
Heb daar meerdere malen over gebeld en elke maand is het weer zo dat ik internet kosten heb terwijl dat niet eens kan aangezien ik dat niet gebruik op mijn telefoon..En zo kan ik nog wel een hele lijst op gaan noemen hier waar ik mee zit maar dat ga ik niet doen..Het gaat mij erom dat T-mobile een dienst wil geven maar die dus niet nakomt en nu voor de zoveelste keer dus weer uit de lucht is gehaald..En nu zouden de werkzaamheden tot 9 juli 2010 duren dit is dus iets wat dus gewoon niet kan ze kunnen ook nieuwe updates eerst testen op een testserver en als alles dan goed werkt online zetten..
-
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 03 jul 2009 18:34
Re: T-Mobile weer uit de lucht met belstatus
Verkeerde been as usual.
Ik zou zeker een korting of een tegemoetkoming vragen. Succes!
Ik zou zeker een korting of een tegemoetkoming vragen. Succes!
Re: T-Mobile weer uit de lucht met belstatus
Ik ga proberen om van mijn contract af te komen moet alleen even kijken in hoeverre me dat gaat lukken..Had in juni net me contract verlengt met 2 jaar maar heb geen zin in rekeningen die niet kloppen..Zullen wel veel meer klanten van T-mobile doen heb al zoveel gelezen ook op t-mobile zelf dat er genoeg mensen zijn die weg wilden bij hun..Monique1983 schreef:Verkeerde been as usual.
Ik zou zeker een korting of een tegemoetkoming vragen. Succes!
Re: T-Mobile weer uit de lucht met belstatus
En het is dus echt geen onderdeel van je contract, staat er in je contract vermeld T-mobile verplicht zich om 365 dagen per jaar de belstatus actief te houden nee dat staat er niet.
Waarom niet omdat het compleet los staat van heel je abonnement het is een SERVICE niks meer niks minder.
[Bericht aangepast door Moderator]
Waarom niet omdat het compleet los staat van heel je abonnement het is een SERVICE niks meer niks minder.
[Bericht aangepast door Moderator]
Re: T-Mobile weer uit de lucht met belstatus
In de tijd van internet en verwijzingen van meer informatie naar internet heeft wel een aantal dingen veranderd.
Het is niet alleen maar de vraag welk mobiel abbonement neem ik (zoveel bel minuten tegen zovool geld) Providers schermen met meer dan dat o.a het online kunnen controleren van je belgedrag, het inzien van je fakturen, online helpdesk, etc etc etc... Al dit extra bepaald mede de keuze op een bepaalde provider deze kan zich niet afdoen dat het niet in het contract staat. Hij lokt zijn clienten o.a met deze extra's en zal deze dus ook als zodanig moeten handhaven.
Het is niet alleen maar de vraag welk mobiel abbonement neem ik (zoveel bel minuten tegen zovool geld) Providers schermen met meer dan dat o.a het online kunnen controleren van je belgedrag, het inzien van je fakturen, online helpdesk, etc etc etc... Al dit extra bepaald mede de keuze op een bepaalde provider deze kan zich niet afdoen dat het niet in het contract staat. Hij lokt zijn clienten o.a met deze extra's en zal deze dus ook als zodanig moeten handhaven.
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 26 feb 2009 23:14
Re: T-Mobile weer uit de lucht met belstatus
TO, bij mij doet ie het gewoon weer hoor
Re: T-Mobile weer uit de lucht met belstatus
Bokito74, dit is de zoveelste keer dat ik je betrap op een bepaalde negatieve ondertoon in je reacties. ook blijkt uit deze reactie weer dat je je niet genoeg verdiept hebt in deze materie om om een dergelijk commentaar te kunnen geven. ik stel dan ook het volgende aan je voor:bokito74 schreef:Typisch antwoord van mensen die hun eigen belgedrag niet in de hand kunnen houden en als men het niet online kan raadplegen klopt ineens hun rekening niet meer.
