LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele 2 aanpakken

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
neper110
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 feb 2005 09:43

tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door neper110 »

mensen gezocht om tele 2 aantepakken
ik wil tele aanpakken via rechtzaak maar heb hier meer problemen voor nodig over tele 2 dus laat hier uw probleem achter en ik ga ermee aande slag .
mensen kom op laat het er niet bij zitten

gerarda41
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 nov 2005 14:16

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door gerarda41 »

Zie mijn klacht op 18 mrt Gerarda 41 :(

honeymoon
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:43

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door honeymoon »

Ik doe mee!!!!!!!!!

heb een hele fijne voor ze 22 maart 2006 in dit forum

Sterl
Berichten: 27
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:48

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door Sterl »

Ik ben zwaar in de problemen gekomen na het overstappen op het digitaalpakket van Tele2.
Mijn eigen tel.nr. ben ik sinds 4 december kwijt, een maand later kreeg ik een tijdelijke nr. Dit valt steeds weg tijdens een gesprek. Ik ben tel. niet bereikbaar. Tele2 levert bovendien een slechte internetverbinding met wegvallende verbinding en een stuk trager dan beloofd.
Tele2 aanpakken ? Graag !

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door Consumentt »

k ben zwaar in de problemen gekomen na het overstappen op het digitaalpakket van Tele2.
Mijn eigen tel.nr. ben ik sinds 4 december kwijt, een maand later kreeg ik een tijdelijke nr. Dit valt steeds weg tijdens een gesprek. Ik ben tel. niet bereikbaar. Tele2 levert bovendien een slechte internetverbinding met wegvallende verbinding en een stuk trager dan beloofd.
Tele2 aanpakken ? Graag !
Mijn eigen nummer is naar de digitale lijn overgezet en net als bij jou ben ik niet bereikbaar en valt het gesprek tijdens het bellen weg.
Structurele WANPRESTATIE van die teleprut.
Einde van de week is de gestelde termijn voor herstel afgelopen en neem ik een ander provider.
En dat wordt weer gescheiden internet en telefoon want ik heb niet het idee dat dat VOIP of VODSL al uit de luiers is, wacht nog wel een jaartje.

Teleprut maakt veel reclame. Als alle klagers dan ook maar zoveel mogelijk ANTI-reclame maken.

Rooske
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2006 20:25

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door Rooske »

Heb mij geabonneerd op bellen via kabel-internet verbinding, begin december '06. Na ontvangst van modem geen verbinding te krijgen; helpdesk gebeld dat mijn eigen provider geen mac-adress wilde wijzigen; toen moest ik een nr. intoetsen in de brownser (hoe dat heet weet ik niet), maar geen verbinding; Bovendien bij aansluiten van de modem ook geen internetverbinding meer. Zou de volgende dag teruggebeld worden, wat ook gebeurde maar weer geen verbinding; zou doorgegeven worden aan technische dienst; maar werd maar niet gebeld; geruime tijd later zelf maar weer eens gebeld, met de vraag wanneer de "techneut" van tele2 in actie zou komen; van de helpdeskmedewerker vervolgens weer: alles moeten aansluiten, "andere volgorde van de kabels, resetten, etc. etc.". Vervolgens weer de boodschap dat een collega, die een apple-computer heeft (die heb ik dus ook), mij zou terugbellen, want die zou beter weten hoe de instellingen zouden moeten zijn bij een apple, maar er werd maar niet gebeld en dus ik weer bellen; weer hetzelfde verhaal, ik zou binnen 10 werkdagen door een techneut gebeld worden, maar "deze moet nog steeds bellen binnen 10 dagen".
Tele2 zou goedkoper zijn maar ik ben genoodzaakt nog steeds mijn kpn-abonnement te moeten aanhouden. Lijkt mij dat tele2 een ondeugdelijk product en een wanprestatie heeft geleverd. Maar helaas heb een contract gesloten van een jaar. Ik vraag mij af of ik er wel/niet eerder van dit contract af kan gezien de genoemde wanprestatie en het geleverd hebben van een ondeugdelijk product.

rovanitel
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 feb 2006 13:36

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door rovanitel »

Heb al maanden het 20Mb pakket, alles is prima geinstalleerd door imtech. Telefonie is later keurig geporteerd. Nooit grote problemen gehad.

picadw
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 mar 2006 13:46

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door picadw »