En het is dus echt geen onderdeel van je contract, staat er in je contract vermeld T-mobile verplicht zich om 365 dagen per jaar de belstatus actief te houden nee dat staat er niet.
1. als je een reactie wilt geven over een dergelijk onderwerp, weet dan waar je over praat. weet je dit niet 100% zeker, zoek het dan uit!
2. probeer mensen niet tegen de haren in te strijken en behandel ze met hetzelfde respect als dat jij graag zou krijgen.
even mijn optiek over deze zaak:
wettelijk is het zo: diensten die niet genoemd worden in het contract kan je wel degelijk recht op hebben. wel is het zo dat deze voorwaarden gestelt moeten zijn in reclame/communicatie met/van de betreffende aanbieder van de dienst.
wel is het zo dat je dit zelf moet bewijzen. in dit is dat echter heel eenvouding : op de portal van de t-mobile site staat heel duidelijk dat je in kan loggen om de belstatus te zien. dit lijkt dus een onderdeel van het contract.
door deze plaatsing heeft de klant er wettelijk recht op als dit een voorwaarde is geweest die meegespeelt heeft bij de keuze om een abonnement bij t-mobile te nemen. als je heirvan dus een schermafdruk kan overleggen heb je een redelijk sterke zaak.
ook ben ik van mening dat de opties op d gsm toestellen niet voldoende en/of toerijkend zijn om je belstatus mee bij te houden.
dit omdat de klantenservice gratis is maar wel bijgeteld wordt bij de minuten. ook de kosten voor voicemail wijken af van het standaard tarief en worden buiten de bundel op de rekeningen vermeld.
hierdoor is het redelijk lastig om een snel oproepbaar overzicht te hebben van je resterende tegoed en eventuele kosten buiten de bundel. hiervoor wordt deze dienst op de website dus ook gebruikt. hierdoor kom je niet voor rare verrassingen te staan en weet je exact waar je aan toe bent.
Re: T-Mobile weer uit de lucht met belstatus
Idem dito bij je belstatus is ook maar een indicatie verder niks.dit omdat de klantenservice gratis is maar wel bijgeteld wordt bij de minuten. ook de kosten voor voicemail wijken af van het standaard tarief en worden buiten de bundel op de rekeningen vermeld.
Zo werkt het niet he, zolang het niet in het contract staat heb jij er geen recht op.wettelijk is het zo: diensten die niet genoemd worden in het contract kan je wel degelijk recht op hebben. wel is het zo dat deze voorwaarden gestelt moeten zijn in reclame/communicatie met/van de betreffende aanbieder van de dienst.
Het enige recht wat jij GRATIS krijgt dat je het wel mag gebruiken maar je kan er geen enkel recht aan ontlenen en dat probeer jij dus wel.
Jij maakt het helemaal spannend, wat er op die site staat heeft 0,0 met jouw contract te maken.wel is het zo dat je dit zelf moet bewijzen. in dit is dat echter heel eenvouding : op de portal van de t-mobile site staat heel duidelijk dat je in kan loggen om de belstatus te zien. dit lijkt dus een onderdeel van het contract.
Jij haalt gratis vrijblijvend gebruik door elkaar met iets wat ze moeten leveren nl je abonnement.
De belstatus is ook niet realtime en zonder extra kosten, er staat ook een mooi regeltje bij de status is niet realtime en kunnen geen rechten aan ontleend worden.hierdoor is het redelijk lastig om een snel oproepbaar overzicht te hebben van je resterende tegoed en eventuele kosten buiten de bundel. hiervoor wordt deze dienst op de website dus ook gebruikt. hierdoor kom je niet voor rare verrassingen te staan en weet je exact waar je aan toe bent.
Zelfs met een oude nokia 3310 kan dat nog.ook ben ik van mening dat de opties op d gsm toestellen niet voldoende en/of toerijkend zijn om je belstatus mee bij te houden.
[Bericht aangepast door Moderator]
Re: T-Mobile weer uit de lucht met belstatus
Nou dan heb jij wel een hele goede mobiel want als ik 168 minuten heb gebelt dan zijn die minuten bij t-mobile veel hoger..Dit omdat T-mobile geen halve minuten rekent maar alles wat minder is als een minuut dus als een hele minuut afrekent..Dus hoe kun je dan nagaan of je binnen je bundel blijft..bokito74 schreef:Zelfs met een oude nokia 3310 kan dat nog en jij zou het niet kunnen.ook ben ik van mening dat de opties op d gsm toestellen niet voldoende en/of toerijkend zijn om je belstatus mee bij te houden.
De laatste keer dat de belstatus niet te zien was waren mijn rekeningen ook veel hoger dan voorheen terwijl ik hetzelfde belde of juist minder omdat ik niet kon zien hoeveel minuten ik nog over had..Daarnaast weet je nooit presies wanneer je belminuten bij geschreven worden door t-mobile de ene maand is het de 1ste en de andere maand weer de 6de..Maar ok je zal wel iemand van t-mobile zijn en je daarom zo kwaad maken om reacties erover..En als je er niet tegen berichten kan als deze moet je gewoon niet reageren zo simpel is het...
Re: T-Mobile weer uit de lucht met belstatus
Geen 1 provider rekent halve minuten simpel zat.Nou dan heb jij wel een hele goede mobiel want als ik 168 minuten heb gebelt dan zijn die minuten bij t-mobile veel hoger..Dit omdat T-mobile geen halve minuten rekent maar alles wat minder is als een minuut dus als een hele minuut afrekent..Dus hoe kun je dan nagaan of je binnen je bundel blijft..
Hoe kan je het nagaan 100% nooit zowel niet via de site als via je gsm het blijft een indicatie.
Heb je perse een hulpmiddel nodig dan kan je beter prepaid gaan bellen kom je ook niet voor verrassingen
Regelrechte onzin, die status is een indicatie er is maar 1 persoon die belt dat ben jijzelf.De laatste keer dat de belstatus niet te zien was waren mijn rekeningen ook veel hoger dan voorheen terwijl ik hetzelfde belde of juist minder omdat ik niet kon zien hoeveel minuten ik nog over had..Daarnaast weet je nooit presies wanneer je belminuten bij geschreven worden door t-mobile de ene maand is het de 1ste en de andere maand weer de 6de..Maar ok je zal wel iemand van t-mobile zijn en je daarom zo kwaad maken om reacties erover..En als je er niet tegen berichten kan als deze moet je gewoon niet reageren zo simpel is het...
Het is niet zo omdat die status er niet is dat je rekening hoger wordt je verbruikt het toch echt zelf.
Je belminuten worden altijd op dezelfde datum bijgeschreven nl elke maand en wel op de datum dat je contract is ingegaan.
En nee werk niet bij t-mobile heb er wel een abbo van toevallig
Re: T-Mobile weer uit de lucht met belstatus
dat de belstatus een indicatie is ben ik helemaal met je eens. dit ontken ik ook niet. dat deze 2 dagen achterloopt betekend niet dat deze informatie niet hoeft te kloppen. hierdoor heb je altijd een redelijke indicatie over je belgedrag.
wat op een website staat is in dit geval heel erg belangrijk. als je een dienst gebruikt waar melding van wordt gemaakt,dan moet deze ook beschikbaar zijn. dit is lange tijd niet het geval geweest.
omdat deze dienst ogenschijnlijk bij het abbonnement hoort en ook als dusdanig wordt aangeprezen hoort deze gewoon bij je contract. dat er geen melding van gemaakt wordt doet niet terzake als je aan kan tonen dat deze dienst wel is aangeprezen als optie van het abbonnement. in het geval van t-mobile is dit ook zo. verder vind ik niet dat gratis of betaald er in dit geval iets toe doet. zo vrijblijvend als jij doet voorkomen is deze dienst dus niet voor t-mobile.