Ik kan een hele lange reactie geven, maar dat lijkt me ook niet prettig om te lezen, ik ga het proberen kort te houden. Wij zijn al bijna 5 maanden geleden aangemeld voor het ADSL pakket van tele2, dus pc en telefoon. Helaas heb ik niet bijgehouden hoevaak wij al contact hebben gezocht met tele2 om aan te geven dat het telefoniegedeelte nog steeds niet werkt, maar ik kan melden dat dat erg vaak is. Tig keer doorverbonden worden, tig keer resetten, tig beloften dat alles binnen enkele uren voor elkaar is. Ook de het terugbellen door tele2 gebeurd niet. Als je middels de mail een klacht indient, krijg je na verloop van tijd een mailtje met het verzoek of je ze wil bellen omdat tele2 ons niet te pakken kreeg. Kort om: klagen lijkt niet te helpen, na bijna 5 maanden zijn we het wel zat aan het worden. Mijn partner heeft iets meer geduld dan ik, als het aan mij lag had ik ze er al lang uitgegooid. Het enige wat we wel hebben gekregen als tegemoetkoming is twee maanden geen abonnement kosten. Ze hebben mondeling toegezegd dat ze de abonnementskosten van KPN gaan vergoeden zolang wij geen tele2 aansluiting hebben (ik ben benieuwd of ze zich hier aan gaan houden, tot op heden nog niets van gemerkt).
Mijn ouders hebben het zelfde probleem, alleen al wat langer, die hebben inmiddels de modem terug gestuurd. Tot verbazing werden zij laatst door tele2 gebeld met de mededeling dat alles in orde moest zijn (dit hielden ze vol, volgens hen zou alles al vanaf juli 2005 in orde moeten zijn) maar dat kon helemaal niet: de aanvraag was gedaan in oktober 2005 en de modem was in januari 2006 retour gestuurd (knap he van tele2!).
Misschien heb je hier wat aan? nepper110, als je een rechtzaak begint: succes ermee en ik zal de zaak zeker volgen.
Tot slot hoop ik dat Radar hier ook nog eens aandacht aan wil besteden.

StarCore
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 dec 2005 18:12

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door StarCore »

Neper, als het echt allemaal zo erg is wat je hebt moeten 'doorstaan', formuleer het dan met eigen argumenten maar ga niet zo triest aan de slag om problemen van anderen erbij te halen om je eigen zwakke standpunt kracht bij te zetten. Andere problemen zijn totaal niet relevant en dus kansloos in een rechtszaak.

Je komt echt over als een gefrustreerd persoontje...

Sterl
Berichten: 27
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:48

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door Sterl »

Een log orgaan kan je amper in je eentje aanpakken.
'k Juich het initiatief toe om krachten te bundelen.

Méér nog zou ik Tros Radar willen vragen aandacht aan deze problemen te geven. En vooral hóé juridisch correct te handelen.

@ StarCore : je mag je wel wat matigen .Vorige maand schrok iemand zich een bult bij het zien van mijn persoon, omdat er gedacht werd dat ik OVERLEDEN zou zijn vanwege de telefoonlijn die al enkele maanden niet doorkomt.
En denk nu eens even na voordat je je oordeel alweer klaar hebt :evil:

gerarda41
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 nov 2005 14:16

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door gerarda41 »

Hoi Mensen

Zoals ik al eerder schreef, ben ik al een tijdje met Tele2 bezig om mijn abonnement op te zeggen.
Nu belden zij mij gisteren op om te vragen of ik mijn simkaart in een ander toestel wilde proberen. Dit houdt in dat ik eerst iemand lid moet maken van Tele2, zodat deze Tele2Go kan installeren en als dan de simkaart het niet doet in een ander toestel dan ligt het aan Tele2 en kan ik mijn abonnement opzeggen.
Leuk voorstel vind je niet, maar ik ben bezig met geschillencommissie Telecommunicatie, dus wacht ik rustig af.

MarMar
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mar 2006 12:24

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door MarMar »

In het zorgcentrum waar mijn moeder woont hebben ze een nieuwe telefooncentrale met voice over IP. Alle bewoners krijgen een nieuw telefoonnummer. Prima allemaal. Het oude nummer opzeggen bij KPN geeft totaal geen problemen. Alle medewerking van de Primafoonmedewerkers maar probeer maar eens het oude abbonnement bij Tele 2 op te zeggen.....

marco1975
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2006 18:44

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door marco1975 »

Heb sinds oktober 2005 digitaal pakket. Ons tijdelijke nummer hebben we nog steeds, ondanks elke keer aflopende termijnen. Wij betalen dus ook nog steeds aan de kpn en tele2.
Elke keer als je tele2 bel moet je eerst al 20 minuten wachten voordat je iemand te spreken krijgt, en wat krijg je te horen we zullen je snelheid opwaarderen dan moet het goed zijn.
Nou ik ben voor niemand te bereiken, als ik zelf bel valt het gesprek regelmatig weg en iedereen echoot.
Probeer zo snel mogelijk hier weg te kunnen. Dus wat jullie ook doen ik steun jullie.
Marco

e vd hooven
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2006 22:32

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door e vd hooven »

ik heb nu 4 maanden digitaal pakket van tele2 en mijn telefoon doet het nog steeds niet goed valt steeds uit, kan tele2 dus niet bellen.
ook mijn telefoonnummer zou ik na 2 weken terug krijgen en kpn kunnen opzeggen, na 4 maanden nog steeds niet.
en op mailtjes reageren ze niet

gerarda41
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 nov 2005 14:16

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door gerarda41 »

Eindelijk contact met tele2 en ik kan mijn abonnement voortijdig annuleren. Het heeft 3 maanden telefoon en e-mails gekost, maar nu is het dan voor elkaar. Maar ik ga pas juichen als ik geen rekening meer krijg, want vertrouwen doe ik ze nog steeds niet. :lol:

jitse
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2006 10:23

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door jitse »

Ik wil ook mijn frustraties kwijt over tele2.
Ben vanaf december 2005 bezig met het digitale pakket van tele2.
Na ettelijke emails, brieven en telefoontjes ben ik nog net zo ver als in december. Er wordt totaal niet gereageerd op mijn vragen. Ik heb in januari de eerste brief geschreven en in februari nog 2 brieven zonder dat ik een antwoord kreeg. In maart een aangetekende brief gestuurd, hierin heb ik aangegeven dat ik al mijn contracten opzeg. Geen enkele reactie! In april maar weer eens de telefoon gepakt en mijn grieven weer eens duidelijk gemaakt. De enige reactie die ik kreeg was dat ik het schriftelijk moest opzeggen. Op mijn antwoord dat ik dat al twee keer had gedaan was toch de reactie weer u moet schriftelijk opzeggen. Tot nu toe ben ik nog geen stap verder gekomen. Wel kreeg ik een rekening waar de kosten van digitaal bellen (hoewel ik hier niets mee kan) opstonden. Ik hoop dat tros/radar hier iets mee kan doen in een uitzending.

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door Consumentt »

Niks betalen en alle incasso zo mogelijk terug laten storten.
Als je betaalt is het maar de vraag of je ooit iets terugziet van de kosten die hebt gemaakt. En betalen voor iets wat niet heeft gewerkt dat doet alleen een ............ (mag je zelf een woord invullen).

tollens
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 apr 2006 18:43

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door tollens »

over tele 2 ik zit al jaren bij tele 2 nog nooit geen problemen gehad.
ik heb alleen telefoon bij hun

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door Consumentt »

Ik was ook al jaren klant van Tele2 preselect. Dat ging ook goed en dat was ook de reden dat ik Tele2 als ADSL-Telefonie provider had gekozen.
Ik dacht telefonie dat kunnen ze wel en ADSL dat is ondertussen bewezen techniek.
Maar ik kwam van de aller-allerkoudste kermis terug.

Na mijn aanmelding voor Digitaal Pakket heb ik ook nog kennisgemaakt met de logistieke puinhoop bij Tele2 mobiel. Mobieltjes en Simkaart besteld, vervolgens niks krijgen of te laat geleverd krijgen.

Daarna na levering van het Digitale pakket ondervond ik de waardeloze kwaliteit: technisch, logistiek, ondersteuning, juistheid van facturatie, communicatie naar de klant, etc, etc. Het was allemaal slecht, slecht, slecht.

Inmiddels alle abonnementen opgezegd. Toedeledokie Tele2prutzooi.
Ik hoop dat ze last krijgen van back-fire, dat er meer klenten weglopen dan dat ze er met hun irritante reclame bijkrijgen.

mimfa
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2006 22:04

Re: tele 2 aanpakken

Ongelezen bericht door mimfa »

ben het helemaal eens met jullie over tele2 ben net een maand lid
en ben nu al afgesloten omdat ik over mn limiet zou zitten wat een **** zooi ben alleen maar aan het bellen met ze je krijgt elke keer een ander aan de telefoon en zeggen allemaal wat anders ik kom er niet meer uit zou eerst binnen 24 uur weer aangesloten worden als ik ff 175 euro aanbetaal heb ik gedaan maar ze willen een bevestiging hebben ze ook gehab maar neeeeeee hoor nu weer binnen 7 werkdagen die zijn nu allang al om en nog steeds kan ik niet mobiel bellen vind t niet normaal hoe die mensen met je omgaan of je gek bent die niet weet hoet werkt met een abbonement geen sms je dat je er overheen bent neeeeee tuuuurlijkniet heb juist een abbonement afgesloten om dit soort **** zooi te verkomen vind het heeeel jammer dat dit soort dingen gebeuren wie weet wat ik moet doen om dit op te lossen het is nog maar een maand maar ik word hier heeeeel moe van hopeloosje

Gesloten