ook met een nokia 3310 is het niet op een eenvoudige manier mogelijk om snel te kunnen zien hoeveel je verbeld hebt. verder heb ik het over de meeste telefoons, niet specifiek de 3310. de meesten geven alleen een totaallijst weer van in /uit gaande gesprekken, sommige toestellen kunnen dit wel per gesprek, maar kosten verbinden aan soorten oproepen is alleen mogelijk als je de pin2 code van de simkaart hebt. deze geeft t-mobile echter niet vrij. met bundels kan ook geen rekening gehouden worden in de toestellen.
wat op een website staat is in dit geval heel erg belangrijk. als je een dienst gebruikt waar melding van wordt gemaakt,dan moet deze ook beschikbaar zijn. dit is lange tijd niet het geval geweest.
omdat deze dienst ogenschijnlijk bij het abbonnement hoort en ook als dusdanig wordt aangeprezen hoort deze gewoon bij je contract. dat er geen melding van gemaakt wordt doet niet terzake als je aan kan tonen dat deze dienst wel is aangeprezen als optie van het abbonnement. in het geval van t-mobile is dit ook zo. verder vind ik niet dat gratis of betaald er in dit geval iets toe doet. zo vrijblijvend als jij doet voorkomen is deze dienst dus niet voor t-mobile.
ook met een nokia 3310 is het niet op een eenvoudige manier mogelijk om snel te kunnen zien hoeveel je verbeld hebt. verder heb ik het over de meeste telefoons, niet specifiek de 3310. de meesten geven alleen een totaallijst weer van in /uit gaande gesprekken, sommige toestellen kunnen dit wel per gesprek, maar kosten verbinden aan soorten oproepen is alleen mogelijk als je de pin2 code van de simkaart hebt. deze geeft t-mobile echter niet vrij. met bundels kan ook geen rekening gehouden worden in de toestellen.
Re: T-Mobile weer uit de lucht met belstatus
Bij mij verschild het elke maand met wanneer ik mijn belminuten krijg ook de rekening komt de ene maand eerder dan de andere maand dit is nooit op dezelfde datum of dag..En het is dus ook niet zo dat ik mijn belminuten op de 1ste binnen krijg terwijl mijn contract dus wel is ingegaan op 1 augustus..Wat jij dus zegt over dat op die dag de belminuten worden bijgeschreven is dus totale onzin..bokito74 schreef: Geen 1 provider rekent halve minuten simpel zat.
Hoe kan je het nagaan 100% nooit zowel niet via de site als via je gsm het blijft een indicatie.
Heb je perse een hulpmiddel nodig dan kan je beter prepaid gaan bellen kom je ook niet voor verrassingen
Regelrechte onzin, die status is een indicatie er is maar 1 persoon die belt dat ben jijzelf.De laatste keer dat de belstatus niet te zien was waren mijn rekeningen ook veel hoger dan voorheen terwijl ik hetzelfde belde of juist minder omdat ik niet kon zien hoeveel minuten ik nog over had..Daarnaast weet je nooit presies wanneer je belminuten bij geschreven worden door t-mobile de ene maand is het de 1ste en de andere maand weer de 6de..Maar ok je zal wel iemand van t-mobile zijn en je daarom zo kwaad maken om reacties erover..En als je er niet tegen berichten kan als deze moet je gewoon niet reageren zo simpel is het...
Het is niet zo omdat die status er niet is dat je rekening hoger wordt je verbruikt het toch echt zelf.
Je belminuten worden altijd op dezelfde datum bijgeschreven nl elke maand en wel op de datum dat je contract is ingegaan.
En nee werk niet bij t-mobile heb er wel een abbo van toevallig
Maar zag net dus dat de belstatus weer te zien is loopt nu alleen 5 dagen achter maar heb dan toch een indicatie met wat ik nog heb..Maar het is en blijft een feit dat t-mobile vaak in gebreke blijft wat betreft de belstatus..En ja ik heb inderdaad het belgedrag zelf in de hand ik bel nooit meer dan iets van 200 minuten per maand maar toch toen de belstatus een aantal maanden niet te zien was kreeg ik dus wel mooi hogere rekeningen van t-mobile..Aangezien je niet kon zien met hoeveel je verbeld had omdat de belstatus niet te zien was..Nu worden er ook steeds internet kosten afgeschreven wat ik dus totaal niet gebruik op mijn telefoon anders had ik wel een web en walk abo erbij genomen..
En dat is wel makkelijk zeggen vind je niet om een prepaid te nemen..Het gaat mij er juist om dat t-mobile een dienst aanbied om daar juist klanten mee te werven en dan vervolgens dat gedeelte afschermt om de een of andere vage reden..Als ze een dienst aanbieden dan moeten ze dat ook nakomen en niet steeds dat offline halen omdat ze een zogenaamde update of aan het systeem werken..
Daarnaast snap ik jou negatieve berichten niet helemaal je komt nogal vijandig over wat dat betreft past de naam goed bij je Bokito....
Re: T-Mobile weer uit de lucht met belstatus
voor de verandering is nu het gehele my t-mobile defect. aanloggen kan ogenschijlijk, maar je wordt doorgerouteerd naar https://www.t-mobile.nl/my_t-mobile/htd ... quest.aspx hiervandaan kan je verder niets.
niet helemaal de bedoeling dus.
ik heb het gelijk al gemeld bij de t-mobile klantenservice, en hoop op een spoedige oplossing.
ik wou aanloggen op het t-mobile forum, maar aangezien hier een cookiesync plaats vind met de leverancier van deze dienst is dat momenteel dus ook niet mogelijk.
we hopen op een spoedige oplossing van de problematiek!
niet helemaal de bedoeling dus.
ik heb het gelijk al gemeld bij de t-mobile klantenservice, en hoop op een spoedige oplossing.
ik wou aanloggen op het t-mobile forum, maar aangezien hier een cookiesync plaats vind met de leverancier van deze dienst is dat momenteel dus ook niet mogelijk.
we hopen op een spoedige oplossing van de problematiek!
Re: T-Mobile weer uit de lucht met belstatus
ik ben er in geslaagd om op het t-mobile forum te komen door te ctrl-f5 en op de site, van het een op andere moment deed ie het. wil je erheen, blijf proberen!
en bij deze de oproep van rude op het t-mobile forum:
en bij deze de oproep van rude op het t-mobile forum:
bellen kan trouwens tot een uur na de uitzending! echt doen he?Zijn jullie ook zo ****ziek van het gedoe rond de belstatus en de slechte behandeling over dit onderwerp bij de klantenservice?! De vorige keer leek dit probleem snel reactie te krijgen nadat het probleem behandeld werd in een uitzending van tros RADAR DUS:
Ik stel voor om ALLEN!! TROS RADAR te bellen of een mailtje te doen op maandag avond tijdens de uitzending:
Telefoonnummer: 0800-1343
Mail: via http://www.trosradar.nl
de uitzending begint om 20:30 op Nederland 1
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 22 okt 2009 19:56
Re: T-Mobile weer uit de lucht met belstatus
Ze maken niet alleen een potje met my t-mobile maar ook met de rekeningen.
Ik ben in mijn twee jaar nog nooit over mijn belbundel heen gegaan, en nu een maand voordat mijn contract afloopt (en ik naar een andere ga) ben ik opeens 50 euro over mijn belbundel heen.
En als ik bel dat er dingen niet kloppen omdat ik 700,41 min gebeld zou hebben en ik 523,53 min. nog tegoed had heb ik nu opeens 215,16 min buiten mijn bundel gebeld.
Ik gevraagd hoe dat zat want als ik die twee getallen van elkaar aftrek kom ik uit op 176,88 min buiten mijn bundel, word er gezegt dat in die 215,16 min de minutenprijs zit opgeteld, Wat een kul is dat zeg want dan klopt het nog niet.
Want ik zou 67 keer buiten mijn mundel gebeld hebbne dus dan zou het zijn 176,88 + 67 min= 243,88 min dus ook geen 215,16 min.
Ze hebben hier geen goede berekening voor en die meneer aan de telefoon vond het ook allemaal een beetje raar maar het klopte wel zei hij..... hoezo raar.
Ook staat er dat mijn bundel ingekocht is op 18-10-2009 maar op de belstatus staat dat ik nog 452 minuten over heb op 17-10-2009 om te bellen, en mijn bundel is 500min....Hoezo raar.
Ik wil dit laten uitzoeken want volgens mij gebeurd dit niet enkel bij mij, en wel raar dat ik heb opgezegd dat ik nu opeens het dubbelle moet betalen voor deze maand.
Nooit geen t-mobile meer voor mij.......maar wil andere er wel voor behoeden dan deze praktijken worden uitgevoerd.
Ik ben in mijn twee jaar nog nooit over mijn belbundel heen gegaan, en nu een maand voordat mijn contract afloopt (en ik naar een andere ga) ben ik opeens 50 euro over mijn belbundel heen.
En als ik bel dat er dingen niet kloppen omdat ik 700,41 min gebeld zou hebben en ik 523,53 min. nog tegoed had heb ik nu opeens 215,16 min buiten mijn bundel gebeld.
Ik gevraagd hoe dat zat want als ik die twee getallen van elkaar aftrek kom ik uit op 176,88 min buiten mijn bundel, word er gezegt dat in die 215,16 min de minutenprijs zit opgeteld, Wat een kul is dat zeg want dan klopt het nog niet.
Want ik zou 67 keer buiten mijn mundel gebeld hebbne dus dan zou het zijn 176,88 + 67 min= 243,88 min dus ook geen 215,16 min.
Ze hebben hier geen goede berekening voor en die meneer aan de telefoon vond het ook allemaal een beetje raar maar het klopte wel zei hij..... hoezo raar.
Ook staat er dat mijn bundel ingekocht is op 18-10-2009 maar op de belstatus staat dat ik nog 452 minuten over heb op 17-10-2009 om te bellen, en mijn bundel is 500min....Hoezo raar.
Ik wil dit laten uitzoeken want volgens mij gebeurd dit niet enkel bij mij, en wel raar dat ik heb opgezegd dat ik nu opeens het dubbelle moet betalen voor deze maand.
Nooit geen t-mobile meer voor mij.......maar wil andere er wel voor behoeden dan deze praktijken worden uitgevoerd.
Re: T-Mobile weer uit de lucht met belstatus
Ik zou het erg fijn vinden als Radar nog een keertje aandacht zou willen besteden aan T-mobile. Het blijft klachten regenen op het forum.
Ik heb echt sterk het idee dat ze gauw even de belstatus online hebben gezet zodat ze kunnen zeggen: "kijk dan, hij staat er weer".
Maar aangezien hij nu 5 dagen achterloopt kunnen ze 'm net zo goed weer offline halen, want hier heb je helemaal geen klap aan
En wat er op de klanten"service" werkt wil je helemaal niet weten...
Ik heb echt sterk het idee dat ze gauw even de belstatus online hebben gezet zodat ze kunnen zeggen: "kijk dan, hij staat er weer".
Maar aangezien hij nu 5 dagen achterloopt kunnen ze 'm net zo goed weer offline halen, want hier heb je helemaal geen klap aan
En wat er op de klanten"service" werkt wil je helemaal niet weten...